11 gru 2023

Purina ProPlan - bo troszczę się o mojego kota.

Witam,



Moja kotka Dorin została kocim influencerem i ma zaszczyt uczestniczyć we wspaniałej akcji dzięki @instars_poland i poznawać nowe smaczki @purinapolska - cieszymy się i pięknie dziękujemy!


Po pierwszej degustacji i apetycznym oblizywaniu się widać, że smakuje jej sucha karma bogata w łososia. Uwielbia łososia. Kiedy połówek przywozi dla mnie łososia z Francji - zawsze zasiada koło mnie i robi swoje maślane oczy, bo chce żeby jej też dać! Nie mogę jej odmówić i je razem ze mną. Tak uwielbia wszystkie rybki i jest wtedy najbardziej rozpieszczanym kotem na świecie :D

Przesyłka zawierała mnóstwo też innych kocich smaków z linii karm Purina ProPlan Cat Sterilised przeznaczonych dla kotów po zabiegu sterylizacji. Na zdjęciu poniżej nie ma całej zawartości, bo już nieco potrafiła zjeść z mokrej karmy, zanim zaczęłam fotografować.

Super, że karma występuje w wersji karmy mokrej i suchej. Kotka lubi różnorodność dań i ma swoje kocie zachcianki. Po kilku dniach jedzenia tych przysmaków - kotka nabrała więcej energii, była też chętna na zabawy. Całymi dniami, kiedy na zewnątrz były/są minusowe temperatury siedzi w domu, a właściwie to leży i śpi koło kaloryfera. Wieczorami natomiast chęć do zabaw nie ustaje i jest codziennym rytuałem - czy to dzięki nowemu menu i nowych karm Purina? Myślę, że owe karmy mają na to wpływ.

[prezent]

To może jutro wybierzemy coś z indyka, kurczaka, a może wołowiny? A Wasze kociaki znają już #PurinaProPlanCat? Mają swój ulubiony smak karmy?

Miłego dnia w towarzystwie futrzanych pupili.



pozdrawiam,
Donna

 

1 komentarz:

  1. Nie widziałam nigdzie wcześniej tych saszetek, a kupuję mojemu kotu tylko Purinę. Widziałaś gdzieś w sklepach?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...