5 gru 2023

Innowacyjna pielęgnacja stóp z tarką CUDO i nawilżającymi skarpetami - nowość!

Witam,



Aż ciężko uwierzyć, ale za kilka dni powita nas kalendarzowa zima, a ja jeszcze czasami myślami jestem w wakacyjnym klimacie. Już jakiś czas temu wspominałam na instagramie o regeneracji stóp po lecie, dlatego zabieram się za moje zalegle blogowe wpisy i dziś o moim domowym pedicure. To właśnie przy nim towarzyszy mi moja nowa Tarka do stóp Cudo Express Pedicure, która błyskawicznie usuwa odciski, zrogowacenia oraz twardą skórę stóp. Tarka jest prosta, wygodna i bezpieczna w użyciu. Jeśli jesteście nią zainteresowani jest ona dostępna w Drogerii Hebe - myślę, że to fajna propozycja też na świąteczny prezent, bo tarka jest innowacyjna przy pielęgnacji stóp, a także jest czymś nieszablonowym i oryginalna niż ostre pumeksy, czy inne specyfiki do stóp. 

Zapraszam kochani na dzisiejszy wpis o tym jak szybko poprawić kondycję swoich stóp i nawilżyć skórę na piętach ze wspaniałymi nawilżającymi skarpetkami. Nadchodzący zimowy okres też sprzyja suchości na stopach, więc warto takie produkty mieć zawsze w domowym zaciszu. 


Kilka słów od producenta:

Natychmiastowy efekt miękkich stóp już po pierwszym użyciu. Błyskawicznie usuwa nawet najtwardsze zrogowacenia, odciski i twardą skórę stóp. Prosta, wygodna i bezpieczna w użyciu.

97% osób z problemem twardej skóry stóp uznało tarkę CUDO za przełom w pielęgnacji stóp.
Aż 95% testujących osób stwierdziło, że jest to najlepszy przyrząd do pielęgnacji stóp jaki do tej pory używało!*

*test przeprowadzony na 67 osobach

Sposób użycia:
Stosuj przed kąpielą czy zmoczeniem stóp. Stopa musi być sucha. Użyj strony z tarką, aby bezpiecznie usunąć twardy naskórek i zrogowacenia. Delikatnie przyciskaj metalową tarkę do powierzchni naskórka, w miejscu zgrubień i zrogowaceń. Powoli przesuwaj mini pilniczki do przodu i do tyłu wzdłuż stwardniałej skóry. Wykonuj powolne ruchy, sprawdzając w międzyczasie efekty działania. W miejscach dużych zgrubień naciskaj nieco mocniej. Przerywaj ścieranie by sprawdzić rezultaty. Zakończ ścieranie, gdy pojawi się zdrowa skóra lub gdy usuniesz zgrubienie - zbyt długie ścieranie może doprowadzić do podrażnień i bólu. Po użyciu opróżnij pojemnik, opłucz tarkę chłodną wodą i pozostaw do wyschnięcia.

WAŻNE: do użytku zewnętrznego. Przechowywać w miejscu niedostępnym dla dzieci. Stosować tylko zgodnie z zaleceniami. Nie stosować na podrażnioną skórę. Produkt wielokrotnego użytku.


Tarka Cudo jest prosta w użyciu i choć początkowo nie wiedziałam jak się nią 'posługiwać' - tak wszystko od razu po przeczytaniu sposobu użycia przyszło mi z łatwością. Tarka ma wygodną rączkę do trzymania. Może moje pięty nie są zbyt wymagające, ale to jaki efekt uzyskałam po pierwszym użyciu, mocno mnie zdziwił oczywiście pozytywnie na plus, że mam ochotę zrobić sobie zapas tych tarek na przyszłość. Przy ścieraniu należy tylko uważać, by nie ścierać skóry zbyt dużo, aby nie powodować bólu, czy dyskomfortu, ale to da się wyczuć więc do tragedii na pewno nie dojdzie.


Nowością jaka pojawiła się w ofercie są również wspaniałe Cudo skarpety nawilżające z mocznikiem 5% Express Pedicure.

SPOSÓB UŻYCIA:
1. Wyjmij produkt z opakowania, rozetnij skarpetki nożyczkami odcinając górną część ok. 5mm od zgrzewu.
2. Załóż skarpetki na suche stopy. Zabezpiecz naklejką.
3. Pozostaw skarpetki na stopach 20 minut.
4. Po upływie zalecanego czasu zdejmij skarpetki, nadmiar aktywnego kremu wmasuj w stopy.

Zawartość opakowania: 1 para
Produkt jednorazowego użytku.

Ingrediens: Aqua, Urea, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Isopropyl Myristate, Butyrospermum Parkii Butter, Paraffinum Liquidum, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Cetearyl Alcohol, Sodium Lactate, Betaine, Allantoin, Panthenol, Passiflora Edulis Fruit Extract, Opuntia Ficus-Indica Extract, Pyrus Communis Fruit Extract, Parfum, Mel Extract, Polysorbate 20, Menthol, Tocopheryl Acetate, Theobroma Grandiflorum Seed Butter, Polyisobutene, Propylene Glycol, Sorbitan Isostearate, Polyacrylate-13, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Citric Acid, Citronellol.

Efekt na stopach jaki można uzyskać już po 20 minutach to m.in: intensywne nawilżenie i wygładzenie, a także niwelowanie nieprzyjemnego uczucia szorstkości. Moje stopy od razu zyskały miękkość i pozbyłam się suchej skóry. Taki efekt zawsze mnie zadowala. Skarpetki były dobrze nasączone, później nadmiar produktu wmasowałam w skórę i potraktowałam to jak wykremowanie stóp na noc. Lubię taki zabieg wykonywać właśnie wieczorem przed pójściem spać. 

Wpis przy współpracy reklamowej z marką Cudo.

Bardzo Wam kochani polecam zarówno tarkę oraz skarpety nawilżające CUDO - one naprawdę potrafią robić CUDA.



pozdrawiam,
Donna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...