17 gru 2023

NOWOŚĆ od Gentle Day - chusteczki jednorazowe z aloesem i gliceryną oraz inne kobiece produkty.

Witam,



Produkty dla kobiet marki Gentleday znam i lubię już od dłuższego czasu. Nieraz na łamach bloga o nich pisałam i za każdym razem byłam zadowolona. Cieszy mnie też to, że w ofercie marki pojawiają się co jakiś czas nowości i mam przyjemność je poznawać.

Taką ostatnią nowością są CHUSTECZKI JEDNORAZOWE z aloesem i gliceryną. Wow jakie one są mięciutkie i delikatne. Doskonale sprawdzą się przy katarze, są też idealne dla skóry wrażliwej, dla dzieci i dorosłych. Doceniam w nich to, że producent zadbał, oto że są bez zapachu, chloru i barwników. Pewnie je schowam do torebki, by je mieć zawsze przy sobie. Mocno je polubiłam. Wykonane są z niebielonej pulpy bambusowej, a pomimo, że są cienkie, dobrze się wchłaniają i są wystarczająco mocne. Szkoda tylko, że nie ma w nich otwierania i zamykania na 'klik'.


Wygodnymi produktami podczas okresu są też ekologiczne PODPASKI o różnej chłonności z paskiem anionowym, pakowane każda z osobno. Są tak cieniutkie, że zapewniają komfort i dyskrecję w czasie kobiecych, trudnych dni, jak też TAMPONY, które owinięte są w papier. Ja używam zarówno jednych jak i drugich produktów i czuję się zawsze dobrze i bezpiecznie oraz zaopiekowana w czasie okresu, mając nawet aktywny i ciężki dzień. Mam świadomość też tego, że te produkty są 'zdrowe' pod każdym względem, a nie jak inne podpaski, czy tampony które niestety w swoich składach mają chemię i są niezdrowe dla naszego ciała/zdrowia. Tutaj produkty nie zawierają niebezpiecznych chemikaliów chloru, pestycydów, fungicydów.

 
Do codziennej pielęgnacji stosuje też DEZODORANT roll-on - jest on wygodny w użyciu i natychmiast niweluje nieprzyjemny zapach potu, pielęgnując przy tym delikatną skórę pod pachami. Jest to już moje kolejne opakowanie i jak na obecny czas nie zamieniam go na coś innego. Podobnie też jak PŁYN do higieny intymnej, który jest moim mast have. Super, że ma wygodną pompkę, jest wydajny w używaniu, a jego zaletą jest przede wszystkim utrzymanie naturalnej równowagi pH pochwy.


Kto jeszcze nie zna produktów #gentledaypl serdecznie Was namawiam na poznanie i zapraszam na profil marki na instagramie. 

Wpis przy współpracy reklamowej z marką Gentle Day.
#współpracareklamowa 
#reklama



pozdrawiam,
Donna

1 komentarz:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...