1 gru 2023

Kalendarz adwentowy Pure Beauty - CHRISTMAS TIME.

Witam,



Witaj grudniu czekałam na Ciebie przez cały rok! To będzie piękny, magiczny czas razem z adwentowym kalendarzem od Pure Beauty. Z roku na rok coraz bardziej doceniam magię przygotowań i samych Świąt. To szczególny taki okres w roku, gdzie sercem czuję jeszcze bardziej, doceniam to co mam jeszcze bardziej. Pomimo, że listopad był poniekąd dobrym miesiącem, tak nie do końca był dla mnie spełnionym tak jakbym tego oczekiwała - nie poddaję się i walczę dalej! A w tym wszystkim otwieranie okienek razem z kalendarzem już w domowym zaciszu sprawi, że mam ciepło na sercu i uśmiech na twarzy. 
Tak nie wiele - a tak wiele! :)

#prezent Pure Beauty. 

A Wy kochani macie swoje adwentowe kalendarze?
Hohoho 🎅☃️


pozdrawiam,
Donna

3 komentarze:

  1. jestem bardzo ciekawa zawartości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również kupiłam ten kalendarz, więc będziemy "otwierać" razem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam żadnego kalendarza adwentowego akurat, ale ten jest piękny 😀

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...