16 gru 2023

NOWE ROZKOSZNE polskie przepisy, które ekscytują - Michał Korkosz, wyd. Buchmann.

Witam,



Książka na weekend? A proszę bardzo, moja polecajka to: NOWE ROZKOSZNE polskie przepisy, które ekscytują - Michał Korkosz, autor bloga rozkoszny.pl. Wydawnictwo Buchmann.

Michał Korkosz to jeden z najbardziej popularnych blogerów kulinarnych, powrócił z nową porcją niezwykle inspirujących przepisów.


Wersje klasycznych dań ulepszone zostały o odważniejsze składniki z kulinarnymi inspiracjami z całego świata.

W książce znalazłam ponad 100 ekscytujących wegetariańskich przepisów, które otulają brzuchy i serca. Są lekkie i łatwe do przygotowania z produktów dostępnych na wyciągnięcie ręki

Książka jest w grubej, pięknej oprawie z licznymi zdjęciami, które pobudzają kubki smakowe i inspirują do pichcenia w kuchni

Może być też fajnym pomysłem na prezent pod choinką!

Jestem miło zaskoczona ile świetnych pomysłow odkryłam na kulinarne wyzwania w kuchni. Cieszę się na nowe inspiracje... może przygotuję kilka dań na świąteczne dni? Pieczony kalafior z grzybami, żytnimi grzankami i rozmarynem zrobię na pewno!


Data premiery: 13-12-2023
Liczba stron: 256
Wydawca: Buchmann
Autor: Praca zbiorowa
Format: 190 x 235
ISBN: 978-83-8319-381-6
Kategoria Wydawcy Kuchnia: Wegetariańska, Wegańska
Typ okładki: twarda


Wpis przy współpracy reklamowej z wydawnictwem Buchmann.


A Wy kochani lubicie książki kulinarne z przepisami?


pozdrawiam,
Donna


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...