15 lut 2022

Zadbaj o swoją higienę intymną z delikatną pianką Biolaven.

Witam,



O produktach do higieny intymnej na łamach mojego bloga pojawiają się wpisy, kiedy to poznaje nowinki z tej kategorii pielęgnacyjnej. Do tej pory używałam tylko żeli w konsystencji żelowej lub kremowej, w zapasach mam też formę ala olejkową, ale rodzaj produktu w piance towarzyszy mi pierwszy raz. To pianka do higieny intymnej Biolaven, którą znalazłam w boxie Hug & Kiss od Pure Beauty. Oczywiście ucieszyłam się z tego kosmetyku bardzo, bo nigdy nie miałam takiej pianki, jak również mało znam produktów z owej marki, (oprócz kilku produktów do twarzy), więc ta nowość zaraz zawitała do mojej łazienki. 

O higienę intymną należy dbać w sposób szczególny, to bardzo wrażliwe miejsca u każdej kobiety, więc dobór odpowiednich produktów pielęgnacyjnych i higienicznych odgrywa tu istotną kluczową rolę, by zadbać odpowiednio o środowisko pH. 


Delikatna pianka do higieny intymnej, przeznaczona do codziennej pielęgnacji. Dzięki zawartości ekstraktów z lawendy i szałwii lekarskiej, wykazuje działanie regenerujące, łagodzące i osłonowe. Skwalan i olej z pestek winogron, alantoina, panthenol i mleczan sodu zapewniają odpowiednie nawilżenie i przeciwdziałają podrażnieniom. Optymalne stężenie kwasu mlekowego pozwala utrzymać równowagę naturalnej mikroflory bakteryjnej, zapewniając uczucie czystości i komfortu.

Stosowanie:
Dozę pianki nanieść na zwilżoną skórę, umyć i dokładnie spłukać wodą.

Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Sorbitol, Lactic Acid, Vinis Vinifera Seed Oil, Squalane, Salvia Officinalis Leaf Extract, Lavandula Angustifolia Extract, Panthenol, Sodium Lactate, Glyceryl Oleate, Allantoina, Lavandula Angustifolia Oil, Sodium Benzoate, Parfum, Linalool


Zaraz po naciśnięciu pompki wydostaje się puszysta piana, którą można od razu się myć. Tutaj nie potrzeba zbyt dużo aplikacji, bo jedna dwie pompki przy jednorazowym naciśnięciu w zupełności wystarczają. Pianka przepięknie pachnie, ja wyczuwam tu od razu świetne połączenie jak olejek z pestek winogron i olejek lawendowy. Naprawdę mnie zapach kupił od razu, bo jestem miłośniczką lawendy i kocham ten zapach w każdym kosmetyku. Działanie pianki samo w sobie także przypadło mi już przy pierwszym użyciu do gustu. Fajna odmiana wśród żelowych konsystencji. Ogólnie oceniając - pianka mi się podoba! Przede wszystkim ma dobry skład, dobrze oczyszcza delikatne miejsca intymne, nie podrażnia skóry, a delikatnie ją koi i odświeża. Dobrze regeneruje.  Utrzymuje równowagę naturalnej mikroflory bakteryjnej, dzięki czemu cały czas czuję się czysto. Produkt mieści w sobie 290 ml pojemności, dla mnie to wystarczająca pojemność by poznać na tyle kosmetyk, by móc zdecydować, czy do niego wrócę jeszcze czy nie, a myślę że wrócę, bo pianka okazała się być całkiem fajnym przyjemniaczkiem. 


Jestem ciekawa, czy znacie kochani tą piankową pielęgnację do higieny intymnej i czy lubicie pianki w kosmetykach? Ja pianki lubię, więc tutaj jeszcze raz powtórzę, że byłam i jestem zadowolona. Myślę, że w dobie obecnych czasów nie ma takiej osoby, która by nie miała w domu tego typu kosmetyku - higiena intymna to wg. mnie podstawa do dbania o siebie.



pozdrawiam,
Donna

20 komentarzy:

  1. Takiej pianki do higieny intymnej nie używałam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja piankę mam pierwszy raz, ale inne płyny caly czas uzywam :)

      Usuń
  2. Chętnie wypróbuję, bo też jeszcze nigdy nie używałam pianki :) Dzięki za polecenie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie znam produkty BIOLAVEN. Pięknie pachną i dobrze robią mojej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam wcześniej o tej piance, ale widzę, że warto to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Paulina Kwiatkowska19 lut 2022, 21:14:00

    Ta pianka do higieny intymnej na pewno znajdzie swoich odbiorców.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za polecenie tej propozycji, nie słyszałam wcześniej o piance tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie słyszałam ze jest taka piankowa wersja :)

      Usuń
  7. Bardzo fajna zaawrtość tej pianki, widzę tu sporo naturalnych i dobroczynnych składników.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak składniki są tu rewelacyjne jedne z najlepszych :)

      Usuń
  8. ja nie mogę tego typu płynów do higieny intymnej stosować. mam tylko jednek kytóry używam i się sprawdza
    ale ta marka ma super inne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze wszystkie płyny są dla nas dobre, doskonale to rozumie, kiedyś miałam taki jeden "z katalogu" i niestety bardzo mnie uczulał :(

      Usuń
  9. Zawsze dbam o higienę intymną i dobieram do niej odpowiednie produkty, a ten znam i bardzo tez polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super, że znasz tą piankę, prawda że jest dobra?:)

      Usuń
  10. ja musze używać specjalistycznych żelów do higieny intymnej, ale w tej piance podoba mi się skład, więc chętnie bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj skład jest bardzo dobry :) ja też zawsze wybieram specjalistyczne żele, przestałam wybierać pierwsze lepsze te tanie z drogerii

      Usuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...