20 lut 2022

"Pod skórą" G. Kaiser, przełożyła Barbara Niedźwiecka. Wydawnictwo W.A.B.

Witam,



Jeżeli chcecie poznać kochani książkę o zapierającą dech historię bibliofila mordercy to zapraszam zapoznać się z tytułem: "Pod skórą" autora G. KAISER, którą przełożyła Barbara Niedźwiecka. To kryminał, ale z pogranicza literatury pięknej, którego premiera odbędzie się 23 lutego 2022. Wydawnictwo W.A.B zaprasza.


Książkę oceniam, że nie każdemu ona może się do końca spodobać. Ja trochę się początkowo nudziłam, wątki przedłużały się i miałam wrażenie, że nie umiem ją zrozumieć. Dla mnie to dziwna historia, trochę przerażająca, ale tak bardzo intrygująca, że byłam jej ciekawa do końca.

Jest rok 1969, Nowy Jork

Student literatury Jonathan Rosen śledzi piękną dziewczynę. Idąc za nią, spotyka eleganckiego bibliofila Josefa Eisensteina, z którym nawiązuje znajomość. Ten tajemniczy starszy mężczyzna wprowadza niedoświadczonego chłopca w świat sztuki i zmysłowości, zdradza mu tajniki uwodzenia i pomaga wejść w dorosłość.
W pracowni starszego pana po raz pierwszy uprawia miłość z młodą kobietą, którą obaj zagadnęli w barze. Z upływem czasu Jonathan nabiera podejrzeń, że jego mentor skrywa jakąś straszną tajemnicę...

Tajemnica jest drastyczna, koszmarna i wstrząsająca, ale nie będę jej zdradzac, o tym sami musicie przeczytać, lub się domyślić.

Ps. Przyglądając się oprawce, która wyróżnia się na tle innych kryminałów, muszę przyznać, że jest bardzo ekscytująca i urzeka swoją oryginalnością


A wy kochani jak odbieracie tą książkę?
Macie w planach ją przeczytać?



pozdrawiam,
Donna


1 komentarz:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...