3 lut 2022

Jak dbać o piękny zapach w domu?

Witam,


W moim domu dziś pachnąco i przytulnie, dzięki nowym produktom z Pachnąca szafa, które wszystkie pachną obłędnie. Dlatego dziś kochani przychodzę do Was, by zaprezentować Wam te pachnące nowości - cudeńka, które nie dawno zawitały do mnie i zamieniły mój dom w pachnącą oazę, do której chce się wracać i w której chce się przebywać. 

Dla Was mam też specjalny kod i na hasło: "goldonaa" łapcie rabat -30% ważny do 14.02, w e-sklepie. 

Naprawdę jest tam mnóstwo inspiracji, by każdy dom wypełnił się pięknym zapachem. Nikt nie lubi przebywać w miejscu, gdzie nie przyjemnie pachnie. A ja lubię, kiedy moje pomieszczenia ładnie pachną. Fajnie też, że są różne formy zapachu jak: olejki zapachowe, dyfuzory, pachnące patyczki, dekoracyjne, odświeżacze powietrza, saszetki do szafy, pachnące kuleczki, mgiełki do pomieszczeń, czy świece zapachowe i wiele, wiele innych produktów. Ja sama lubię takie rzeczy i bardzo zwracam uwagę na takie małe szczegóły, które umilają na co dzień czas i ładnie wyglądają w pokoju, sypialni, dyskretnie w garderobie i wszędzie tam gdzie chcemy aby pomieszczenie ładnie nam pachniało. Zapachy nie są duszące, nie przywołują bólu głowy, są raczej subtelne, stonowane, nie które z nich pachną jakby luksusowo i bardzo elegancko jak perfumy z wyższej półki.

Jak Pachnąca Szafa rozpieściła mój dom?
Zapraszam na przegląd pachnidełek:


- moje nowe olejki zapachowe palone w kominku, a zapachy ich to: cynamon, wanilia, drzewo sandałowe, pomarańcza i eukaliptus. Tak naprawdę każdy z tych zapachów przypadł mi do gustu, bo lubię zarówno słodkie aromaty jak i te lekkie orzeźwiające. Palone w kominku unoszą fajną zapachową mgiełkę o intensywności w zależności ile kropelek olejku zaaplikujemy do kominka z wodą. Należy też dolewać wody, bo ona lubi wyparowywać. Jeśli tylko zauważycie, że macie pęknięty kominek - nie palcie w nim nigdy małych świeczek, kominek może popękać jeszcze bardziej, a nawet narobić wiele szkód. Mój niestety jest uszkodzony, co w porę zauważyłam i dlatego posłuży mi jako dekoracja, a do palenia mam inny :) Olejki zapachowe można też wykorzystać do dyfuzora elektrycznego, kaloryferowego nawilżacza lub na kwiatowy susz.


- kilka nowości w wersji pachnących saszetek do szafy - polecam w szczególności saszetkę ON ONA o zmysłowym aromacie akacji, trawy cytrynowej i tytoniu, warto ją schować do szuflady z bielizną na nadchodzące walentynki!


- dekoracyjne odświeżacze powietrza (dyfuzory zapachowe z patyczkami) z kolekcji jeszcze '21, m.in: aromatyczny świerk, cedrowy płomień i piernikowe ozdoby - są przepiękne, a prezentują się one w dyfuzorze o kształcie choinki. Może czas choinek się już skończył, jednak nadal mamy zimowy okres, więc to jeszcze na czasie takie apetyczno-smakowite-świerkowe zapachy.


- oraz pachnące zawieszki z celulozy, które oprócz schowania do garderoby, szafy, komody można użyć np. też w samochodzie. Moje wersje to Summer Time i New Morning - pachną świeżo, kwiatowo. Cudownie!


Wszystko tak pięknie pachnie, wypełnia dom przytulnym aromatem. Saszetki pochowałam do komody i rozwiesiłam po szafach, olejki zapachowe każdego dnia umilają mi chwile innym zapachem, a patyczki zapachowe dekoracyjne dodają swój jeszcze zimowy urok, bo u mnie jeszcze miejscami jest śnieg, więc klimat ' ala świąteczny' jeszcze nie odszedł. Cały czas mamy przecież zimę. 

A Wam kochani jaki rodzaj pachnącego umilacza najbardziej odpowiada?




pozdrawiam,
Donna  




16 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa pachnących zawieszek i chętnie się na nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bardzo polecam, zawieszki piękne maja wersje zapachowe :)

      Usuń
  2. Uwielbiam olejki i lubię markę "pachnąca szafa". Świetny wybór! Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez:) produkty są różnorodne i duzo ich w ofercie do tego tanie:)

      Usuń
  3. Olejki o tak egzotycznych zapachach kojarzą mi się ze świętami. Trzeba dbać o domową, przytulną aurę w domu. Zapachy pomogą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapachy maja swoj urok i zawsze dodaja przytulnego klimatu:)

      Usuń
  4. Te zapachy olejków muszą być piękne, lubie zapach wanilii, drzewa sandalowego. Saszetki do szafy to jest ciekawy produkt. Pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mmm wanilia piekna słodka na zime najlepsza :)

      Usuń
  5. Jestem bardzo ciekawa tych zapachów i może kiedyś z którymś się zetknę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Paulina Kwiatkowska11 lut 2022, 12:53:00

    Pachnące zawieszki bardzo mnie przekonują i chętnie zacznę się za nimi rozglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybor zapachowy jest duzy na pewno coś sobie wybierzesz :)

      Usuń
  7. Musze sobie sprawic zapachy do szafy, bo nie mam. Uzywam kominka z woda i olejkow, nie wiedzialam ze moze sie cos stac. Lubie olejek o zapachu eukaliptusa i zielonej herbaty. Wyprobowalabym jeszcze dyfuzora. Ciekawie piszesz o zapachach Donno :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...