28 lut 2022

Innowacyjne, naturalne, bioaktywne produkty do codziennej higieny jamy ustnej Spalt.

Witam,



Jako ambasadorka marki Splat, mam przyjemność poznać wybrane pasty z oferty i przez najbliższe 3 miesiące dbać nimi o higienę jamy ustnej. Pierwszy miesiąc już za mną, więc dziś postanowiłam, że napiszę takie krótkie podsumowanie kilku past jakie używałam. Markę Splat znam i bardzo lubię. Czasami zamawiałam już niektóre pasty online z serii Splat Professional, albo też spotkałam je ostatnio w upominkach na spotkaniu blogerek (pisałam o tym także tutaj wpis). To właśnie od tego czasu goszczą pasty Splat u mnie w stałej pielęgnacji i przy higienie jamy ustnej. Cieszę się, że mam możliwość przedłużenia takiej pielęgnacji i poznawania coraz to nowych smaków i wariantów przeznaczenia, bo w ofercie jest naprawdę mnóstwo przeróżnych past na różne dolegliwości. Ja na początek wybrałam kilka past wybielających. Jako, że codziennie piję kawę, herbatę boję się o osad jaki może pojawić się na zębach. Tutaj wybrałam trzy pasty: Coffee Out, Extreme White i Blackwood. Pozwólcie, że na początek kilka fachowych informacji od producenta, bo pasta to nie tylko jej miętowy smak i biała konsystencja, ale każda pasta zawiera w sobie inne specjalne skomponowane formuły, by jak najbardziej była dopasowana do indywidualnych potrzeb każdego pacjenta. Dzisiejsze pasty to nie tylko wspomniany ich biały kolor, w ofercie Splat jest cała gama kolorowych past - więc zachęcam Was kochani do ich poznania. 


SPLAT SPECIAL COFFEE OUT - wybielająca pasta do zębów polecana szczególnie dla miłośników kawy. Specjalnie skomponowana formuła pomaga skutecznie usuwać osady z herbaty i kawy, czerwonego wina i tytoniu. Innowacyjny kompleks enzymów (ksylanaza, beta-glukanaza) pomaga skutecznie rozbijać płytkę nazębną oraz rozjaśnia szkliwo.

Polydon® (PVP), błonotwórczy składnik wysokocząsteczkowy, pokrywa zęby warstwą ochronną i pomaga zapewnić wysokie właściwości oczyszczające, szczególnie w odniesieniu do płytki nazębnej z tytoniu, herbaty i kawy. Unikalny Triple Biotechnological Whitening System (System of Triple Action Phosphate) pomaga rozłożyć melanoidyny kawowe, które wpływają na kolor zębów, wpływa na delikatne nabłyszczanie szkliwa zębów, wspiera działanie przeciwpróchnicze.

Pirofosforan wapnia pomaga delikatnie rozjaśnić szkliwo. Trifosforan pentasodu pomaga zwalczyć tworzenie się kamienia nazębnego i wspomaga działanie oczyszczające. Fosforan wapnia oprócz działania oczyszczającego ma również działanie zmniejszające wrażliwość. Naturalna kofeina wpływa na poprę nastrój i przyspiesza pozbycie się senności.

Mleczan mentylu pomaga poprawić krążenie krwi i zapewnia długotrwałe uczucie chłodu w jamie ustnej a tym samym świeżości. Monofluorofosforan sodu pomaga chronić przed próchnicą. Bisabolol wspiera dziąsła przed stanami zapalnymi i wzmacnia je.

Skuteczność potwierdzona klinicznie już po 4 tygodniach stosowania, skuteczne wybielanie szkliwa do 2 odcieni w skali Vitapan.

Składniki aktywne:
– Triple Biotechnological Whitening System ,
– pirofosforan wapnia, trifosforan pentasodu, fosforan wapnia,
– mleczan wentylu.


Nowoczesna pasta SPLAT Special EXTREME WHITE zapewnia widoczny gołym okiem efekt wybielający za sprawą innowacyjnych mikrogranulek z nadtlenkiem karbamidu, okrągłych cząsteczek polerujących oraz naturalnych enzymów. Zawarte w niej jony fluoru tworzą na powierzchni szkliwa naturalną powłokę ochronną przed próchnicą. Pochodząca z ananasa bromelaina delikatnie rozpuszcza i usuwa płytkę bakteryjną, a składnik Polydon® hamuje jej powstawanie. Gładkość oraz wyjątkowy blask szkliwa zapewnia nowoczesny Sp.White System®, który bezpiecznie i skutecznie poleruje powierzchnię zębów. Mikrogranulki nadtlenku karbamidu wybielają oraz usuwają przebarwienia powstałe na szkliwie w wyniku picia kawy, herbaty czy palenia tytoniu. 

Badania kliniczne potwierdzają, że pasta SPLAT Special EXTREME WHITE wykazuje działanie wybielające, oczyszczające, zapobiegające stanom zapalnym oraz krwawieniu dziąseł.

Po umyciu zębów należy przez około 20 minut powstrzymać się od spożywania posiłków i napojów, w celu osiągnięcia maksymalnego efektu wybielenia. Produkt zawiera fluor, zatem osoby przyjmujące go z innych źródeł, powinny zasięgnąć porady lekarskiej. Celem uniknięcia nadmiernej wrażliwości zębów zaleca się używanie pasty SPLAT Special EXTREME WHITE na zmianę z inną pastą SPLAT wzmacniającą szkliwo, taką jak np. SPLAT Professional BIOCALCIUM.

Składniki aktywne
Granulki nadtlenku karbamidu
i polydon
Fluorek sodu
Ekstrakt z papai i polerujące okrąglone cząstki z krzemionki
Stosowanie

Opracowano do stosowania od 16 roku życia. Zawiera fluorek sodu. Zawartość fluoru – 0,06% (600 ppm). Jeśli stosowany jest również fluorek z innych źródeł, zalecamy skonsultowanie się ze stomatologiem lub lekarzem przed użyciem. Zalecamy szczotkowanie zębów 2 razy dziennie po posiłkach. Widoczny efekt do 2 odcieni po szczotkowaniu dwa razy dziennie przez 4 tygodnie. Aby uzyskać najlepszy efekt wybielania, powinieneś powstrzymać się od jedzenia i picia przez 20 minut po myciu zębów. Aby uniknąć zwiększonej wrażliwości, SPLAT zaleca stosowanie Extreme White na przemian w cyklach 4-6 tygodniowych z naszymi pastami do zębów wzmacniających szkliwo (np. Biocalcium, Nordic Berries, Sea Minerals).


Węgiel aktywny zdobył rzesze fanów jako skuteczny środek wybielający zęby. Pasta SPLAT Special BLACKWOOD zawiera unikalny węgiel z brzozy karelskiej, który z łatwością usuwa osady po kawie, herbacie, czerwonym winie i innych barwiących napojach, pochłania zanieczyszczenia, a do tego zapobiega rozrostowi płytki bakteryjnej na powierzchni szkliwa. Jego właściwości absorbujące przykre zapachy sprawiają, że pozostawia oddech świeży przez wiele godzin. Dodatek ekstraktu z jagód jałowca chroni przed namnażaniem się bakterii, nadaje paście przyjemny, delikatny smak, a także łagodzi stany zapalne dziąseł. Czarna pasta SPLAT Special BLACKWOOD podczas mycia zębów zamienia się w szarą pianę, a po dokładnym wypłukaniu pozostawia je białe oraz błyszczące. Za utrzymanie dziąseł w odpowiedniej kondycji odpowiada wysoce skuteczny środek antyseptyczny Biosol. Systematyczne stosowanie pasty zapewnia efekt wybielający, maksymalną świeżość oddechu, normalizację poziomu pH w jamie ustnej, a także pozbycie się i zapobieganie powstawaniu osadów czy przebarwień. Badania kliniczne potwierdzają skuteczne działanie wybielające, hamujące krwawienie i łagodzące stany zapalne dziąseł.

Składniki aktywne
Włókno węglowe i wtrącone cząstki polerujące z krzemionki
Aktywny składnik Biosol
Ekstrakt jałowca i nawilżający glukozyd maltooligozylowy
Stosowanie

Zalecamy mycie zębów 2 razy dziennie po posiłkach.


Oceniając wszystkie te powyższe trzy pasty wybielające to jestem z nich zadowolona. Moje zęby z reguły są białe, choć może daleko im do śnieżnobiałej bieli jak z z hollywood, to jednak uważam, że są one białe. Na warunki domowe, takie wybielające pasty jak te w sam raz podtrzymują jasny odcień. Kilkanaście lat temu nosiłam stały aparat, więc wiem jak należy dbać o zęby i pamiętać o ich szczotkowaniu. Sama szczotkuje zęby minimum dwa razy dziennie - rano i wieczorem, choć zdarza się też umyć szybko w ciągu dnia, zazwyczaj jak gdzieś wychodzę lub mam ważne spotkanie i chcę odświeżyć oddech. Wiecie, że kiedy czujemy, że mamy ochotę na słodycze, najlepszym sposobem jest np. umycie zębów i wtedy po chwili już nie mamy ochoty by coś zjeść słodkiego? Gdzieś to kiedyś wyczytałam i ten sposób nieraz praktykuje, więc może przez to nie mam zachcianek na cukier?

Wracając do powyższych past to tak: Pastę Coffee Out mam po raz pierwszy. Przy szczotkowaniu jest ona taka łagodna, taka delikatna, miętowa w posmaku, biała w konsystencji. Jest w 95% pastą naturalną, ale posiada też fluor, którego ostatnio unikam w pastach, jednak tutaj byłam bardzo ciekawa tej pasty, więc myślę że zużyję tą pastę do końca i nie sięgnę po nią więcej, ale myślę, że znajdzie ona grono osób, którym fluor nie przeszkadza, bo jeśli chodzi o jej działanie to ładnie czyści zęby i pozostawia takie przyjemne delikatno-miętowe uczucie w ustach, a zęby są śliskie i fajnie 'wypolerowane'.

Pasta Extreme White - także posiada ona fluor, jednak przy pierwszej tubce (bo ta tutaj jest druga), byłam tak bardzo zadowolona z czyszczenia, więc skusiłam się, że i tą tubkę zużyję. Pasta działa jak taki peeling na nasze zęby, jej konsystencja nawet ma wyczuwalne drobinki, które idealnie czyszczą i zapewniają świeży oddech. Jej wybielanie jest intensywniejsze niż to zapewnia pasta Coffee Out - takie mam wrażenie. I to ją polubiłam bardziej - pomimo, że obie zawierają ten fluor.

Trzecia pasta Blackwood - na szczęście już nie posiada fluoru i jest to bezpieczna pasta, którą mogę polecić wszystkim tym, którzy zwracają uwagę na ten składnik. To czarna pasta z węglem, która także ma za zadanie wybielanie zębów. Nie należy się bać, że czarna pasta pobrudzi zęby, w czasie mycie staje się ona szara i wszystko dobrze się wypłukuje z ust. Pasta przyjemnie odświeża, rewelacyjnie czyści i przy pierwszych użyciach już widać bielsze zęby. Z tej pasty też jestem bardzo zadowolona.



Wraz z moimi domownikami chętnie podzieliłam się wybranymi pastami i razem poznajemy tak fantastyczne pasty nie tylko ze Splat, ale też z Biomed czy Innova. Za jakiś czas zapraszam na kolejne moje spotkanie z pastami, które uda mi się poznać. A Wy kochani znacie pasty Splat?

ps. Już 20 marca odbędzie się Światowy Dzień zdrowia jamy ustnej - nie mogę się doczekać, kiedy na profilu @splat_polska pojawi się gość Pani Prof. Marzena Dominiak, a webinar poprowadzi Pani Sylwia Drobik - kobieta o wspaniałym głosie, którą uwielbiam słuchać na live, kiedy tylko pojawia się na instagramie 

Kochani zachęcam do edukacji, zdrowy stan zębów, to zdrowy cały organizm.


pozdrawiam,
Donna

9 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tej pasty z czarnym węglem, ostatnio zastanawiałam się nad zakupem tego typu pasty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasta dla kawoszy to coś dla mnie. Nie wyobrażam sobie bez niej życia, ale też chcę wiedzieć, że zrobiłam wszystko, aby moje zęby były białe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych past,ale na pewno chetnie poznalabym te coffee out :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej marki, ale bardzo lubię testować nowości. Z pastami węglowymi jest mi po drodze, wiec zacznę od tej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za twoją opinię, nie miałam z nimi wcześniej do czynienia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Paulina Kwiatkowska1 mar 2022, 18:41:00

    Czuję się bardzo zainteresowana tą pastą z czarnym węglem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z wielką chęcią przetestowałabym produkty tej marki :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...