2 lut 2022

Stylizacja brwi w salonie Yasumi - mój Prezentmarzeń.

Witam,



Ponad miesiąc temu wybrałam się spełnić mój Prezentmarzeń do gabinetu Yasumi w Krakowie na zabieg laminacji brwi. Do Krakowa musiałam dojechać ok. 120 km, więc to była dłuższa wycieczka. Przy okazji odwiedziłam też siostrę, byłam na jarmarku Bożonarodzeniowym na rynku, więc cały dzień miałam wypełniony w różne atrakcje. Rezerwacji na zabieg dokonałam przez e-mail kilka dni wcześniej i wszystko było uzgodnione na konkretny dzień i godzinę. Posiadałam Zestaw Prezentmarzeń – Dla Niej (obecnie chyba nie jest już dostępny pod taką nazwą, choć mogę się mylić, bo konkretnego linku do niego nie znalazłam), a to zestaw prezentowy, który daje możliwość samodzielnego wyboru jednego przeżycia spośród atrakcji zawartych w pakiecie. Wśród propozycji z atrakcji można było wybrać zarówno przeżycia ekstremalne, sportowe, taneczne doświadczenia, jak i relaksujące zabiegi, które uwielbia każda kobieta. Ja w okolicach Krakowa bo tylko tu rozważałam coś wybrać, wybrałam właśnie Stylizację brwi, ale myślałam też o jakimś masażu.


Yasumi Medestetic to salon profesjonalnej pielęgnacji twarzy i ciała wchodzący w skład ogólnopolskiej sieci gabinetów Yasumi. W języku japońskim „yasumi” oznacza relaks, wakacje i właśnie dlatego w sieci Yasumi szereg oferowanych zabiegów ma charakter rytuałów, podczas których kosmetolodzy i fizjoterapeuci skutecznie dbają o ciało, stan ducha i ukojenie zmysłów. Zabiegi wykonywane są w wyjątkowej oprawie muzyczno–aromatycznej przez wykwalifikowany personel wspierany przez najnowsze technologie. Każdy gość Yasumi może liczyć na profesjonalnie dobrany indywidualny program pielęgnacji oparty na najwyższej jakości preparatach Yasumi produkowanych w czołowych francuskich i hiszpańskich laboratoriach.

W dniu zabiegu Kraków był wyjątkowo szary i ponury. Przez chwile pojawiło się tylko słonko, ale odwiedzając po dłuższej przerwie to miasto, widzę jak mocno odczuwalny jest tam smog i jak dużo zmieniło się samo miasto. Nawet salon Yasumi został wybudowany w miejscu, gdzie jeszcze kilka lat temu jeździłam non stop i bardzo dobrze znam te krakowskie tereny, a tu był dla mnie szok, że tak zmieniła się infrastruktura. Stwierdzam, że Kraków naprawdę się zmienił - to nie jest już ten sam Kraków za czasów kiedy tam studiowałam. Dużo nowoczesnych budynków, a niestety mniej zieleni.

Wracając do mojego pobytu w salonie i dniu kiedy to właśnie tam byłam, jak to w grudniu jest, było też trochę mrozu, ale czas relaksu jaki miałam zapewniony w czasie zabiegu był wyjątkowy. W tle muzyczka, wszędzie ładnie i czysto (pomijając fakt, że Pani musiała wychodzić w czasie trwania zabiegu dwa razy by otwierać drzwi). Przed zabiegiem wypełniłam krótką ankietę dotyczącą kilku pytań na temat zdrowia, różnych uczuleń itp. Po przyjściu do gabinetu dostałam gumkę do włosów, aby je związać, by nic nie przeszkadzało na twarzy. Pani wykonała demakijaż brwi i przystąpiła do zabiegu. Mówiła dokładnie co robi, co nakłada, mierzyła czas ile poszczególne preparaty miały być nałożone, po czym zmywała i przechodziła do dalszych kroków. Pytała czy nie odczuwam pieczenia, czy coś mnie nie uczula. Nic z tych rzeczy u mnie nie występowało. Niestety nie zapisałam nazwy tych preparatów, a o zdjęciu z bliska nie pomyślałam. 


Moje odczucia po zabiegu: Laminacja brwi miała poprawić ogólny stan moich brwi (miałam go wykonywany pierwszy raz), spodziewałam się też ładnego podkreślonego łuku, o którym zawsze marzyłam, a przede wszystkim efekt miał trzymać się przez ok. 6 tygodni. Niestety po 3 tygodniach wszystko powróciło do mojego obecnego stanu, więc zabieg z punktu widzenia po czasie, oceniam więc średnio. Wiem, to indywidualna sprawa i wiem też, że moje brwi są jasne, delikatne i nie są gęste. Po jednym zabiegu trudno oczekiwać dużych zmian, jednak.. naoglądałam się różnych zdjęć przed i po w sieci/na instagramie i tego samego oczekiwałam :) cóż za jakiś czas wybiorę się ponownie i być może z efektów będę bardziej zadowolona? Po zabiegu dostałam też od salonu wskazówki i zalecenia jak pielęgnować brwi już w domu, specjalny grzebyczek i próbeczkę do pielęgnacji.

Wrzucam Wam zdjęcia - nie są one dobrej jakości, bo wykonywane telefonem, ale dla porównania widać, że brwi ogólnie nie zachwycają swoją pięknością. Moja twarz jest też drobna, więc nie chce i nie chciałam "szerokich brwi" - ale nieraz jak oglądam stylizacje brwi u kogoś kto ma gorszy stan od moich, a niekiedy nie ma wcale brwi, bo włoski są jasne - przechodzi swoją metamorfozę naprawdę w taki sposób, że widać to wow! U mnie to wow trwało tylko przez krótki czas.
Ja sama ze swoich brwi nie byłam nigdy zadowolona, brakowało mi w nich wyraźnego łuku, ciemnej oprawy i tego, że twarz już sama wygląda przy makijażu inaczej, ładnie. A brwi potrafią przecież nadać całokształt, bo to one najbardziej rzucają się w oczy na pierwszy widok. Zdaję sobie sprawę, że 'moje malowanie brwi' czasami jest sztuczne - wiem o tym i zawsze zazdroszczę jeśli ktoś ma gęste, grube brwi, które zawsze można wyregulować i nadać "ten brwiowy kształt", bo przy jasnych i rzadkich nie wiele da się zrobić. Chociaż myślę, że się da i z chęcią poddam się jeszcze raz takiemu zabiegowi. Tylko, że teraz chciałabym się skupić bardziej na ich pielęgnacji - używać jak najwięcej olejku arganowego i olejeku rycynowego, który też wzmacnia włoski i więcej czasu poświęcać na ogólnym dbaniu. Wiecie, że są specjalne mydełka do brwi? Ja o tym nie wiedziałam, ale na ostatnim spotkaniu blogerek na jakim byłam, tam w upominku od jednej z firm było właśnie takie mydełko. Teraz z przyjemnością go używam i dam znać za jakiś czas jak się sprawdza :)


A na koniec jeszcze opis zabiegu jaki miałam wykonywany, to właśnie on mnie zachęcił, aby go wybrać.

Stylizacja brwi:
Zabieg stylizacyjny brwi to kompleksowa pielęgnacja, dzięki której brwi idealnie współgrają z cerą i kształtem twarzy, dodając jej uroku i odpowiedniego wyrazu. Stylizacja brwi obejmuje szeroki pakiet: laminację, geometrię, koloryzację oraz regulację. Laminacja brwi pozwala na zmianę kierunku i ułożenia niesfornie rosnących włosków, a dodatkowo je odżywia i regeneruje, dzięki czemu stają się grubsze, gęstsze i błyszczące. Geometria brwi polega na precyzyjnym wyznaczeniu ich kształtu, dzięki czemu brwi idealnie pasują do kształtu twarzy. Po geometrii brwi włoski są koloryzowane oraz regulowane. Zabieg pozwala cieszyć się natychmiastowym efektem idealnych brwi.


A Wy kochani chodzicie na takie zabiegi?
Może znacie kogoś kto się na tym zna i dobrze wykonuje takie zabiegi? Okolice małopolski, może być też podkarpacie. Dajcie znać.



pozdrawiam,
Donna  


5 komentarzy:

  1. No i to jest prawdziwy PREZENT MARZEŃ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetny pomysł, z takich zabiegów chętnie bym skorzystała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że na gęstszych, bardziej zapuszczonych brwiach zabieg mógłby się dłużej utrzymać. Widziałam zdjęcia w internecie i na prawdę efekt jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezent Marzeń oferuje naprawdę sporo świetnych atrakcji i warto przeglądać ich ofertę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...