26 lut 2022

Na ratunek! Plastry na odciski z kwasem salicylowym i żel na opryszczkę Langsteiner.

Witam,



Są takie produkty apteczne, czy lecznicze, które warto mieć w domu cały czas. Może nie są 'cały czas' potrzebne, ale na pewno przydają się w najmniej oczekiwanym momencie. Ja z racji, że co jakiś czas uzupełniam swoją apteczkę i sprawdzam daty ważności, to lubię w niej mieć porządek i zwracam uwagę nawet na te mniej popularne produkty - bo wychodzę z założenia, że nigdy nic nie wiadomo. Takimi produktami są u mnie plastry na odciski i żel na opryszczkę marki Langsteiner. O ile najczęściej w lecie plastry na odciski  używam, przy obcierających mnie nowych butach, tak żelu na opryszczkę nie używam wcale, bo nie mam problemu z tym schorzeniem, ale bliskim czasem ten wirus się pojawia na ustach, więc tutaj zawsze przychodzą do mnie po pomoc.

Zapraszam Was kochani na przegląd produktów, w które warto się zaopatrzyć. 


Plastry na odciski z kwasem salicylowym 8 szt.
Plastry na odciski z kwasem salicylowym firmy Langsteiner są stosowane do łagodnego usuwania odcisków i zabezpieczania ich przed dodatkowymi urazami. Plastry są wyrobem medycznym.

Wskazania i przeciwwskazania:
Tylko do użytku zewnętrznego. Przechowywać w miejscu niedostępnym dla dzieci. Nie nakładać plastra na okolice odcisku, jeżeli skóra jest podrażniona lub występują stany zapalne. Nie stosować w przypadku uczulenia na kwas salicylowy i inne składniki produktu. Unikać stosowania w ciąży i w trakcie karmienia piersią. Zaprzestać stosowania i zdjąć plastry w przypadku mocnego podrażnienia i odczuwalnych dolegliwości (pieczenie, zaczerwienienie) lub nadwrażliwości na produkt. Osoby chore na cukrzycę – stosować po konsultacji z lekarzem.

Dawkowanie:
Na czystą i suchą stopę nałożyć plaster tak, aby substancja czynna przylegała do odcisku. Stosować plastry do momentu aż odcisk zostanie usunięty. Każdy plaster należy nałożyć na ok. 24 godziny. Po zakończeniu kuracji można usunąć środkową część odcisku stosując ciepłą kąpiel stóp z użyciem soli i mydła. Jeżeli w trakcie zabiegów skóra stanie się wrażliwa i pojawi się zaczerwienienie, poczekać z nałożeniem kolejnych plastrów.

Opakowanie:
8 sztuk w kartonowym pudełku


Różnego rodzaju plastry to obowiązek u mnie w domowej apteczce. Ja na to właśnie zwracam szczególną uwagę. Czasami plastry takie zwykłe noszę zawsze w portfelu 1-2 listek, który jest płaski wcisnę w przegródki i wtedy czuję się pewniej. Nieraz przy skaleczeniu zawsze mogłam przykleić na ranę i nie dopuścić do zakażenia. Tutaj zaopatrzyłam się w specjalne plastry na odciski z kwasem salicylowym, które przeznaczone są na stopy. Mają trzy zalety, m.in: chronią przed otarciami, pomagają przy usuwaniu odcisków i przynoszą natychmiastową ulgę. Ja kiedy kupowałam nowe buty i kiedy wybierałam się pierwszy raz z nimi na miasto, albo gdzieś na dalszą wycieczkę nieraz wracałam z piekącymi ranami, bo buty mnie potrafiły do tego stopnia na skórze podrażnić, że zostawały ślady na skarpetkach. Teraz na najbliższy sezon wiosenny, wycieczkowy, rowerowy jestem zaopatrzona w dobre plastry, które będą chronić mnie i moje stopy przede wszystkim przed obtarciami. Tutaj liczę na szybką ulgę. 


Herpeshelp żel na opryszczkę
Herpeshelp to wyrób medyczny, zawierający opatentowaną kompozycję składników, który łagodzi objawy opryszczki spowodowanej przez wirus Herpes Simplex. Nawilża i zmiękcza wargi, które są wokół ust, co zapewnia optymalny mikroklimat do gojenia się ran, zwłaszcza po pęknięciu naskórka lub jego uszkodzeniu. 1,5-Pentanediol zawarty w produkcie zapobiega pojawieniu się bakterii i zanieczyszczeń mikrobiologicznych. Herpeshelp to szybko absorbujący, przezroczysty żel, który nie pozostawia śladu na skórze.

Kto może stosować Herpeshelp ?
Osoby cierpiące na zakażenie opryszczką w okolicy ust.

Ostrzeżenia i ważne informacje
Do stosowania zewnętrznego na skórę. Kobiety będące w ciąży lub karmiące piersią powinny skonsultować się z lekarzem. Nie używać w przypadku nadwrażliwości na którykolwiek ze składników. Nie stosować z innymi środkami na opryszczkę. Nie stosować bezpośrednio przed jedzeniem i piciem. Nie korzystać z wyrobu medycznego wspólnie z innymi użytkownikami. Produkt przeznaczony dla osób powyżej 12 roku życia.

Dawkowanie i stosowanie
Należy rozpocząć stosowanie Herspeshelp jak najszybciej po pierwszych objawach zakażenia (uczucie mrowienia). Nanosić cienką warstwę Herpeshelp® od 5 do 8 razy dziennie na zmiany chorobowe i ich okolice. Należy stosować do czasu całkowitego wyeliminowania objawów: od 5 do 10 dni.

Skład: 
woda, 1,5-Pentanodiol, karbomer, wodorotlenek sodu.


Jeśli chodzi opryszczkę - to schorzenie, bardzo rzadko u mnie występowało kiedyś tam w przeszłości i nie występuje obecnie. Nie miałam go też u siebie już od kilku dobrych lat, ale pamiętam kiedy miałam ostatnio i wiedziałam, że opryszczkę dostanę. Spodziewałam się jej i byłam na nią przygotowana. Było to wtedy kiedy zaczęłam swoją kurację z witaminą D3+K2 Mk7 ale w dużych dawkach. Już po pierwszych dniach kiedy przyjmowałam po 50 000 IU jednostek tej witaminy (nie jak to jest wmawiane nam w reklamach, że 2 000 IU i nie więcej bo się przedawkuje) opryszczka pojawiła się, bo była to obronna reakcja organizmu. Taki m.in efekt miał nastąpić po spożyciu tak dużej ilości - wiedziałam o tym. Od tamtej pory czyli od ok. 3 lat wirus opryszczkowy nie pojawił się i mam nadzieję, że nie pojawi się już. Nie mniej jednak u mnie w apteczce można spotkać żel na opryszczkę, by w razie 'wu' być przygotowanym. Mieści się on w malutkiej tubce o pojemności 4g i smaruje 5-8 razy dziennie. Ważne jest, aby z jednej tubki korzystała jedna osoba. 


Jestem ciekawa, czy u Was w domowych apteczkach można znaleźć takie produkty, które niby nie są używane na co dzień, ale jeśli coś niespodziewanie nas zaskoczy, to jednak brakuje, akurat tego konkretnego produktu i trzeba szybko pędzić do apteki? Np. po specjalistyczne plastry na odciski, czy żel na opryszczkę. 



pozdrawiam,
Donna


18 komentarzy:

  1. Te plastry wpadły mi w oko, bardzo przydatna rzecz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna rzecz, czasem odciski to niezwykła udręka, a tutaj mamy rozwiążanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, te plastry właśnie na odciski dobrze sie sprawdzają :)

      Usuń
  3. Obie rzeczy mogą się przydać i chętnie skuszę się na ich zakup.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, ja zawsze mam domu takie produkty by mieć pod ręką, kiedy będą potrzebne :)

      Usuń
  4. Bardzo przydatny wpis na wypadek odcisków lub opryszczki! Na pewno będę pamiętała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. odciski są straszne, potrafią nieźle utrudnić życie, dlatego zawsze warto mieć taki plaster w torebce :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam nieraz odciski i się męczyłam, teraz można przykleić sobie plaster :) pomaga

      Usuń
  6. Do plastrów na opryszczkę nie jestem przekonana, mam z nimi niemiłe wspomnienia. Ale plastry na odciski z chęcią wypróbuję, czasem potrafią nieźle uprzykrzyć życie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plastrów na opryszczkę chyba nie miałam - tu jest forma żelu

      Usuń
  7. Paulina Kwiatkowska2 mar 2022, 10:01:00

    Plastry na odciski z pewnością przydadzą się w każdym domu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Żel wygląda obiecująco.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...