21 lut 2022

Co poczujesz jak się do mnie przytulisz? Najpiękniejsze zapachy dla kobiet z perfumerii online Faktoria Perfum.

Witam,



Nic tak nie uszczęśliwia kobiety jak nowe perfumy. Na mnie to zawsze działa, bo nowy flakonik zawsze sprawia mi radość. Na Faktoria perfum pojawił się najnowszy katalog odpowiedników, więc skusiłam się na kilka nowych zapaszków, które od dawna za mną chodziły, tylko jeden z nich znałam, a pozostałe są dla mnie nowinkami. Jeżeli mi się spodobają to po dłuższym ich noszeniu, (bo od kilku dni się nimi zachwycam i jestem na tak), zdecyduje się wtedy na flakonik z wyższej półki, ale póki co to odpowiedniki są idealną alternatywą dla poznania zapachu i są o wiele tańsze, więc taka opcja mi bardzo odpowiada.


Faktoria Perfum to internetowa perfumeria, poznałam ją już jakiś czas temu i serdecznie polecam. To tam są zamienniki najbardziej rozchwytywanych marek świata. Zamawiałam tam już wcześniej kilka flakoników jesienią i byłam zadowolona. Mam do dziś wybrane zapachy, a jeden męski podarowałam mojemu połówkowi. Zabrał go nawet do pracy do Francji. Zapachy długo czuć, są trwałe, nie odbiegają bardzo od oryginałów, są naprawdę bardzo podobne więc uważam, że warto się skusić. Ja dlatego lubię powracać do sprawdzonych sklepów, bo jeżeli poznam raz jakość to wiem, że w takim miejscu można wybrać coś dobrego, a takim miejscem jest właśnie pachnąca Faktoria perfum. 

Myślę, że jesteście ciekawi jakie tym razem wybrałam zapachy, więc nie przedłużam i zapraszam na moją cudowną piątkę! Perfumy wybierałam w ciemno, jak wspomniałam miałam je na swojej chciej liście od dawna, bo zaskoczyły mnie swoimi pięknymi nutami. Oceniając je jestem na tak i jestem ciekawa, czy może Wy też już je znacie lub macie?


Co poczujesz jak się do mnie przytulisz?

192 Odpowiednik Lancôme - Hypnose

Bardzo kobiecy i zmysłowy zapach, podkreśli Twój naturalny wdzięk, któremu nie oprze się żaden mężczyzna

Nuty zapachowe
Głowa: passiflora
Serce: gardenia, jaśmin
Podstawa: wanilia, wetiweria

To zapach myślę, dla każdej dojrzałej kobiety. Jest zmysłowy, orientalny, bardzo elegancki, który dodaje niesamowitego uroku i atrakcyjności kobiecie na wieczorne wyjścia. Ten zapach kojarzy mi się też z zapachami mojej mamy. Mam zatem wrażenie, że gdzieś go już czułam - to dobra zagadka. Ale najczęściej tego typu aromaty spotykam na toaletce u mojej mamy :) To też jest mój typ!


199 Odpowiednik Calvin Klein - CK One Shock

• orientalno-korzenna kompozycja z wykwintnymi akordami zapachowymi
• dla wewnętrznie wolnej i nowoczesnej kobiety
• zapach idealny na dzień, przede wszystkim w cieplejszych miesiącach

Nuty zapachowe
Głowa: kwiat męczennicy, mak, piwonia
Serce: jaśmin, czekolada, jeżyny, narcyz
Podstawa: piżmo, wanilia, bursztyn, paczuli

Mam już kilka zapachów CK i bardzo je wszystkie lubię. Na wersję One Shock miałam już ochotę od dłuższego czasu. Jest to idealny zapach do noszenia na dzień. Jeśli lubicie przyprawowo-orientalne zapachy, ten właśnie taki jest. Dla mnie perfumy CK to takie bezpieczne zapachy na prezent, bo znajdują duże grono odbiorców. 

200 Odpowiednik Armani - Si Passione

owocowo-kwiatowy zapach

To zapach odpowiedni dla pewnych siebie i niezależnych kobiet do stosowania na co dzień, do pracy i na wieczór

Nuty zapachowe
Głowa: czarna porzeczka, różowy pieprz, gruszka
Serce: róża, heliotrop, jaśmin
Podstawa: wanilia, cedr

To kolejna wisienka na torcie, która skradła moje serce od pierwszego powąchania. Śliczny kobiecy zapach o cudownych nutach zapachowych. Jest charakterystyczny i zwraca na siebie uwagę, na pewno wyróżnia się na tle innych zapachów. Bardzo podkreśla kobiecą atrakcyjność, do niego obowiązkowo czerwona, wyrazista czerwona pomadka na ustach. Myślę, że ten zapach zostanie ze mną na dłużej :)


267 Odpowiednik Gucci - Rush

Impulsywna i nieodparta – dokładnie jak miłość od pierwszego wejrzenia. Taki jest Gucci Rush dla kobiet. Wystarczy raz poczuć jej zapach, by dać się porwać ekstatycznej radości i zachwytowi, gdy niewyobrażalne staje się możliwe.

- tajemniczy, kwiatowy zapach chypre
- dla pewnej siebie, nowoczesnej kobiety
- idealny przede wszystkim na wieczór i specjalne okazje

Nuty zapachowe:
Głowa: gardenia, brzoskwinia, frezja
Serce: róża damasceńska, jaśmin, kolendra
Podstawa: wanilia, wetiweria, paczuli

Ten zapach poznałam już kilkanaście lat temu, od zawsze mi się podobał i podoba nadal. Czasem są takie perfumy, które się podobają przez wiele lat, chociaż pojawia się wiele nowości, tak ten jeden jedyny będzie zawsze na wysokiej pozycji. Ten zapach również należy do zmysłowych i ciepłych zapachów. Styl to elegancja i kobiecość, tylko dla wybranych nowoczesnych kobiet. 


271 Odpowiednik Michael Kors - Sexy Amber

Po uchyleniu nakrętki zawładną Tobą zapachy kwiatów i Orientu. Ich magiczny splot stanie się urzeczywistnieniem piękna. Sexy Amber - została stworzona dla kobiety dojrzałej, która szuka zmysłowych przeżyć. Gradacja eterycznych wonności pozwoli poczuć tętniącą w Twoich żyłach energię i doda Ci elegancji oraz powabu.

Nuty zapachowe:
Głowa: Ambra
Serce: Białe kwiaty
Podstawa: Drzewo sandałowe

Ambra to moja ulubiona nuta zapachowa od lat. Tutaj również się nie zawiodłam bo jest przepiękna, w połączeniu z białymi kwiatami i drzewem sandałowym tworzy przepiękną nutę orientu. Zapach niesamowicie mi się podoba. To również wysoka pozycja wśród zapachów. 

Podsumowując:
Każdy z tych zapachów jest bardzo kobiecy, każdy z nich bardzo mi się podoba. Każdy z nich jest inny, każdy ma swoją indywidualność. Każdy nadaje atrakcyjności, uwodzenia. Nad każdym mogłabym się osobno zachwycać i podziwiać. Naprawdę dawno nie miałam takiego fantastycznego zamówienia w ciemno, gdzie wszystkie zapachy by mi się podobały jednakowo na 5/5. 

Kochani zanim zdecudujecie się na flakonik w ciemno, polecam odpowiedniki z Faktorii Perfum. Moje pojemności są największe mają po 105 ml, ale w ofercie są też mniejsze wersje 35 i 55. Dajcie znać na co się skusicie :)



pozdrawiam,
Donna

 

10 komentarzy:

  1. Odpowiednik 200 ohhh kocham ten zapach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam nowe zapachy, tylko mam ich tyle, że powstrzymuję się przed zakupem kolejnych, choć nie jest łatwo ;) Jestem ciekawa jak pachnie odpowiednik czerwonego Si :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zapach Gucci Rush - jak dla mnie najpiękniejszy.. Bardzo długo go stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie zapowiadają się świetnie więc będę miała je na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lane perfumy to dobry wynalazek, dla osób które nie mogą pozwolić sobi na oryginalne drogie zapachy. Kiedyś korzystałam z takich zamienników

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię zamienniki to świetna opcja dla osób które nie chcą wydawać zbyt dużo

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, fajne zapachy, a i flakoniki zamienników prezentują się elegancko i klasycznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Najpiękniejsze zapachy na pewno znajdą swoich odbiorców, poczytam o nich więcej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...