16 lut 2022

Słowo gangstera. K. Mak wyd. Lipstick books.

Witam,



Kilka tygodni temu, 26 stycznia 2022 miała miejsce premiera książki "Słowo gangstera" - Katarzyny Mak od wydawnictwa Lipstick books. Nie czytałam poprzednich dwóch części, ale z polecajek wiem, że ten tom ponoć jest najlepszy i czyta się go jednym tchem. Zawsze lubię czytać też krótkie opisy, czy zwiastuny książek, które trochę potrafią zdradzić o czym będzie dana lektura. Wtedy także już wiem, czy ten typ literacki mi się spodoba. W książce "Słowo gangstera" opis mnie już fascynował od początku i sporo zdradził o czym będzie ta historia, więc jeśli kochani jeszcze nie czytaliście tej pozycji, to zapraszam. Od osób, które czytały poprzednie części wiem, że warto jednak je przeczytać wcześniej, a później zabierać się za ten tytuł, bo tutaj w trzecim tomie jest to wszystko ze sobą powiązane. Ja po streszczeniu poprzednich serii poniekąd poznałam historie, ale to jednak samemu najlepiej przeczytać, by mieć później swoją interpretację i swoje wrażenie. 


Jakie losy Eleny z Marcellem czekają nas w tej nowości?

Elena po raz kolejny rozstaje się z Marcellem. Jest załamana. Nie wie, czy sobie poradzi, ale nie umie się pogodzić ze zdradą ukochanego, więc postanawia odejść. Knuje misterny plan i wyjeżdża, gdzie, jak sądzi, nikt nie będzie jej szukał...
Ale czy Elena, nawet na końcu świata, zdoła zapomnieć o gorącym uczuciu i wyrzuci Marcella z serca?
Marcello, którego Elena stawia pod ścianą, pozwala jej odejść. Obawia się, że jeśli wciąż będzie ją trzymał u swego boku, ona spełni groźbę i zrobi coś strasznego...
Ale czy Marcello, który dotąd miał wszystko, czego zapragnął, i robił to, na co miał ochotę, ten jeden raz dotrzyma słowa i zwróci Elenie wolność?
Co zrobią kochankowie po przejściach, kiedy spotkają się po latach rozłąki? Czy zdołają sobie wzajemnie wybaczyć wyrządzone krzywdy? A nawet jeśli, to czy z wielkiej miłości, z której kiedyś buchały płomienie, nie zostały już tylko zgliszcza, garstka popiołu...?


Z książki dowiadujemy się, że Elena i Marcello znowu się rozstają. Pomimo, że Elena go kocha, postanawia uciec. Czy to będzie prosta ucieczka na zawsze? Myślę, że takie powieści mafijne mają w sobie też szczególny urok. Z jednej strony niebezpieczne i mocne akcje, pełne ekscytujących emocji, z drugiej strony co wydarzy się z kochankami. Wątki romantyzmu, erotyki i zapętlenie akcji w tle. W książce cały czas coś się dzieje, bo treść trzyma w napięciu. Autorka miała świetny pomysł jak pokierować losami bohaterów, wątek mafijny, humor, miłość to wszystko można tu spotkać. Ja na pewno się tu nie nudziłam. Okładka książki też mi się podoba - jest pełna pięknej miłości, ale też miłości, która potrafi ranić. 


Kto czyta ze mną Słowo Gangstera, albo czytał też poprzednie serie?



pozdrawiam,
Donna

10 komentarzy:

  1. Brakuje mi czasu z lekturą dla siebie, czytam głównie synkowi

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam wcześniej o tej książce, ale polecę ją siostrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o poprzednich wersjach ale żadnego tomu nie czytałam, pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez wlasnie poprzednich czesci nie czytałam

      Usuń
  4. Nie miałam okazji czytać tej serii, ale znam inne książki autorki i byłam z nich zadowolona

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...