17 lut 2022

A Ty dbasz o swój biust? Ujędrniający krem do dekoltu i biustu AMVI Cosmetics.

Witam,



Wkraczając w świat kosmetyczny i świadomą pielęgnację ciała jeszcze kilkanaście lat temu zanim nie miałam bloga pamiętam, że zawsze w swojej pielęgnacji sięgałam po balsamy do biustu. Potem trochę zaprzestałam stosować tego typu specjalnych specyfików, używając zwykłych balsamów nawilżających, czy mleczek do ciała, a potem znów powróciłam jak już pojawił się mój blog. Przyznam się więc, że nie zawsze tego typu produkty miałam, ale wiem, że działają i przynoszą swoje efekty jak ujędrnienie skóry, napięcie a nawet minimalne powiększenie. Moją radością było jak w pudełeczku Pure Beauty znalazł się ujędrniający krem do dekoltu i biustu marki AMVI Comsetics i od razu wiedziałam, że z wielką przyjemnością zużyję ten produkt. Nigdy też wcześniej nie miałam niczego z tej marki i jest ona dla mnie nowością - nawet niedawno ją zaczęłam zauważać na instagramie, więc to nowinka wśród firm jaką udało mi się poznać. Zapraszam Was kochani na dzisiejszy wpis nt. nowego kremu do biustu i jak ważna jest pielęgnacja kobiecych piersi. 



To wyjątkowy kosmetyk, który dzięki precyzyjnemu połączeniu składników aktywnych intensywnie pielęgnuje delikatną skórę dekoltu oraz kobiecych piersi. Unikalna formuła na bazie KIGELINE® widocznie poprawia elastyczność i sprężystość skóry likwidując pierwsze oznaki starzenia. Lekka, kremowa konsystencja sprawia, że dobrze i szybko się wchłania nie pozostawiając tłustego filmu. Systematyczna, codzienna pielęgnacja w połączeniu z masażem ujędrniającym odpowiednio zregeneruje i odżywi skórę.

W swoim składzie zawiera on w szczególności:
Kigeline zwaną też drzewem kiełbasianym. Zawiera ona wyjątkowe ilości flawonoidów, ujędrnia, działa napinająco, przeciwdziała wiotczeniu tkanek skóry oraz nadaje efekt anti ageing;
Olej ze słodkich migdałów, który odżywia, nawilża i chroni skórę;
Masło Shea, który odżywia i regeneruje skórę, pozostawia ochronny płaszcz lipidowy pomagający utrzymać wilgoć, a także stanowi naturalny filtr UV oraz;
Power Kompleks Vitaoils plus, czyli unikatową kompozycję olei, działającą łagodząco, nawilżająco, wygładzająco oraz nadającą skórze elastyczność.

Korzyści
- ujędrnienie i odżywienie
- poprawa napięcia skóry
- regeneracja
- efekt anti-aging


Aqua*, Cetearyl Alcohol*, Glyceryl Stearate Citrate*, Tripelargonin*, Macadamia Ternifolia Seed Oil*, Glycerin*, Pentylene Glycol*, Kigelia Africana Fruit Extract*, Butylene Glycol, Butyrospermum Parkii Butter*, Polyacrylate Crosspolymer-6, Prunus Amygdalus Dulcis Oil*, Olea Europaea Husk Oil*, Olus Oil*, Cocos Nucifera Oil*, Olea Europaea Fruit Oil*, Eugenia Caroyphyllus Bud Oil*, Panthenol, Helianthus Annuus Seed Oil*, Linum Usitatissimum Seed Oil*, Argania Spinosa Kernel Oil*, Persea Gratissima Oil*, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract*, Tocopheryl Acetate, Tocopherol*, Hydroxyacetophenone, Sodium Hydroxide, Eugenol*

*Składniki pochodzenia naturalnego


Zacznę może od samego opakowania i przepięknej etykiety kosmetyku. Na mnie zrobiło ono efekt wow. Bardzo lubię jak dany kosmetyk ma przyjemne opakowanie i ładnie wygląda. Chętnie się wtedy taki kosmetyk używa. Z tył opakowania możemy zapoznać się ze składem i jakie ma w sobie krem składniki aktywne. Konsystencja kremu jest biała kremowa o przyjemnym i przytulnym migdałowym zapachu. Na skórze nie pozostawia tłustej powłoczki, a ochronny film. W czasie masażu szybko się też ta konsystencja wchłania i nie lepi się.

Wykonywanie masażu jak i samo dbanie o biust jest ważne. W ten sposób same możemy kontrolować stan piersi, czy nie pojawiły się jakieś zmiany, a przy okazji nawilżyć skórę w tym miejscu i odpowiednio zadbać o ujędrnienie. Biust jest atrybutem kobiecości, o niego też trzeba dbać jak i o inne części ciała. Wiele kobiet pomija to miejsce z niechęci, czy jest nie przekonana do działania produktów. Tutaj potrzeba cierpliwości i systematyczności - każdy chciałby mieć efekt na już, a to tak nie działa, polepszenie kondycji skóry pojawia się stopniowo. Masaż biustu ma też wiele zalet: poprawia kondycję i wygląd, elastyczność i napięcie. Skóra biustu jest też delikatną skórą o którą musimy wyjątkowo dbać, np. kiedy zostajemy mamami i zaczynamy okres karmienia - tutaj nie tylko pojawia się dbanie o siebie, a także myśl o maleństwu. Ono uczy się kontaktu i dotyku w czasie karmienia, zatem skóra piersi powinna być wypielęgnowana i zadbana.


Kobietki jestem ciekawa, czy dbacie o swój biust?
Chodzi o nawilżanie, pielęgnację i samodzielne badanie?




pozdrawiam,
Donna

16 komentarzy:

  1. Oj ja niestety przyznam szczerze, że niezbyt przywiązuje do tego uwagę, więc nie ma się czym chwalić ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio czytałam o tym produkcie i mimo, że nie stosuje typowych kosmetyków do pielęgnacji biustu to mam ochotę to zmienić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie powróciłam do tych specjalnych kremów :)

      Usuń
  3. Nie używam jeszcze kremów do dekoltu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie spotkałam kremu do dekoltu jeszcze takiego bezpośredniego ale tutaj przy masaży biustu można też posmarować miejsca dekoltu więc super :)

      Usuń
  4. Miałam kiedyś inny krem o podobnym składzie i dawał sobie radę - także ten też pewnie by się sprawdził (ale zawsze warto też dołączyć jakieś ćwiczenia na biust).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwiczenia też dobra sprawa, muszę jakieś poszukać - zainspirowałaś mnie kochana :)

      Usuń
  5. Samodzielne badanie biustu na pewno jest bardzo ważne by w porę wykryć niepokojące objawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, dokładnie dlatego warto nawilżać skórę w tych okolicach, to dobrze zrobi nie tylko na biust ale i na zdrowie :)

      Usuń
  6. Ciekawy ten krem do biustu, przyznam sie że widzę go pierwszy raz, marki nie kojarze, to pewnie jakas nowosc, pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie marka jest też nowością, spotkałam ją gdzieś na instagramie pierwszy raz i bardzo przykuła moją uwagę, może ze względu na te urocze opakowania? :D

      Usuń
  7. nie lubimy się z moim biustem za bardzo, strasznie mi przeszkadza ;-) ale wiem komu mogę polecić ten krem ujędrniający

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami duze biusty przeszkadzaja ale na pewno są bardzo atrakcyjne i nie jedna kobieta chcialaby sie zamienic :)

      Usuń
  8. Aktualnie karmię piersią i już powoli rozglądam się za dobrym preparatem do biustu. Po ciąży trzeba szczególnie zadbać o piersi, bo jeśli tego nie zrobimy na czas, będziemy żałować... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, systematyczna pielegnacja przyniesie ladne efekty na plus :)

      Usuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...