15 sty 2022

Kazimierski Blend Gold idealna pyszna smakowa kawa Slow Coffee.

Witam,


Jak wiecie jestem smakoszem każdego rodzaju kawy i piję ją codziennie. Mam niskie ciśnienie, więc kawa u mnie to podstawa i zawsze musi być rano zaraz po przebudzeniu. Bez kawy nie wyobrażam sobie dobrze funkcjonować w ciągu dnia, więc to napój, który nieraz ratuje mnie do działania i daje lepszą energię na start. Czasami wypijam jej więcej niż tylko jedna filiżanka. Są dni, że piję ją w dużych kubkach, rano i popołudniu, a są dni, że piję ją właśnie w mniejszych filiżankach. Nie mniej jednak kawa to moja bateria, czy to z mlekiem, czy bez każdy rodzaj wypiję.

Spróbowałam ostatnio kawę Kazimierski Blend Gold od Slowcoffee, która jest kawą ziarnistą i w 100% arabiką. Jej profil smakowy to: jagody, syrop klonowy, pomarańcze, orzechy, czekolada. Posiada średnie palenie 3/5. A kraj pochodzenia to Kostaryka, Brazylia. Przyznam się, że kawy smakowe są bardzo smaczne i coraz bardziej mi smakują od tradycyjnych 'zwykłych' kaw.


Kawa kazimierski Blend Gold to jedna z trzech unikalnych mieszanek kaw. To 100% Arabiki w proporcjach 75% Brazil Santos i 25% Costa Rica Juanachute Piedra.

Blend charakteryzuje się niską kwasowością, bogatą cremą oraz subtelnym i wyrafinowanym smakiem. Idealna do espresso oraz wszelkich mlecznych specjałów. Dedykowana do ekspresów automatycznych, kolbowych, kawiarek jak również do tradycyjnych metod parzenia.

Slow Coffee oferuję kawę świeżo paloną tylko z najwyższej jakości ziaren Single Origin, czyli pochodzących z jednego ściśle określonego obszaru. Takie kawy mają charakterystyczny i wyrazisty smak. Kawa z czasem traci swoje walory smakowe i zapachowe bez względu na opakowanie, markę czy cenę. Optymalnym czasem na spożycie kawy według Baristów to 4 miesiące od wypalenia. Praktycznie po pięciu sześciu miesiącach niewiele aromatu w kawie pozostaje. Jedyny sposób to parzyć kawę tylko świeżo paloną i zmieloną tuż przed zaparzeniem.


Kawę miałam okazję poznać, dzięki eventowi, czyli był to upominek od jednego partnera spotkania. Dziękuję :)

A Wy kochani jesteście smakoszami kawy?
Macie swoje ulubione wersje smakowe?
Pijecie z mleczkiem lub innymi dodatkami?



pozdrawiam,
Donna  

10 komentarzy:

  1. Dziękuję za podpowiedź, też nie wyobrażam sobie poranka bez kawy... Brzmi pysznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nawet w czasie dnia piję też kawę, a poranek to obowiązkowo :)

      Usuń
  2. Kawę chętnie kupię jako prezent, idealnie sprawdzi się na różne okazje w tej roli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też można kupić na prezent :) dobrej jakości :)

      Usuń
  3. Bardzo lubie kawy smakowe, zwłaszcza z naturalnymi olejkami:) Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubię smakowe :) ale bardziej wolę też te tradycyjne :)

      Usuń
  4. Kawę uwielbiam w każdej postaci - chętnie spróbowałabym tego blendu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja podobnie, w każdej postaci, byleby była czarna, smaczna i mocna :D

      Usuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...