9 sty 2022

Naturalna świeca sojowa o zapachu Bawełna.

Witam,



Spotkania blogerek lubię za to, że dzięki nim poznaje fantastyczne firmy, nie tylko te kosmetyczne, ale też z innych kategorii, których wcześniej nie znałam, a nawet nigdy o nich nie słyszałam. Jednym z partnerów ostatniego spotkania na jakim właśnie byłam, wśród upominków-niespodzianek znalazłam pachnącą świeczkę. To wyjątkowa sojowa świeca z pracowni Pani Aleksandry, która sama własnoręcznie tworzy owe świece. Naturalna Świeca, bo tak nazywa się marka wśród swojej oferty ma różne warianty zapachowe. Mi akurat w łapki wpadła wersja o zapachu BAWEŁNA. To właśnie tą świeczką umilałam sobie pierwszy dzień Świąt. Zapach może mało był świąteczny, ale za to był bardzo przyjemny i piękny. Bardzo mi się podobał tym bardziej, że sam zapach bawełny lubię za jej świeżość lekkość i taką czystość. Unosząca się taka przytulna i otulająca bawełniana mgiełka w pokoju od razu zachęcała, by czas spędzić pod mięciutkim i ciepłym kocykiem.


W świecy spotykamy drewniany knot. Lubię takie wersje świeczek, bo wtedy blask bijący ze świecy jest taki ala kominkowy. Świeca znajduje się w brązowym i szklanym pojemniku. Ma też odkręcaną zakrętkę, którą można w każdej chwili odkręcić i pozachwycać się aromatem, lub po zapaleniu i zgaszeniu ponownie np. zamknąć.


Naturalna Świeca jest bezpieczną alternatywą dla świecy parafinowej. Wykonana ręcznie w pracowni, gdzie procedury i bezpieczeństwo produkcji łączy się z rękodzielnictwem.
Wosk sojowy jest biodegradowalny i nietoksyczny, pali się dłużej niż świeca z parafiny. Wypełniony wyselekcjonowanymi zapachami, których nazwy wskazują zapach. Olejki eteryczne i zapachowe są certyfikowane, wegańskie i nietestowane na zwierzętach.

Wybierając Naturalną Świecę wybierasz bezpieczeństwo oraz wspaniałą atmosferę.


Lubicie kochani pachnące świece, woski w kominkach i pachnący dom w zimowym okresie?
Jaki jest Wasz ulubiony zapach?



pozdrawiam,
Donna  


4 komentarze:

  1. Bardzo lubie jak ladnie mi pachnie w pokoju. Czesto uzywam podgrzewaczy o roznych zapachow, mam tez olejki zapachowe. Slyszalam juz o swiecach sojowych, ze sa bezpieczne i ladnie pachna. Chyba kiedys sie skusze :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio bardzo polubiłam świece sojowe, jestem ciekawa jej zapachu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...