25 sty 2022

Zatęskniłam za latem i zapachem truskawek.

Witam,



Zawsze doceniam te małe przyjemności, które mogę sobie sama sprawić, a jedną z nich jest ciepły prysznic po całym dniu. Niby zwykły prysznic, a jednak potrafi on bardzo zrelaksować, chwilę odpocząć, wyciszyć natłok myśli, informacji jakie co dziennie dają nam wszyscy dookoła. Ja lubię brać prysznic w spokoju, czasem dłużej pobyć 'pod wodą', lubię jak polewam ciało na przemian raz ciepłą, raz zimną wodą. To ma swoje same plusy, jeśli chodzi o wpływ na nasz zdrowie i samopoczucie, a także zbawienny wpływ na kondycję skóry, która dzięki takim hydromasażom staje się być ujędrniona, elastyczna i napięta. Na tą ponurą właśnie styczniową pogodę, u mnie odświeżający truskawkowy powiew z żelem pod prysznic Naturia od Laboratorium Joanna. Zatęskniłam za latem i zapachem truskawek.


Pod prysznicem lubię urozmaicone żele i ich cudowne zapachy. Zawsze mam otworzonych kilka propozycji i w zależności od nastroju, czy dnia wybieram sobie jakiś zapach. Podobają mi się niemal wszystkie wersje zapachowe od słodkich, otulających, aromatycznych, po te orzeźwiające, lekkie, cytrusowe. Każdy rodzaj zapachu lubię, bo ciężko się zdecydować na jeden konkretny.

Co zatem wyróżnia truskawkowy żel pod prysznic z serii Naturia od Joanny?

- żel pięknie owocowo i świeżo pachnie,
- zapach truskawek jest soczysty, słodki jak truskawkowa owocowa galaretka, nie jest to chemiczny zapach!
- fajnie i szybko się pieni, ja lubię aplikować na gąbkę lub myjkę lub bezpośrednio na dłoń,
- piana jest puszysta, delikatna i łagodnie otula ciało w czasie mycia,
- genialnie oczyszcza i myje skórę,
- żel nie wysusza skóry,
- działa nawilżająco,
- poprawia elastyczność skóry,
- pojemność 300 ml wystarcza na jakiś czas, a buteleczka przezroczysta, dzięki której kontrolujemy zużycie


Kto tęskni za truskawkami w zimie, może umilić sobie choć tak, pachnący prysznic z tym pysznym zapachem. Ja nie mogę się już doczekać na nadchodzący sezon z tymi soczystymi owocami.

Macie swoje ulubione wersje zapachowe żeli pod prysznic od Joanny?


pozdrawiam,
Donna  

12 komentarzy:

  1. Kocham wszystko, co truskawkowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, już nie mogę sie doczekać sezonu na truskawki, fajnie że choć w kosmetykach są takie zapachy :)

      Usuń
    2. Super, truskawki pięknie pachną

      Usuń
    3. zdecydowanie, te naturalne tak! :)

      Usuń
  2. Joanna ma cudownie pachnące te żele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, ja lubię właśnie te owocowe, orzeźwiajace :)

      Usuń
  3. Na taki żel zawsze bardzo chętnie się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest łatwo dostępny, więc można kupić bez problemu :)

      Usuń
  4. Też już tęsknie za latem i truskawkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy dzień z taką beznadziejną pogodą jaka jest teraz u mnie wzmaga moją tęsknotę za ciepłem, słońcem i truskawkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego między innymi z zapasów moich wybrałam żel truskawkowy i ten śliczny owocowy aromat, aby orzeźwić się pod prysznicem :)

      Usuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...