26 sty 2022

Moja kuracja odnawiająca na noc z retinolem.

Witam,



Retinol zawsze jest dobrze stosować w miesiącach zimowych i takich, gdzie nie ma dużego nasłonecznienia, aby nie podrażnić skóry i nie doprowadzić do zaczerwienienia w czasie stopniowego złuszczania. Ja jak co roku takie kuracje sobie przeprowadzam i w domowym zaciszu odmładzam sobie skórę wybranymi produktami z retinolem. Obecnie moim ulubieńcem stał się produkt Smart Night™ Clinical MD Multi-Dimensional Repair Treatment. To małe serum sprawia, że z każdym dniem skóra zaczyna zmieniać się na lepsze. Pierwsze efekty stopniowo są zauważalne przy systematycznym używaniu. Mnie ta odnawiająca kuracja na noc z retinolem zachwyciła i wiem, że na pewno ją jeszcze powtórzę. Bardzo podoba mi się to, że odmładza skórę, wygładza jej strukturę i to widać gołym okiem. Przy tłustej skórze jak moja, minimalizuje widoczność porów, oraz wyrównuje koloryt skóry. Cera staje się być jaśniejsza, młodsza i zdrowsza. To naprawdę działa! 

Konsystencja serum jest biała-kremowa, bez zapachu. Szybko się wchłania i nie pozostawia żadnych tłustych powłoczek. Jak zaleca producent aplikować należy niewiele, czyli wielkości ziarenkach grochu i stosować co drugą noc przez pierwsze dwa tygodnie, a następnie co wieczór. 

Skład:
- retinol – czysta postać witaminy A,
- acetylo heksapeptyd-8, niacynamid, ekstrakt z Sigesbeckia i kwas askorbinowy to skuteczna kompozycja substancji przeciwstarzeniowych, która wygładza skórę
- kwas hialuronowy, masło z nasion mango, ekstrakt z pszenicy, ekstrakt z jęczmienia, olej z nasion kawy, skwalen i witamina E o właściwościach łagodzących i nawilżających
- w 100% bez substancji perfumujących
- przetestowano pod kątem alergii


Ingredients: 
Water\Aqua\Eau , Caprylic/Capric Triglyceride , Ppg-15 Stearyl Ether , C12-20 Acid Peg-8 Ester , Glycerin , Niacinamide , Phenyl Trimethicone , Caprylic/Capric/Myristic/Stearic Triglyceride , Algae Extract , Dimethicone , Hydroxyethyl Urea , Cetyl Alcohol , Retinol , Sigesbeckia Orientalis (St. Paul'S Wort) Extract , Mangifera Indica (Mango) Seed Butter , Coffea Arabica (Coffee) Seed Oil , Sodium Hyaluronate , Caffeine , Ascorbic Acid , Urea , Butylene Glycol , Squalane , Trehalose , Triticum Vulgare (Wheat) Germ Extract , Tocopheryl Acetate , Peg-100 Stearate , Linoleic Acid , Glyceryl Stearate , Hordeum Vulgare (Barley) Extract\Extrait D'Orge , Acetyl Hexapeptide-8 , Sorbitol , Potassium Cetyl Phosphate , Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer , Tocopherol , Ammonium Acryloyldimethyltaurate/Vp Copolymer , Behenyl Alcohol , Sodium Pca , Sodium Hydroxide , Caprylyl Glycol , Carbomer , Triacetin , Polyquaternium-51 , Xanthan Gum , Bht , Disodium Edta , Sodium Metabisulfite , Chlorphenesin , Potassium Sorbate , Phenoxyethanol <ILN47666>

Gdybym miała wybierać zabieg u kosmetyczki, a odnawiającą kurację z retinolem od Clinique - wybrałabym właśnie to serum. Może efekty przychodzą stopniowo i po dłuższej chwili stosowania, ale warto, bo to serum działa cuda! Jest też to, co prawda produkt droższy, ale wg. mnie warty swój ceny. 


Stosujecie u siebie kochane takie kuracje z retinolem?


pozdrawiam,
Donna  

16 komentarzy:

  1. Nie stosuję u siebie żadnych kuracji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam retinol, ale z tej firmy akurat jeszcze nic nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, czas spróbować! Dzięki za polecajkę i konkretny skład - mam nadzieję, że u mnie też się sprawdzi. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. retinol zawsze działa zbawiennie na każdą skórę :)

      Usuń
  4. Chyba powinnam spróbować. Dzięki za obszerne informacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :) retinol naprawdę odmienia skórę, myślę że go polubisz w swojej pielęgnacji :)

      Usuń
  5. Ciesze sie, ze ta kuracja dobrze Ci zrobila :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę :) i myślę że nieraz jeszcze taką kurację powtórzę :)

      Usuń
  6. Tego akurat nie stosowalam,ale kosmetyki z retinolem sa mi znane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też jeszcze kilka innych znam, ale póki co ten jest moim must have! :D

      Usuń
  7. Słyszałam o kosmetykach z retinolem, ale jeszcze nie miałam okazji ich stosować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już od dłuższego czasu zwracam uwagę na składniki aktywne i retinol jest zawsze na pierwszym miejscu w okresie zimowym :)

      Usuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...