23 sty 2022

Małe zbrodnie. Nikt nie widział, nikt nie słyszał. M. Majcher. Wyd. W.A.B.

Witam,



Nowy rok zaczęłam od systematycznego czytania. Książek, nowości i zapowiedzi mam coraz więcej, co mnie bardzo cieszy. To dzięki Grupie Wydawniczej Foksal i m.in wydawnictwu W.A.B. poprawiam swoje czytelnictwo.

Dziś o książce, która mocno mnie poruszyła, która jest pełna emocji i inspirowana została prawdziwymi wydarzeniami, a jej premiera zbliża się już powoli dużymi krokami.. bo 26 stycznia 2022 będzie w księgarniach. Małe zbrodnie Nikt nie widział, nikt nie słyszał autorki Magdaleny Majcher.

Magdalena Majcher sięgnęła do akt sądowych, aby odtworzyć historię kobiety, którą media i społeczeństwo okrzyknęły dzieciobójczynią. To powieść o codziennym dramacie, który doprowadził do tragedii. Dramacie, któremu można było zapobiec, gdyby inni nie odwracali wzroku i nie zatykali uszu.

Małe zbrodnie to inspirowana prawdziwymi wydarzeniami powieść, która jest jak życie - nigdy nie czarno-białe.


Data premiery: 26-01-2022
Liczba stron:288
Format: 135 x 202
ISBN: 978-83-280-9254-9
Kategoria Wydawcy: Dramat
Typ okładki: miękka ze skrzydełkami

Już sama okładka, jak i sam jak dla mnie mocny tytuł, wstrząsnął mną, zanim zaczęłam czytać stronę za stroną. Ta książka, nie będzie łatwa - pomyślałam na początku, ale też domyślałam się co mnie czeka, nie znałam tej tragicznej historii...
A historia wydarzyła się 20 lat temu i żyła nią cała Polska. Był rok 2000, w niewielkiej wsi na Mazowszu, zostały znalezione zwłoki noworodków. Sprawa spotkała się z ogromnym zainteresowaniem mediów. O makabrycznym znalezisku pisały również raczkujące dopiero w Polsce portale internetowe, tylko nic na ten temat nie mówiła lokalna społeczność. Czy prokuratorowi uda się przełamać zmowę milczenia? Jak czuła się matka, która musiała sama przez to wszystko przejść. Nie ukrywam, że ogromnie ciężko i dziwnie było mi o tym czytać, bo nie lubię tak dramatycznych sytuacji i przeżyć.

"Najbardziej wstrząsające w tej historii jest to, że wydarzyła się naprawdę"


Jestem ciekawa, czy ktoś już wcześniej miał okazję czytać książkę przed premierą?



pozdrawiam,
Donna  

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. cieszę się, choć nie ukrywam ta książka jest bardzo mocno dramatyczna :(

      Usuń
  2. Ja z kolei zaczęłam od bardziej intensywnej pielęgnacji skóry. Poświęcam czas sobie ♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm ale ten komentarz nie do końca jest związany z książką, którą przedstawiłam.

      Usuń
  3. Siostra nie może doczekać się tej lektury. Na pewno znajdzie swoich zwolenników.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziś 25 stycznia książka ma premierę :) jestem ciekawa jak siostra odbierze tą lekturę

      Usuń
  4. Właśnie czytam tą książkę, to wielka tragedia i smutne jest to, ze wydarzyła się naprawdę.
    pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...