5 sty 2021

Zestaw Remington All in One Kit PG6045 trymer dla mężczyzn - perfekcyjne golenie.

Witam,



Dziś kochani zapraszam Was na wpis gościnny z racji, że przedstawiony produkt, używa mężczyzna - a jest to trymer Remington All in One Kit PG6045. Trymer ten jest dostępny w wielu lepszych kosmetycznych drogeriach stacjonarnie, czy też online, (ale nie tylko kosmetycznych, bo równie dobrze znajdziemy go na działach z produktami AGD w dziale uroda itp.) Ja jednak zdecydowałam się go zamówić online i w sprawdzonym sklepie w jakim często sama robię dla siebie zamówienia. Już Wam zdradzam, że znalazłam go w dziale dla mężczyzn na Notino :) Wiem, że tu zakupione produkty są zawsze dobrej jakości, dobrze zapakowane, a przesyłki szybko realizowane, więc polecam wszystkim to miejsce, bo jest sprawdzone i godne polecenia. Jeszcze w grudniu kiedy wybierałam prezenty gwiazdkowe pomyślałam, że taki trymer do ciała będzie idealnym pomysłem na prezent dla mężczyzny (zresztą pisałam na ten temat już wpis, kiedy polecałam prezenty dla mężczyzn i m.in maszynki do włosów i ciała), który systematycznie dba o swoją fryzurę i co kilka dni wykonuje zabieg dbania na swojej twarzy, czyli się goli. Taki wydatek zainwestowania w lepszy trymer uważam, że się bardzo opłaca, ponieważ uciekają Nam ciągłe wizyty u fryzjera, więc można sporo zaoszczędzić, a sami w domu wykonać tą czynność, która z czasem będzie coraz łatwiejsza. 


Marka Remington ma niezwykle bogatą historię. W 1937 r. wprowadziła na rynek pierwszą elektryczną maszynkę do golenia i od tego momentu zaczęła tworzyć kolejne wyjątkowe urządzenia elektryczne do pielęgnacji włosów i ciała. Należy do liderów światowych w dziedzinie urządzeń fryzjerskich i innych urządzeń elektrycznych.


Trymer Remington All in One Kit PG6045 jest z pięcioma nasadkami i ośmioma grzebieniami, które zapewniają precyzyjną stylizację. Wyjątkowe ostre ostrza zapewniają precyzyjne i czyste przycinanie. Stylizacja włosów i zarostu staje się szybka, łatwa i dopracowana w każdym calu.

Trymer ten posiada wiele pozytywnych właściwości:
- umożliwia strzyżenie i przycinanie włosów, brody i zarostu
- samoostrzące się ostrza zapewniają precyzyjną stylizację i cięcie
- posiada 5 dodatkowych głowic do przycinania brody i zarostu
- ma też 8 nasadek do różnych długości strzyżenia
- antypoślizgowy uchwyt zapewnia doskonałą kontrolę pod każdym kątem
- głowice, które można myć pod wodą, gwarantują bezproblemowe czyszczenie i konserwację


Specyfikacja techniczna trymera:
- ostrza z tytanową powierzchnią – do 300% ostrzejsze niż stal
- szybkie ładowanie USB
- bateria zapewnia 40 minut bezprzewodowej pracy
- nakładki do strzyżenia włosów pozwalają na stylizację fryzur długości od 1,5 do 16 mm

Zestaw zawiera:
- trymer
- głowica umożliwiająca uzyskanie efektu ostrych linii
- głowica do precyzyjnego, krótkiego przycinania (0,2 mm)
- mini głowica goląca
- trymer do ciała
- trymer do twarzy (nos, uszy i brwi)
- 8 × nakładka do przycinania włosów o długości od 1,5 mm do 16 mm
- kabel USB do ładowania
- stojak do ładowania

Jakie jest to urządzenie? Świetne! W jednym zestawie jest tyle możliwości i funkcji, że to idealne rozwiązanie dla każdego mężczyzny, który ceni sobie czas, jest zapracowany i który chce zadbać o swój styl. Może bez wychodzenia z domu zadbać o swoją urodę w pielęgnacji brody (czyli golenie, skracanie, minimalizacja owłosienia), a także stylizacja swojej fryzury (strzyżenie, przycinanie włosów, 'golenie głowy', itp.). Precyzyjny trymer zaprojektowany jest dla najdokładniejszego strzyżenia, nawet do 0,2mm. Trymer jest o szerokości 30 mm, który zapewnia efektywne trymowanie. Wymieniane głowice służą do całego ciała, także do usuwania owłosienia z nosa i uszu. Cieszę się ja, że był to udany zakup i cieszy się mężczyzna, który dostał właśnie taki prezent, ze względu na poszczególne zastosowania. Plusem jest to, że produkt posiada 3 lata gwarancji, a jeśli zarejestruje się na stronie internetowej producenta zyskać można jeszcze jeden dodatkowy rok gwarancji. Także pudełko w którym znajduje się trymer zachęca już do kupna z racji, że zaprezentowane są wymienione końcówki i głowice, a urządzenie samo w sobie jest uniwersalne, bo ma "wszystko w jednym".


 Jestem ciekawa, czy Wy kochane trafiacie dobrze w prezenty dla najbliższych i czy wybieracie dla swoich połówek maszynki/trymery do golenia?



pozdrawiam,
Donna 

36 komentarzy:

  1. Mój tata ma maszynkę tej marki, nie tą konkretnie ale jest bardzo zadowolony :) Służy nam już kilka lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super :) ja pierwszy raz wybrałam coś z tej marki z maszynek.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. O tak, lepiej zainwestować w coś lepszego, niż kupować co chwile kiepskiej jakości zwykłe maszynki ;)

      Usuń
  3. Bardzo lubię sprzęty marki Remington. Ja kupowałam swojemu chłopakowi taką prosta maszynkę, bo on goli zarost goli tylko na zero :) Uważam, że to fajny prezent jeżeli zna się preferencje drugiej osoby :) Tutaj jest fajne, że kupując jeden sprzęt zyskuje się działanie wielu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tutaj jest dużo funkcji, wystarczy zmienić końcówkę :)

      Usuń
  4. Dobry sprzęt :) idealny na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  5. My zmieniliśmy te maszynkę na maszynkę do owiec i teraz nie ma tego problemu że szybko się psuje. Nie mniej jednak była u nas dość spory czas dlatego ją polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie maszynki służą właśnie na dłuższy czas :)

      Usuń
  6. alee jaja wczoraj zamówiłam je dla swojego męża, ciekawe cyz nam, się spodoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem ciekawa :) jak u Was będzie się ten trymer sprawdzał, dajcie znać

      Usuń
  7. Co za zbieg okoliczności, moja sis dla swojego ukochanego zakupiła właśnie ten zestaw na gwiazdkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że ten zestaw jest popularny :) Marka jest znana i lubiana :)

      Usuń
  8. Mój mąż używa trymera i bardzo go sobie chwali ;) ale ma z innej firmy, o tej słyszałam, ale nic nie mamy w domu z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda bardzo ciekawie, powinnam to kupić mojemu mężowi, uwielbia takie gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) myślę, że będzie z tego zestawu zadowolony :)

      Usuń
  10. chyba się skuszę na taki zestaw, chciałabym aby mój mąż miał schludną brodę, a nie taką barbarzyńską ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam ten zestaw, posiada dużo funkcji i jest bardzo praktyczny na codzień :)

      Usuń
  11. Mam maszynkę do włosów tej firmy i niestety nie jest to najlepszy zakup. Ale może to też kwestia czasu, bo służy nam już kilka lat, a dwie głowy do ścinania ogarnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak tyle służy i jest ciągle w ruchu to każdy sprzęt ma kiedyś swój koniec. Myślę, że i tak sporo czasu służyła Wam ta maszynka :)

      Usuń
  12. Bardzo dobrze, że to urządzenie jest świetne i ma jednocześnie wiele funkcji.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna rzecz, mój mąż na bank by czymś takim nie pogardził 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to może jakiś prezent niespodzianka lub na urodziny?😁

      Usuń
  14. Fajna rzecz, mój mąż na bank by czymś takim nie pogardził 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to może jakiś prezent niespodzianka lub na urodziny?😁

      Usuń
  15. Fajna rzecz :) Mój mąż na bank by czymś takim nie pogardził ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to może jakiś prezent niespodzianka lub na urodziny?😁

      Usuń
  16. Świetnie, że urządzenie działa dobrze. W kontekście maszynek / trymerów nie mam za dużej wiedzy. Wiem, tylko, że mój brat ma jedną i nie jest zadowolony

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja ten model kupiłam swojemu chłopakowi na gwiazdkę i jest mega zadowolony z tego zestawu - szczególnie z różnego rodzaju końcówek. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wybrałam na gwiazdkę i też zadowolony ❤ czyli zakup udany.

      Usuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...