27 sty 2021

Pielęgnacja skóry suchej w okresie zimowym razem z Amaderm.

Witam,



Mam kilka takich produktów, które wiem, że idealnie u mnie sprawdzą się w zimie, lub zawsze wtedy kiedy moja skóra wymaga czegoś specjalistycznego w pielęgnacji. W chłodnych miesiącach tak od grudnia do marca moja skóra szybciej się miejscami przesusza i wymaga wtedy czegoś naprawdę nawilżającego. Pachnące balsamy czy mleczka, które zazwyczaj używam też są dobre i w porządku, ale na te kilka miesięcy staram się sięgać też po coś z kategorii dermokosmetyków, które lepiej sobie radzą z przesuszoną i nieraz łuszczącą się skórą. Kiedy w wakacje wróciłam ze spotkania blogerek jednym z partnerów tego wydarzenia była marka AMADERM. Nie miałam od nich wcześniej żadnych produktów, a znałam je jedynie z innych blogów, więc tu wiedziałam, że one mi się kiedyś przydadzą w pielęgnacji, stricte zimowej. Zapraszam Was kochani na moją opinię o dwóch produktach do pielęgnacji ciała i stóp.


Produkty dermatologiczne marki AMADERM są przeznaczone dla osób zmagających się z problemem suchej skóry. Zostały stworzone z myślą o pielęgnacji skóry wrażliwej, alergicznej, która wymaga specjalistycznego preparatu dostosowanego do jej potrzeb.

A oto dwa poznane przeze mnie produkty:
Krem regenerująco-złuszczający urea 30%
Balsam nawilżający urea 1,5%


Amaderm krem regenerująco-złuszczający
UREA 30%, 50 ML
AMADERM krem regenerująco-złuszczający UREA 30% to preparat stworzony do pielęgnacji szorstkiej, suchej skóry stóp ze skłonnością do pękania oraz nadmiernego rogowacenia. Niweluje objawy suchości skóry i zrogowaciały naskórek wywołane czynnikami genetycznymi, atmosferycznymi, a także związanymi z zabiegami dermokosmetycznymi. Nie powoduje żadnych podrażnień nawet u osób ze skórą bardzo wrażliwą lub skłonną do reakcji alergicznych.

↬ Urea w stężeniu 30% intensywnie nawilża oraz zmiękcza skórę.
↬ Linum usitatissimum chroni łuszczącą się skórę przed utratą wilgoci.
↬ Allantoin niweluje pęknięcia i przyspiesza gojenie się ran.
↬ Sorbitol wygładza i podnosi elastyczność skóry.


Aqua, Urea, Cetearyl Alcohol, Sodium Lactate, Polysorbate 60, Glyceryl Stearate, Sorbitol, Linum Usitatissimum, Panthenol, Sorbitan Stearate, Lactic Acid, Caprylic/Capric Triglyceride, Isopropyl Myristate, Theobroma Cacao, Dimethicone, Silica, Tocopherol, Allantoin, Xanthan Gum, Potassium Sorbate


Cenię sobie jeśli w produktach do pielęgnacji stóp znajdziemy mocznik, tutaj w tym kremie mamy go w stężeniu aż 30%. On zawsze dobrze działa na moją suchą skórę, która przy systematycznym nawilżaniu staje się zregenerowana. Krem znajduje się w miękkiej tubie o pojemności 50 ml - tutaj wg. mnie ta pojemność jest dobra, bo niewiele wystarczy przy aplikacji kremu, by nawilżyć same stopy, a w szczególności okolice samych pięt. Kiedy kremuje stopy na noc i zakładam skarpetki, przy mniejszej ilości wiem, że krem szybciej się wchłonie. Czasem nakładałam nadmiar produktu i to wszystko zostawało później wewnątrz w skarpetce, kiedy nie odczekałam wystarczająco, aż produkt się wchłonie.
Jeśli chodzi o konsystencja kremu jest ona biało-kremowa, ale kiedy ją smarujemy na skórze powstaje taka delikatnie świecąca powłoczka, która musi się wchłonąć. Producent zaleca, by po aplikacji umyć ręce. Nie przeszkadza mi też, że ten krem jest bezzapachowy. Nawet lubię jak dermokosmetyki nie są naperfumowane, przez co są łagodniejsze, ale bardziej skuteczne. Ten krem to nie tylko 'zwykły' krem do stóp. Jego zadaniem jest także oprócz regeneracji skóry - złuszczanie. I tu potrzeba systematyczności i czekanie cierpliwie na efekty. Co to znaczy - w moim przypadku smarowałam zazwyczaj pięty, bo to one mają tą grubszą skórę. Czasem je moczyłam w soli, czasem też używałam pumeksu - kiedy skóra zaczynała robić się bardziej miękka, ten naskórek zaczynał się łuszczyć i pomaganie sobie tylko delikatnie pumeksem przynosiło bardzo widoczne efekty, że skóra na piętach jakby się odnawia i nie była taka zrogowaciała, przesuszona i twarda. Robiła się wygładzona, odżywiona - jej stan ogólny się znacznie poprawiał. Bardzo lubię ten stan, że kiedy przyłożę się do pielęgnacji stóp, kondycja skóry naprawdę się poprawia. 


Amaderm balsam nawilżający 
UREA 1,5% 400 ml
AMADERM balsam nawilżający to preparat przeznaczony do suchej, szorstkiej skóry całego ciała osób dorosłych. Zaleca się stosowanie go przy suchości skóry o różnorodnym podłożu – genetycznym, wywołanym czynnikami zewnętrznymi lub terapiami dermokosmetycznymi. Receptura balsamu została skomponowana wyłącznie z naturalnych składników z myślą o wrażliwej, podatnej na alergie skórze.

↬ Optymalne połączenie składników aktywnych zapewnia długotrwałe nawilżenie, a także wygładza i zmiękcza skórę
↬ Delikatnie natłuszcza, przez co skóra staje się miękka w dotyku
↬Dzięki lekkiej, kremowej konsystencji łatwo się rozprowadza i szybko wchłania nie pozostawiając uczucia lepkości
↬ Idealnie sprawdzi się w pielęgnacji skóry wrażliwej i alergicznej
↬ Polecany do stosowania od 3 roku życia


aqua, caprylic/capric triglyceride, isopropyl myristate, sorbitan stearate, sodium lactate, prunus amygdalus dulcis oil, olea europaea fruit oil, sorbitol, dimethicone, polysorbate 60, urea, panthenol, lactic acid, theobroma cacao seed butter, silica, tocopherol, cetearyl alcohol, xanthan gum, glyceryl stearate, allantoin, parfum, potassium sorbate

Balsam ten znajduje się w sporym opakowaniu, bo ma on aż 400 ml pojemności. Średnio lubię takie pojemności - kiedyś bardziej lubiłam, teraz ze względu na chęć poznawania różnych produktów, jednak te duże pojemności starczają na dłuższy czas, więc trochę schodzi jak się produkt zużyje do końca, a już by się chciało coś nowego poznać :) Dlatego też u mnie te duże pojemności balsamów stoją w łazience i są "dla wszystkich", czyli dla mnie i mamy. Po kąpieli zaraz lubię wybalsamować skórę i ją dobrze nawilżyć. 


Balsam ten idealnie się sprawdzi dla osób z przesuszoną skórą i dla tych co mają skórę też wrażliwą i skłonną do alergii. Przede wszystkim spełnia swoją rolę w nawilżaniu. Skóra nie ma tego nieprzyjemnego uczucia ściągnięcia. Aplikacja jest ułatwiona przez higieniczną pompkę, przez którą wydostajemy taką porcję produktu ile chcemy. Ja najczęściej ten balsam używałam na całe łydki, kolana, łokcie. Okolice, które wymagają u mnie lepszego odżywienia. Efekt? Nawilżona skóra! Gładka, miękka i bez uczucia lepkości. 


W okresie zimowym polecam Wam kochani poznać te dwa  dermokosmetyki. W ofercie marki są też inne kremy o innych stężeniach mocznika, więc każdy może wybrać dla siebie coś odpowiedniego. Jeśli posiadacie skórę suchą gwarantuję, że te produkty Wam pomogą. 



pozdrawiam,
Donna

21 komentarzy:

  1. Nie znam niestety tej marki. Pielęgnacja zimą jest bardzo ważna.:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś tylko znałam ją z blogów, bo tak to bym też nie znała :)

      Usuń
  2. Marki nie znam. Ale odkąd systematycznie zaczęłam dbać o moją skórę nie mam z nią żadnych problemów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Systematyczność jest gwarancją pięknej skóry :)

      Usuń
  3. Kolejna marka o której nie miałam, a widać że warto zwrócić na nią uwagę. Sprawdzę co mają jeszcze w ofercie i wybiorę coś dla siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jeszcze kilka produktów w ofercie głównoe na nawilżenie :)

      Usuń
  4. Właśnie sama teraz używam tego balsamu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kojarzy mi się gdzieś ta marka chyba miałam. Ich kosmetyki ale nie pamiętam jak się sprawdziły

    OdpowiedzUsuń
  6. Mocznik zawsze pozytywnie wpływa u mnie na skórę, lubię kosmetyki z jego dodatkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rownież zwłasza na pięty, dobrze działa :)

      Usuń
  7. Kiedyś miałam problemy z taka skórą ale po kilku latach teraz mam problem z nadmiarem sebum ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. ten wpis spada mi z nieba, właśnie smaruje miejsca, które są tak suche, że aż pieką, także na pewno wypróbuję czegoś nowego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam te produkty, są bardzo dobre na wszystkie przesuszenia. Mnie nieraz skóra też piekła, gdy łuszczy się i jest zaczerwieniona :( ten balsam przynosi ulgę i mega pomaga:)

      Usuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...