11 gru 2020

Prezenty dla mężczyzn - pomysły na Boże Narodzenie.

Witam,


Na Święta Bożego Narodzenia zjedzie się do mnie kilku wspaniałych mężczyzn - uu jak to zabrzmiało he :) ale spokojnie, mam tu na myśli rodzinkę, czyli zacznę od najstarszego: mój tata, moje serce, szwagier, a nawet bliski przyjaciel rodziny. Nie mogę więc o moich Panach zapomnieć i dla nich także muszę coś przygotować z upominków typowo męskich i tych osobistych. Inspiracji i pomysłów jest tu mnóstwo - nie tylko męskie gadżety, akcesoria samochodowe, dodatki, ubrania, czy gry, książki, telefony, ale cała masa prezentów kosmetycznych jest tu mile widziana. Kto jak kto, ale my kobiety w tym wypadku przejmujemy pałeczkę, bo doskonale rozumiemy Panów urodę i ich potrzeby. Nie da się ukryć, ale czasy się zmieniły i Panowie coraz częściej zwracają uwagę na swój wygląd, a asortyment męskich marek kosmetycznych z roku na rok prężnie się rozwija. Ja zawsze przemyślę dany prezent kiedy mam komuś wręczyć i dobieram go indywidualnie, by mężczyzna, który go otrzyma był naprawdę z niego zadowolony. Moich Panów znam dobrze, więc wiem co kto lubi i tu nie mam problemu z wyborem.

Jeśli Was kochane czekają jeszcze zakupy prezentów dla swoich mężczyzn, zapraszam na garść inspiracji. 


Do praktycznego strzyżenia, np. męskich włosów, nie ma nic prostszego niż użycie maszynki, w której można regulować długość strzyżenia, osiągając po chwili upragniony rezultat. Wybór takich maszynek jest bardzo bogaty, od prostych klasycznych tańszych, po ekskluzywne, które wyróżniają się swoimi funkcjami, mocą i praktycznym, ergonomicznym kształtem, który dobrze się trzyma w ręce. Uważam, że każdy mężczyzna, niezależnie od wieku powinien być posiadaczem takiej maszynki do włosów. To wygoda, oszczędność nie tylko czasu, ale też oszczędność na usługi fryzjerskie. Z drugiej strony, mam wrażenie, że mężczyznom szybciej rosną włosy niż kobietom, więc dla Panów to idealne rozwiązanie. 


Najpopularniejszą marką wybieraną na prezenty jest marka Braun. Otrzymała ona ponad 100 międzynarodowych nagród za design swoich produktów - wow :)


Kolejną propozycją dla Panów to spory wybór kosmetyczny. Najchętniej na prezenty sprawdza się zestaw kosmetyków dla mężczyzn. Takich zestawów możemy spotkać kilka rodzajów jak:
- zestawy do pielęgnacji zarostu, które zawierają wszystko, czego potrzebuje mężczyzna przy pielęgnacji brody, wąsów. Najczęściej zawierają szampony, olejki, woski, grzebienie i szczotki do brody.
- męskie zestawy kompletów do włosów z najlepszymi szamponami, odżywkami i produktami do stylizacji.
- zestawy do golenia, zawierające maszynki, pianki i wody po goleniu.
- komplety kosmetyków dla mężczyzn z produktami do kąpieli i pod prysznic
- kuferki ze specjalnymi kremami do twarzy dla mężczyzn, dzięki którym skóra Panów zawsze będzie idealnie czysta.
Drogie Panie - czy już macie swoje pomysły upominkowe i wiecie co ucieszy Waszych mężczyzn z kategorii beauty? Wybieracie kosmetyki sprawdzone i lubiane, czy może stawiacie na nowości?



pozdrawiam,
Donna  

26 komentarzy:

  1. Ja w tym roku postawiłam na odzież :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne maszynki i widać że dobre jakościowo. Ja w tym roku postawiłam na gry i książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak te maszynki są rewelacyjne :) dobrej jakości i piękne z wyglądu.

      Usuń
  3. Zarówno maszynka do włosów, jak i zestaw kosmetyków są świetną propozycją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tym :) fajne prezenty i takie praktyczne

      Usuń
  4. Maszynka do włosów to zawsze super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zwłaszcza dla tych co często po nią sięgają :)

      Usuń
  5. Ja kupiłam maszynkę do brody na Mikołajki i prezent był trafiony. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Panom ciężko coś kupić, bo maszynkę ma, kosmetyki te co lubi ma....

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale kupiłam mu maszynkę parę lat temu i jestem ja i on zadowolony....

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe propozycje. U mnie mąż co roku dostaje to co sam sobie zażyczy, ale właśnie są to rzeczy tego typu co pokazałaś w tym wpisie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam podobnie, pierwsze podpytuje lub sama sprawdzam braki i coś wybieram :D

      Usuń
  9. Ja właśnie na następne święta planuję taką wypasioną maszynkę bo tym razem mieliśmy wspólny prezent :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspólne prezenty też są fajne :) A maszynkę bardzo polecam :)

      Usuń
  10. Maszynka do włosów to dobry prezent, ale nie u każdego mężczyzny się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, nie każdy mężczyzna używa maszynek :)

      Usuń
  11. u mnie w tym roku wyszło tak, że nie sprawiłam mężowi prezentu, jakoś natłok wszystkiego sprawił, ze wyleciało mi to z głowy, dopiero potem nadrobiłam fajną koszulką :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezenty zawsze można dawać bez okazji :) one tak samo cieszą

      Usuń
  12. Dość praktyczne pomysły na prezent dla mężczyzny. Co najlepsze sprawdzą się nie tylko w święta.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...