29 sty 2021

Zestaw Prezentmarzeń - Dla niej. Walentynki 2021.

Witam,



Większość kobiet marzy by od czasu do czasu mieć taki jeden dzień tylko dla siebie i móc go w pełni wykorzystać na zabiegi pielęgnacyjne. Potrzebujemy tego. Lubimy jak leżymy sobie gdzieś w pachnącym Spa, w tle relaksująca muzyka, a ktoś Nam wykonuje zabiegi pielęgnacyjne i maseczki na twarzy, lub masuje ciało aromatycznymi olejkami. Ja to bardzo lubię tak się zrelaksować i wyciszyć. Nie ukrywam ale ostatnio cały czas chodzę jakaś spięta i zestresowana i myślę, że większość przez ostatni czas też odczuwa taki wewnętrzny dziwny niepokój w sobie. Najlepszym więc lekarstwem na takie odprężenie ciała zarówno psychicznie jak i fizycznie jest podarowanie sobie odrobinę przyjemności dla siebie. Dlatego też z okazji zbliżających się Walentynek dla wszystkich Panów, którzy nie wiedzą co podarować jeszcze na upominek swojej wybrance podpowiadam, że najlepszym wyborem będzie:


A co to takiego? Dziś kochani, chciałabym Wam opowiedzieć jak wygląda taki zestaw prezentowy, komu można go podarować i jakie wybrane atrakcje są tam dostępne.


Zestaw prezentowy Dla Niej to eleganckie pudełko zawierające voucher rezerwacyjny. Kobieta obdarowana pakietem Dla Niej wybiera spośród wszystkich propozycji jedną atrakcję. Uważam, że jest to super pomysł, ponieważ nikt z góry Nam nie narzuca co chcemy, tylko same dokonujemy wyboru wśród dostępnych atrakcji, a tych jest naprawdę sporo. Wśród propozycji znajdują się zarówno przeżycia ekstremalne, sportowe, taneczne doświadczenia, jak i relaksujące zabiegi, które uwielbia każda kobieta.


Dla kogo jest ten zestaw?
- Osobie wymagającej, która lubi samodzielnie dokonywać wyboru
- Każdej kobiecie, która lubi być zaskakiwana oryginalnym upominkiem
- Kobiecie w każdym wieku np. przyjaciółce z okazji 18-tych urodzin lub mamie z okazji dnia matki
- Znajomej, której nie znasz zbyt dobrze i nie jesteś pewien jaka atrakcja będzie najbardziej odpowiednia

Zestaw prezentowy Dla Niej posiada przede wszystkim Voucher, który jest biletem, upoważniającym do realizacji przeżycia. Na voucherze znajduje się krótka instrukcja jak należy dokonać rezerwacji wybranego przeżycia. Voucher z kodem rezerwacyjnym należy zabrać ze sobą na miejsce realizacji atrakcji.

Zestaw prezentowy ważny jest 365 dni od daty zakupu. Osoba obdarowana ma zatem pełny rok na realizację wybranego przeżycia. Należy zwrócić uwagę na atrakcje sezonowe, których realizacja możliwa jest tylko w niektórych miesiącach w okresie wiosenno-letnim, bądź zimowym. Atrakcje takie wymagają sprzyjających warunków atmosferycznych. Rezerwacji należy dokonać najpóźniej na 30 dni przed upływem terminu ważności zestawu.


Jeśli już wiemy co zawiera taki zestaw, dla kogo on jest przeznaczony, więc czas zaprezentować wybrane atrakcje i przeżycia, które możemy doświadczyć i oczywiście wybrać coś tylko dla siebie moje Drogie Panie. Przy wyborze należy tylko wybrać miasto, w którym realizowany jest dany Voucher i bez problemu dokonać już rezerwacji na dzień który Nam odpowiada. Ja myślę, że skuszę się na coś z pielęgnacji i wybiorę się do Spa na masaż lub zabieg pielęgnacyjny na twarz. 

Manicure hybrydowy, 
SPA dla dłoni i stóp, 
Zabieg nawilżanie twarzy, 
Pobyt w Spa


Kurs degustacji wina,
 Indywidualna lekcja tańca dla kobiet,
 Indywidualny kurs wspinaczki, 
Dream Jump


Tych atrakcji jest zdecydowanie więcej, więc każda kobieta znajdzie tu coś dla siebie - czy relaks pielęgnacyjny, czyli coś sportowego lub kulinarnego. Jestem ciekawa, czy jakbyście moje kochane dostały taki Voucher to na jaką atrakcję byście się pokusiły? Prezentmarzeń spełnia Nasze marzenia, bo są to prezenty w formie przeżyć, zapamiętane na długo. 



pozdrawiam,
Donna

40 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zgadza się to doskonały pomysł na prezent :)

      Usuń
  2. Lubię tą stronę, zawsze znajdzie się tam pomysł na niebanalny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię tą stronę :) nieraz tam już zamawiałam różne atrakcje dla siebie, czy innych z rodziny :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tak, najlepszy! i najlepsze emocje i przeżycia :)

      Usuń
  4. Super inspiracja na walentynkowy prezent

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się to super inspiracja :) na Walentynki <3

      Usuń
  5. Zdecydowanie dla siebie wybrałabym opcję z relaksem :D Najlepiej jakieś SPA i to we dwoje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są takie opcje w ofercie - ja korzystałam już z pakietu dla dwojga w Spa i rewelacjaaa!!! :) Polecam bardzo, super przeżycie i relaks :)

      Usuń
  6. tak się zastanawiam, co bym sobie wybrała, bo naprawdę jest w czym wybierać i trudno się zdecydować na coś konkretnego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, wybór jest tu imponujący i ciężko się zdecydować na atrakcję. Ja bym polecała coś z pielęgnacji, ze Spa, jednak to jest forma relaksu co kobiety bardzo lubią i wybierają :)

      Usuń
  7. ale super sprawa taki prezent;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie to super sprawa móc dostać taki Voucher prezentowy na Walentynki, czy inną okazję :)

      Usuń
  8. Prezent Marzeń ma mnóstwo świetnych propozycji w dobrych cenach. Jest w czym wybierać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze napisane różne ceny i różne atrakcje - to wszyscy lubią i jest w czym wybierać :)

      Usuń
    2. Nawet już za te najniższe kwoty można wypatrzeć coś ciekawego, co jest na plus.

      Usuń
    3. Dokładnie, prezenty są na każdą kieszeń :) Np. Wycieczka po świecie wirtualnej rzeczywistości – Gliwicach jest za 19 zł :)

      Usuń
  9. Uwielbiam ich prezenty sama mam do wykorzystania bon na 400 zl ale czekam aż hotele się otworzą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy na to czekamy :( ja również mam kilka bonów do wykorzystania :)

      Usuń
  10. Bardzo fajny zestaw osiędbaniowy <3 Samej mi się marzy pobyt w SPA <3 Kamila B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pobyt w Spa to jest to :) chwila relaksu dla siebie :)

      Usuń
  11. Do spa albo na kurs degustacji wina chętnie bym się wybrała. :D Bardzo lubię Prezent Marzeń, kilka razy zamawiałam już na tej stronie prezenty dla najbliższych. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W spa byłam, degustacja wina byłaby ciekawa :D Ja również bardzo lubię Prezent Marzeń :)

      Usuń
  12. Uwielbiam stronę prezent marzen, w tym roku skorzystałam z ich oferty i wybrałam sobie voucher na 300 zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też właśnie posiadam Voucher na 300 zł dla dwojga i czekamy jak tylko sezon letni się zacznie :)

      Usuń
  13. Bardzo fajna opcja na prezent. Super, że samemu wybiera się atrakcję, szczególnie że mają ich sporo w ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale atrakcję dostępną w tym zestawie dla niej :)

      Usuń
  14. Sama zamierzam skorzystać z tej strony, gdy będę szukać prezentów :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię personalizowane prezenty urodzinowe i okazyjne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, a jak jeszcze samemu można sobie coś wybrać dzięki Voucherowi to podwójna radość :)

      Usuń
  16. Świetny pomysł na prezent :) Można wybrać atrakcję, która będzie nam odpowiadała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prezent marzeń jeszcze nigdy mnie nie zawiódł, zawsze jest to świetna okazja, żeby w bardzo dobrej cenie podarować komuś bliskiego absolutnie wyjątkowy prezent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zawsze byłam zadowolona z realizacji Voucherów, czy to osobno, czy dla dwojga :)

      Usuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...