28 cze 2019

Koncentrat z witaminą E Wygładzająco - regenerujący z serii A Pharmaceris.

Witam,


W czasie upałów moja skóra przechodzi zmienne nastroje. W czasie dnia staje się dodatkowo świecąca z racji na jej tłustą naturę jak i błyszczenie od potu, a na wieczór po oczyszczeniu domaga się dawki nawilżającej. Oprócz tradycyjnych kremów sięgam też po specjalistyczną pielęgnację i ochronę. Stawiam na delikatność i skuteczność. Wtedy też do pielęgnacji twarzy pomagają mi dermokosmetyczne apteczne produkty Pharmaceris. Wybrałam dla siebie koncentrat z witaminą E 8% wygładzająco-regenerujący z serii A. Aktualnie w ofercie jest wersja rozszerzona i dodatkowo zawiera także wit. A.


Pharmaceris A Koncentrat z witaminą E poprawia elastyczność oraz regeneruje i wygładza skórę twarzy. Ujędrnia i zapewnia zdrowy wygląd skóry. Polecany do pielęgnacji skóry wrażliwej i skłonnej do alergii.

Wskazania: 
Wskazany jako kuracja dla poprawy kondycji skóry matowej, szarej i przesuszonej.

Działanie:
- zapobiega mikropodrażnieniom skóry, wywołanym czynnikami zewnętrznymi.
- wzmacnia naturalne funkcje ochronne i antyoksydacyjne.
- hamuje procesy fizjologicznego starzenia skóry.
- ujędrnia i wygładza głębokie zmarszczki oraz teksturę skóry.
- zapewnia odpowiednie nawilżenie i natłuszczenie.
- regeneruje skórę wrażliwa po zabiegach medycyny estetycznej z użyciem laserów, peelingów i mikrodermobrazji.
- skóra odzyskuje elastyczność, zdrowy i promienny wygląd

Stosowanie:
Koncentrat stosować codziennie na noc na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu. Następnie wmasować koncentrat i nałożyć stosowany krem pielęgnacyjny. W przypadku skóry szarej i przesuszonej preparat stosować przez minimum miesiąc.


Preparat jest dla mnie idealny, pomimo że posiadam skórę tłustą, to ona także potrzebuje nawilżenia. Na noc nie przeszkadza mi, że nałożę kilka warstw produktów i się świecę. W nocy skóra odpoczywa i regeneruje się, dlatego chcę dać jej w tym czasie porządną dawkę nawilżającą, która weźmie dla siebie tyle ile potrzebuje. Po przebudzeniu rano już w dotyku czuję, że skóra jest odpowiednio 'nawodniona', czyli nawilżona. Jej stan z każdym dniem poprawia się. W upalny dzień warunki atmosferyczne dla skóry są różne, wiatr, mocne słońce, wysokie temperatury. Skóra różnie reaguje, ja nie mam problemów z podrażnieniami, czy alergią, ale potrzebuję czegoś łagodnego na wieczór i najlepiej bez zapachowego. Ten koncentrat właśnie taki jest. Delikatny, bez zapachu w konsystencji tłustawy. Nie wchłania się całkowicie, ale pozostawia taką natłuszczającą powłoczkę. Producent zaleca, by po nim nałożyć także pielęgnacyjny krem. Ja stosuje czasem sam preparat, a czasem dodatkowo wklepuję sobie nawilżający krem. Tutaj należy nie przesadzać, bo u mnie zdarzało się, że lepiłam się do poduszki, ale tak jak wspomniałam wcześniej na noc nie żałuję pielęgnacji na twarz. Sam w sobie produkt jest bardzo wydajny i wygodny w użyciu. Dostępny jest w aptekach.


Sięgacie po produkty od Pharmaceris?



pozdrawiam,

Donna

9 komentarzy:

  1. Nie znam produktów od tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że do tej pory niewiele miałam styczności z kosmetykami tej firmy. Niby je znam ale jakoś nigdy nie było okazji by przyjrzeć im się bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie miałam produktu z Pharmaceris. To serum może wypróbuję jak jak sie zimniej zrobi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba z tej firmy miałam jedynie szampon, a reszta produktów jest mi jeszcze nie znana

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo stężenie witaminy e jest konkretne więc na pewno ten koncentrat ma intensywne działanie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ma naprawdę niezłe stężenie :D Lubię właśnie takie aktywne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam ten koncentrat, stosowałam go solo bez kremu zazwyczaj na noc bo zostawiał tłustawy film.

    OdpowiedzUsuń
  8. sądząc po recenzji chyba tylko wieczorem byłabym w stanie go stosować, ale markę lubię i z chęcią kiedyś wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś używałąm preparaty z tej firmy, ale już dawno nic nie kupowałam...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...