26 cze 2019

Nowości z Love Beuty and Planet z masłem muru muru i olejkiem różanym.

Witam,


U mojej mamy w ogrodzie tego roku zakwitło pełno przecudownych i wspaniałych róż, uwielbiam na nie patrzeć, wąchać i cieszyć się radością pięknego dnia. Oprócz kwiatowych roślinnych ogrodowych pachnidełek lubię też różane kosmetyki. Ten ich zapach jest po prostu piękny. Bardzo kobiecy, atrakcyjny i romantyczny. Cieszę się, że w ofercie marki Love Beuty & Planet, która powstała z miłości do piękna i naszej planety pojawiły się różane kosmetyki z masłem muru muru i olejkiem różanym. Kochani przedstawiam Wam całą rodzinkową serię produktów, a w skład w niej wchodzi 6 produktów:

- szampon odżywka i maska do włosów Blooming Colour
- dezodorant w kulce Pampering
- żel pod prysznic Bountiful Moisture
- balsam do ciała Delicious Glow

Produkty są ze mną od niedawna, więc powoli je dopiero poznaje, ale pierwsze wrażenie jest bardzo pozytywne i przyjemne. Podoba mi się przede wszystkim zapach produktów. Róża jest delikatna i jakby lekko kremowa. Piękna! :) Hmm mogę powiedzieć, że znam różne odmiany zapachów różanych, może to dziwnie zabrzmi, "różane odmiany", ale tu zapach jest niesamowicie delikatny, nasączony prawdziwą i świeżą, czystą różą.


Kilka słów o kolekcji:
Poznaj sposób na zachowanie żywego koloru włosów farbowanych oraz gładką i elastyczną skórę. Nasze receptury z pochodzącym z Amazonii masłem muru muru znanym z właściwości odżywczych i nawilżających pomagają odżywić suchą skórę, a włosom farbowanym nadają intensywny połysk. Otul swoją skórę delikatnym aromatem ręcznie zbieranej bułgarskiej róży.

Masło muru muru znane jest z fantastycznych właściwości dla Twoich włosów i skóry. Postanowiliśmy więc wykorzystać ten składnik w recepturach naszych kosmetyków. Palmy muru muru rosną na bagnach i na bardzo wilgotnych glebach Amazonii nazywanej "płucami naszej planety". Masło to wytwarzane jest z nasion owoców palmy muru muru.


Kobiety uwielbiają kwiaty. A jeśli chodzi o zapachy, to szczególnie upodobałyśmy sobie zapach kwiatów róży. Pozyskiwane w etyczny sposób bułgarskie róże są zbierane ręcznie rankiem i natychmiast przetwarzane, aby zachować ich najczystszy, bogaty i ciepły różany aromat z nutą miodu. Pochodzą one z Doliny Róż w Bułgarii i są odmianą róży damasceńskiej, która kwitnie głównie od maja do czerwca.
🌹🌹🌹


Szampon Love Beauty and Planet Blooming Colour wzbogacony masłem muru muru nadaje miękkość i chroni włosy farbowane. Poznaj nasz zapach wzbogacony esencją zapachową z bułgarskiej róży, która otuli Cię kwiatową nutą przy każdym użyciu.

Stworzona specjalnie do włosów farbowanych odżywka Love Beauty and Planet Blooming Colour łagodnie nawilża i wygładza włosy, przywracając im intensywny połysk. Odżywka rozpieszcza Twoje zmysły długo utrzymującym się na włosach zapachem róży.

W okresie wakacyjnym myję włosy bardzo często, nawet codziennie. W łazience oprócz gromadki żeli pod prysznic, które znikają jak woda, w drugiej kolejności są szampony i odżywki. Fajnie, że ta seria przeznaczona jest do włosów farbowanych. Ja właśnie będę na dniach farbować włosy, więc te produkty wtedy się przydadzą. Jak długo będzie się utrzymywał świeży kolor, to dopiero ocenię za jakiś czas. Oczywiście produkty już użyłam do pielęgnacji i dobrze się spisują. Szampon usuwa zanieczyszczenia z całego dnia, pot z włosów, czy sebum ze skóry głowy. Delikatnie je myje i pielęgnuje. Tworzy się przyjemna standardowa piana. Ja zawsze czynność mycia powtarzam, więc piana jest przyjemna. Zaraz po spłukaniu użyta odżywka i/lub maska sprawia, że włosy stają się bardziej nawilżone, lepiej rozczesują się i ładnie pachną różanym akcentem. Po wysuszeniu włosy są takie lekkie, fajnie w dotyku, mam je ochotę ciągle dotykać i wąchać. Szkoda, tylko że w serii nie ma odżywki takiej na spray, który by nadawała bardziej tego różanego zapachu. 


2-minutowa, magiczna maska Love Beauty and Planet Blooming Colour wzbogacona amazońskim masłem muru muru i pozyskiwanym w etyczny sposób absolutem z płatków róży bułgarskiej nawilża, chroni i podkreśla kolor włosów farbowanych.

Takie maski bardzo lubię i pod względem pojemnika jak i konsystencji. Ta maska jest dwuminutowa, więc idealna dla osób, które lubią myć włosy rano nie mając dużo czasu.


Dezodorant w kulce Love Beauty and Planet Pampering nie tylko chroni przed nieprzyjemnym zapachem przez cały dzień, ale również pozostawia piękny zapach dzięki pozyskiwanej w etyczny sposób kompozycji zapachowej. Dezodorant stworzono bez alkoholu, dlatego jest delikatny dla skóry.

Dezodorantu jeszcze nie używałam, więc ciężko mi go póki co ocenić. Obecnie używam innego sztyftu i sprayu, więc nie chcę otwierać kolejnej ochrony na ten czas. Wierze i mam nadzieje, że ten dezodorant też będzie w porządku. O jego efektach na pewno coś więcej napiszę po zastosowaniu i w denku.

Edit: 12.03.2020 r. 
Po poznaniu tego dezodorantu jestem zawiedziona :( Nic a nic u mnie nie chronił. Zapach pach był tragiczny. Jestem na nie, jeśli chodzi o taką ochronę :( niestety ale bardzo się zawiodłam. Nie chciałam zatem wyrzucać produktu, który był prawie pełny, więc dałam go mamie i wiecie co? U niej spisał się rewelacyjnie! Nie wiem, czy to zależało od skóry, organizmu - pewnie tak, każdy przecież inaczej reaguje na różne produkty. Raz się sprawdzi raz nie. 


Żel pod prysznic Love Beauty and Planet Bountiful Moisture - to kojące nawilżenie dla suchej skóry. Chroni ją przed wysuszeniem nadając miękkość i gładkość. Produkt nie zawiera siarczanów ani sztucznych barwników.

Duża butla żelu to jest to na lato! Jego zapach jest przecudowny. Teraz kiedy biorę prysznic kilka razy dziennie, mam dylemat co używać. Dziwnym trafem - zawsze na ręce lub myjce ląduje porcja różanego żelu :) Żel nie wysusza skóry, odpowiednio ją oczyszcza i dobrze się też spłukuje. Nie mam do niego zastrzeżeń i cieszę się, że jest to wersja o pojemności 500 ml.


Balsam do ciała Love Beauty and Planet Delicious Glow intensywnie nawilża Twoją skórę, przywracając jej piękny wygląd i niesamowitą miękkość.

Balsamów obecnie mam otworzonych zdecydowanie za dużo, więc jak w przypadku dezodorantu, ten musi poczekać na swoją kolej. Też czuję, że będę z niego zadowolona tak np. w zimie otworzyć sobie taki różany zapach mmm:)


Love Beauty and Planet to wyjątkowa marka, która tworzy kosmetyki pielęgnacyjne pozwalające dbać o urodę oraz środowisko. Dlatego butelki zostały wyprodukowane w 100% z plastiku pochodzącego z recyklingu i nadają się do ponownego przetwarzania. Produkty te są także wegańskie i posiadają certyfikat Vega and Cruelty-Free PETA.


Kochani, znacie już tą serię do pielęgnacji włosów i ciała?
Produkty te dostępne są tylko w Rossmannie, więc koniecznie je poznajcie :)



pozdrawiam,

Donna

20 komentarzy:

  1. Śliczne ma opakowania ta seria :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam tą serię, kocham zapachy kwiatowe szczególnie upodobałam sobie ten balsam

    OdpowiedzUsuń
  3. coraz więcej osób pokazuje te kosmetyki, a ja coraz bardziej chce je na sobie sprawdzić!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna seria i pięknie pachnie. Jestem bardzo z tych kosmetyków zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne opakowania i świetne kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  6. O tym maśle jeszcze nie słyszałam. Ale zapach musi być świetny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, ale o nich słyszałam. I mam zamiar wkrótce zacząć je powolutku testować, tylko jeszcze zastanawiam się, od czego zacząć - od balsamu czy szamponu? Hmm...

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo piękne nowości techniczne opakowania

    OdpowiedzUsuń
  9. Cała linia prezentuje się fantastycznie i z chęcią poznam te produkty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam wersję z masłem shea i olejkiem z drzewa sandałowego. Jestem zachwycona zapachem, ale przyznam że różane zapachy ubóstwiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Seria wyglada cudownie ;) chciałabym sprawdzić jak u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne opakowania ma ta seria, od dawna jestem jej ciekawa. A jak ze składem tych kosmetyków?

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tych kosmetyków, a chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne opakowania. Mam balsam do ciała tej marki - jestem zachwycona. Bardzo wydajny i pięknie pachnie - żałuje, ale mogę używać tylko aptecznych szamponów, ale jestem w stanie wyobrazić sobie zapach tej linii. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już czuję piękny zapach tych kosmetyków mam mega ochotę by je poznać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zachęcające opakowanie. Uwielbiam kosmetyki różane.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapowiada się bardzo ciekawie. Nie widziałam ich w Rossmannie ale byłam tydzień temu więc może jeszcze ich nie było...

    OdpowiedzUsuń
  18. Cała seria ślicznie wygląda :D Chętnie bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  19. Zwróciłam na te produkty uwagę , gdy ostatnio byłam w Rossmannie na zakupach. Opakowania są klasyczne i bardzo ładne, więc od razu przyciągnęły mój wzrok. Chętnie kupię kilka produktów, ale w innej wersji zapachowej, gdyż za różą nie za specjalnie przepadam. Jeżeli się nie mylę, to jest dostępna wersja kokosowa i ta mnie kusi o wiele bardziej;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...