17 sty 2019

Seria Basil Element marki Vis Plantis: szampon i odżywka wzmacniająca przeciw wypadaniu włosów.

Witam,


Jeszcze w grudniowym denku, pokazywałam szampon jaki wtedy skończyłam, a był to szampon z Vis Plantis wzmacniający przeciw wypadaniu włosów ekstrakt z bazylii + nmf Basil Element. Do tego miałam też całą serię pozostałych produktów z tej bazyliowej kategorii. Dziś chciałabym przedstawić więc szampon i odżywkę, a masło i mleczko zostawię na kolejny wpis. Jak widać po zdjęciach w słoneczne wrześniowe dni nie próżnowałam, bo wtedy odbywały się cały czas sesje zdjęciowe produktów, by potem spokojnie móc już używać i poznawać poszczególne kosmetyki.



Seria Basil Element marki Vis Plantis to kosmetyki przeciw wypadaniu włosów. Podstawę ich formuły stanowi ekologiczny, naturalny ekstrakt z bazylii, pozyskiwany przy wykorzystaniu innowacyjnej techniki biotechnologicznej. Jak dowodzą badania kliniczne, ekstrakt z bazylii pozwala na znaczne ograniczenie wypadania włosów, redukuje objawy łysienia androgenicznego, pozytywnie wpływa na skórę głowy, wzmacnia i zagęszcza włosy. Kosmetyki serii Basil Element zostały wzbogacone o sprawdzone i bezpieczne składniki aktywne, takie jak: hydrolizat keratyny (naturalnego budulca włosów), NMF (naturalny czynnik nawilżający), olej arganowy czy hydrolizat jedwabiu.


Szampon wzmacniający przeciw wypadaniu włosów - Bazylia + NMF - to pierwszy krok pielęgnacji skóry głowy oraz włosów. Szampon wzmacniający przeciw wypadaniu włosów - Bazylia + NMF oczyszcza skórę główny i przygotowuje do dalszej kuracji.

Ocimum Basilicum Ekstrakt to naturalny, ekologiczny ekstrakt pozyskiwany z bazylii, na drodze nowatorskiej metody biotechnologicznej stosowanej do tej pory głównie w farmacji. Badania kliniczne wykazały, że ekstrakt z bazylii znacząco zmniejsza wypadanie włosów u kobiet i mężczyzn cierpiących na łysienie androgeniczne, wzmacnia i odmładza skórę głowy, opóźnia utratę włosów i zagęszcza je.

Naturalny Czynnik Nawilżający (NMF) to substancja, która chroni skórę przed odwodnieniem, zachowując optymalny poziom wilgoci w jej górnych warstwach.


Zarówno z szamponem jak i całą serią wiązałam dobre nadzieje, tym bardziej, że lubię poznawać coś nowego na wypadanie włosów. A ta cała seria bazyliowa, naprawdę zapowiadała się ciekawie, no i dla mnie to zupełna nowość, bo wcześniej nic bazyliowego jeszcze nie miałam. Ale, jak wspomniałam już w denku, niestety dawno nie miałam takiego szamponu co nie tylko mi ale i domownikom wyrządził krzywdę. Ja dostałam po nim mega łuszczenia, swędzenia, inni aż pojawiające się strupki na skórze głowy. Szampon pomimo, że ładnie pachnie, pieni się bez zarzuty to wyrządził Nam wszystkim krzywdę. Czy to jakiś składnik, co Nas uczulił? - nie wiemy, ale każdy coś po nim odczuł nie tak. Nie oznacza to oczywiście, że i Wam ten szampon wyrządzi krzywdę. Ja piszę tylko to co ja odczułam u siebie, a czytając niektóre recenzje to były zachwyty, więc nie na każdego każdy produkt tak samo działa.

Po oczyszczeniu skóry głowy i włosów szamponem Basil Element przejdź do kolejnego kroku pielęgnacji i zadbaj o ich odżywianie dzięki odżywce przeciw wypadaniu włosów.

Ocimum Basilicum Extract to naturalny, ekologiczny ekstrakt pozyskiwany z bazylii, na drodze nowatorskiej metody biotechnologicznej stosowanej do tej pory głównie w farmacji. Badania kliniczne wykazały, że ekstrakt z bazylii znacząco zmniejsza wypadanie włosów u kobiet i mężczyzn cierpiących na łysienie androgeniczne, wzmacnia i odmładza skórę głowy, opóźnia utratę włosów i zagęszcza je.

Hydrolizat keratyny to substancja, która uzupełnia niedobór naturalnych składników tworzących strukturę włosa. Dzięki niej zwiększa się objętość włosów, które stają się mocne i zdrowe.

Jeśli chodzi o odżywkę, to mam tylko jedno zastrzeżenie. Jest bardzo wodnista, jak na odżywkę to jest wg. mnie za płynna. Nie spływała z włosów, ale była bardzo rzadka. Bałam się ją już aplikować na skórę głowy, więc nakładałam tylko na długość włosów. Dawała dobry efekt przy rozczesywaniu, bo to ułatwiała, ale czy wpływała na zatrzymanie wypadania? Raczej nie, bo nie miała kontaktu ze skórą głowy.


Czy jestem zawiedziona co do tych produktów? Trochę, szkoda bo jakiś składnik spowodował łuszczenie, że natychmiast musiałam odstawić szampon. Tak samo domownicy spostrzegli w nim minusy niż plusy. Cóż, zdarza się, ta seria nie sprawdziła się jeśli chodzi o szampon i rzadką odżywkę, ale maska i mleczko już były lepsze i o nich będzie już bardziej pozytywniejszy wpis.


Ogólnie to pierwszy raz wśród marki Vis Plantis spotkałam coś co mi nie posłużyło, bo inne produkty jakie poznałam i używałam były w porządku. A czy u Was jakiś produkt z tej firmy też się nie sprawdził?



pozdrawiam,

Donna

11 komentarzy:

  1. Oj, szkoda, że nie podziałał dobrze Tobie i domownikom.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem jak u mnie by się sprawdziły te kosmetyki do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przykro mi, że seria się nie sprawdziła. Miałam z tej linii maskę do włosów i przyznam szczerze, że nie zrobiła na mnie większego wrażenia. Była poprawna, ale szału nie robiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam z tej serii tylko mleczko i stoi na półce i się kurzy... jakoś nie mam koncepcji na użycie go 😮

    OdpowiedzUsuń
  5. mam z tej serii szampon, jeszcze nie mialam okazji uzywac

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe kosmetyki, możliwe że się na nie skuszę. Chodź wolałabym krótsze składy

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam szampon i do mycia był ok. Ani mnie nie uczulił, ani nie powodował szybszego przetłuszczania. Ale plątał włosy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ten szampon i powiem Ci, że mam już kolejne opakowanie. Bardzo sobie jego chwalę. U mnie się sprawdził super.
    Szkoda, ze u Was się nie sprawdził, ale tak już jest, że u jednych produkt się sprawdza a u innych nie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam nigdy nic tej marki :( Szkoda, że się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja mam bardzo negatywne doświadczenia. Mnie ten szampon tak uczulił, iż dostałam świadu na karku,szyi oraz uszach.a nawet na twarz zaczeło wchodzić ....
    ponieważ było to dośc mocno rozlane nie obyło się bez wizyty na SOR / na derma trzeba czekać w Polsce /
    zastrzyk, tabletki odczulajace i maści.dopiero przeszło.
    Najlepsze że nie wiedziałam od czego to / …szampon jest specjalistyczny do codziennego stosowania wiec opcja ze to przez niego raczej nie wchodziła w rachubę. Ale ponieważ był to nowy nabytek, wrociłam do starego szamponu i odrzuciłam wszystko wg. mnie co by moglo uczulić. Nastapiła poprawa i całkowite ustapienie swiadu. Niestety wczoraj po zuzyciu starego szamponu siegnełam po Basil Element - i znów pojawiła się wysypka...
    nie polecam tego specyfiku!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...