18 lis 2016

Blackberry cream wosk YC.

Witam,



Czas na nowy zapach YC, czyli odpaliłam coś zupełnie nowego, coś co miałam już jakiś dłuższy czas u siebie, a nigdy nie paliłam, a oto, taa damm - Blackberry cream 🍨 nie wiem, czy jest on dostępny u Nas w Polsce, bo moją sztukę mam ze Stanów. Przeglądnęłam na szybko kilka sklepów internetowych, ale go nie znalazłam. Na pewno będzie na allegro. 


Moja opinia:
Fioletowy kolor i etykieta na wosku sprawiły, że ten wosk musiał być mój. Wygląd etykiety jak i sam zapach przez woreczek mi się podobał, ale po zapaleniu aromat jakby nie do końca taki jaki się spodziewałam, aczkolwiek nie intensywny i nie duszący. Miły. Słodko-kremowy z domieszką czegoś owocowego i kwaśnego.


Jednak stwierdzam, że to przyjemny zapaszek na co dzień do umilenia wieczoru. Owocowo jeżynowy zapach przypomina mi letnie ciepłe noce. Tak się w go zakręciłam, że przez cały tydzień tylko ten wosk paliłam, aż wypaliłam już cały. 


Jeśli lubicie takie słodko-kremowe-kwaśne zapachy musicie go poznać :) 
To jak owocowe lody 🍨



pozdrawiam,

Donna

8 komentarzy:

  1. Już wiem, że spodobałby się i mi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam go i chyba muszę to zmienić

    OdpowiedzUsuń
  3. mógłby mi się spodobać ten wosk, lubię lody owocowe

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że spodobałby mi się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że mogłabym się z nim polubić. Zbyt słodkie zapachy mnie mdlą, ale taki kwaśny dodatek neutralizowałby całość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi by się na pewno spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To moje zapachy, kupię sobie ten wosk przy najbliższej okazji :)
    Mogłabyś poklikać w linki w poście TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę że by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...