26 cze 2023

Przytulna i relaksująca atmosfera z kominkiem Aroma lux Chiaroscuro.

Witam,



Dziś mało co będę pisać, tylko zapraszam Was kochani na galerię zdjęć mojego nowego białego porcelanowego kominka.

Jak pachną u Was wakacje? U mnie dziś owocowo-soczysty zapach ORANGE i sojowy wosk odpalony w prześlicznym porcelanowym kominku Aroma lux Chiaroscuro. Kominek cudnie rozprasza światło, zwłaszcza jak zrobi się już pół mrok lub wieczór. Mi wystarczyła jedna kosteczka wosku, by w pokoju zapanował cytrusowy, lekki i wakacyjny zapach. Jestem zauroczona zarówno zapachem jak i nowym kominkiem. Bardzo podobają mi się i lubię takie dodatki do domu. 


- kominek wykonany jest z porcelany,
- idealny na tealighty, jest wygodny w użyciu,
- jest jednocześnie podgrzewaczem do kostek wosku zapachowego, więc wypełni dom ulubionymi zapachami,
- jego powierzchnia ozdobiona jest ażurowymi wzorami, więc pięknie rozprasza światło,
- miejsce na rozpuszczenie wosku ma błyszczącą powierzchnię, więc kominek łatwo umyć z pozostałości olejków eterycznych,
- idealny również na drobny upominek.


Kocham otaczać się pięknymi zapachami. I choć mam wrażenie, że moda na woski od Yankee Candle już dawno minęła w blogosferze, to ja nadal lubię i palę różne woski w kominku. Dość popularne są teraz woski sojowe, ekologiczne. Ja od czasu do czasu stosuje też olejki eteryczne - jako sposób na domową aromaterapię. W kominku idealnie można wyczarować zawsze wspaniały zapach, nie tylko dla lepszego samopoczucia, ale i dla zdrowia. Małym kosztem, można umilić sobie przytulny kącik, a do tego jak ładny zapach unosi się w pomieszczeniu to ja jestem na tak.
 
Wpis przy współpracy z marką Chiaroscuro


Niech żyją wakacje i piękne zapachy!

A Wy kochani lubicie palić letnie woski w kominkach i tworzyć przytulną, relaksującą atmosferę w domu? Piękne zapachy świec, wosków i kominki klasy premium znajdziecie  w sklepie Chiaroscuro. Zapraszam na zakupy :)

Pięknego dnia.


pozdrawiam,
Donna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...