14 cze 2023

Hydrożelowe płatki pod oczy od polskiej marki Efektima.

Witam,



Dziś przychodzę do Was z fantastyczną polecajką od polskiej marki Efektima. Poznałam hydrożelowe płatki pod oczy i dwufazową esencje do twarzy, z witaminą E i kolagenem, zmarszczki + odżywienie. Wybór samych płatków hydrożelowych pod oczy w ofercie jest bardzo duży. Ja z każdej wersji, którą poznałam jestem zadowolona!


Poznałam m.in.:
👁 Hialu-Rose zmarszczki i "worki" pod oczami,
👁 Snail-Vitamin C zmarszczki i cienie pod oczami,
👁 Retinol-Vitamins rewitalizacja i cienie pod oczami,
👁 Gold-Collagen zmarszczki i zmęczona skóra,
👁 Cica-Green Tea rozjaśnienie i pobudzenie

A także wersję wegańską:
👁 Vege bakłażan i ogórek redukuje worki i upiększa,
👁 Vege kurkuma i pietruszka rozjaśnia i udoskonala,
👁 Vege jarmuż i pomarańcza przeciwzmarszczkowe i rewitalizacja.


Płatki należy nałożyć na ok 20 minut i stosować dwa razy w tygodniu. Przy porannej kawie zanim zacznę makijaż owe płatki ratują moje zaspane oczy. Sięganie po nie systematycznie pozwala mi na uzyskaniu zaskakujących efektów. Po każdym takim domowym zabiegu, czuję natychmiastową ulgę, bo skóra pod oczami jest ukojona, nawilżona, rozjaśniona. W zależności jaką wybiorę wersję dla siebie danego dnia - jestem na tak! Warto także schłodzić wcześniej płatki w lodówce, to fajnie działa na opuchliznę wokół oczu.

Po płatki hydrożelowe można sięgać o każdej porze roku, kiedy mamy ważne spotkanie, nieprzespaną noc, czy dbamy ogólnie o dobrą pielęgnacje wokół oczu. Kiedy skóra wygląda na zmęczoną, szarą - taka maska w postaci płatków przynosi natychmiastowy efekt. Płatki są od zadań specjalnych, np. pomagają wygładzić zmarszczki, wizualnie zredukować cienie pod oczami, zmniejszyć widoczność tzw. worków pod oczami, czy rozjaśnić skórę.

Dopełnieniem mojej pielęgnacji jest dwufazowa esencja do twarzy. Witamina E i kolagen, zmarszczki + odżywienie. To magiczny napój dla skóry. Dedykowany dla cery przesuszonej i przemęczonej. Przed użyciem producent zaleca, aby wstrząsnąć przed aplikacją oraz rozprowadzić równomiernie po skórze, Bardzo mi się podoba, że owe serum ma w swojej aplikacji wygodną pipetkę. Jest to bardzo higieniczne.

Wpis przy współpracy reklamowej z marką Efektima.


Znacie produkty Efektima? 



pozdrawiam,
Donna

6 komentarzy:

  1. Muszę wypróbować te płatki pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że znam te płatki, może nie wszystkie wersje ale moją ulubioną jest Cica-Green Tea, czyli rozjaśnienie i pobudzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myśle, że i ja kiedyś muszę sobie takie płatki na sobie wypróbować razem z tym serum z kolagenem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam - płatki są super, a serum można dobrać do swojego typu skóry :)

      Usuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...