12 cze 2023

Nieskazitelna czystość za jednym pociągnięciem - Swiffer! Dla każdego gospodarstwa domowego.

Witam,



Lubię mieć porządek i czystość w swoim otoczeniu, dlatego dziś zabrałam się za mycie podłóg i moich winylowych dywanów. Jeśli dbam o porządek często, nie mam z tym problemu, aby ten porządek utrzymać. Wyjątkiem są dni, kiedy robię sesję produktową, to wtedy tak przyznam się, że mam niezły chaos. Dodatkowo mam też domowego kota, który niby jest dachowcem, ale i tak często przebywa on u mnie, więc po każdej jego wizycie staram się dbać, aby odświeżyć i umyć podłogę.

Kiedy Swiffer wkracza do akcji, mycie nim staje się dziecinnie proste. Mój pomocnik jest niezastąpiony. Nasączone, jednorazowe ściereczki do wycierania na mokro i ich świeży, piękny zapach są rewelacyjne. Sprzątanie jest proste i nie sądziłam, że to powiem, ale jest też "przyjemne". Czasami myślę, sobie "ale ja mam podłogę czystą", a jak przejadę nim Swifferem, łapię się za głowę, że jednak ona nie była taka czysta. Mop potrafi wszystko dokładnie zebrać każdy kurz, zabrudzenie, sierść kocią itp.


W zestawie mam jeszcze zapas wkładów ze ściereczkami do wycierania na sucho. To bardzo super rozwiązanie, bo po umyciu na mokro, od razu można przetrzeć podłogę w pokoju, dywan winylowy, czy też podłogę w łazience. Mokre chusteczki są dość mocno nasączone, po wyciągnięciu ich z opakowania i nałożeniu na specjalne dziurki po bakach mopa, potrafią zwłaszcza na początku mycia, czasami nieźle 'chlapać'. Ale wszystko jest do opanowania. Zdecydowanie wolę takie rozwiązanie, niż zwykły mop z wiadrem i z wodą z płynem. Przecieranie nasączonymi chusteczkami podłogę daje wg. mnie taki sam efekt, chociaż powiedziałabym, że nawet lepszy.  


#współpracareklamowa dla #Swiffer


Moja podłoga zawsze lśni świeżością, a ja uwielbiam jak mam czysto. Swiffer to świetny mop, który uważam, że powinien być w każdym gospodarstwie domowym.

A Wy kochani lubicie myć podłogi?

#PotrzebujeSwiffera #trnd



pozdrawiam,
Donna

2 komentarze:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...