5 cze 2023

Autorskie, ręcznie wytwarzane świece sojowe CHIAROSCURO klasy premium.

Witam,



Czy Wy też tak macie, że zanim odpalicie świece musicie nacieszyć się nimi jako element dekoracyjny? Ja właśnie tak mam i od tygodnia zachwycam się świecami Chiaroscuro. To mała manufaktura, która znajduje się w malowniczej warmińskiej miejscowości i tworzy takie piękne pachnące sojowe cudeńka klasy premium, których nie spotkacie nigdzie indziej. Ja nie zależnie od pory roku lubię palić świece, nie tylko w okresie jesieni, czy zimy kiedy są one wtedy bardziej popularne, ale teraz obecnie lubię stwarzać sobie w pokoju ten przytulny, wieczorny domowy klimacik. Zapach świec dużo daje mi przy opanowaniu emocji, kiedy jestem zestresowana, zmęczona - to właśnie zapach wpływa na moje samopoczucie zawsze dobrze. Jego aromat wybieram pod kątem, czy chce się wyciszyć, zrelaksować, czy pobudzić. Lubię przebywać w moim wnętrzu i wracać tam gdzie jest mi dobrze. Lubię swoją magię i chwile wyjątkowego relaksu.

Obecnie na letnie wieczory, są ze mną trzy prześliczne zapachy, które będą umilać mi moje samopoczucie i dodawać przytulnego klimatu. To przepiękne świece, które mieszczą się w szklanych zamykanych słoiczkach, w wersji mniejszej czarny pieprz 130ml i większej rozmaryn 500ml, oraz nowość w ofercie wizard, czyli nowa odsłona pięknego kolorowego opakowania o zapachu drzewa sanadałowego 430ml. Ciekawostką jest to, że gdy wosk wypali się ze słoiczka z pokrywką, można wykorzystać go do dalszych innych celów i żyć w zgodzie z polityką Zero Waste. Ja bardzo lubię wykorzystywać takie opakowania, a jak jest to ładny słoiczek, to tym bardziej u mnie nic się nie zmarnuje.


- MIDNIGHT BLACK PEPPER - to luksusowy zapach o ciepłych drzewnych nutach, przeniknięty aromatem czarnego pieprzu,

- MIDNIGHT ROSEMARY -
to zmysłowy, delikatny i ziołowy zapach, który wpływa relaksująco, uspokajająco oraz łagodzi dolegliwości związane ze stresem dnia codziennego,


Na początku odpaliłam wspomnianą nowość i majową premierę Wizard Sandalwood, która pachnie niezwykle oszałamiająco i elegancko, a opakowanie jest tak piękne, że wspaniale pasuje nawet jako prezent dla kogoś. Wiecie, że zapach sandałowca jest najbardziej ceniony i luksusowy wśród zapachów w przemyśle perfumeryjnym? Świeca jest ze mną na dzień dobry i dobranoc. To piękny spokojny zapach, z nutą ciepłego drewna, subtelnych przypraw i delikatnych słodkich akcentów. To zapach pełen charakteru, ale i beztroski. Poprawia sen i redukuje poziom stresu.

Post przy współpracy z marką Chiaroscuro


Wszystkie świece są w 100% naturalne, wegańskie, nietoksyczne i przyjazne środowisku, a knoty wykonane z czystej bawełny. 

Dajcie znać jaki jest Wasz ulubiony zapach przy pachnących świecach i czy lubicie robić sobie takie przytulne letnie klimaciki przy blasku świec?



pozdrawiam,
Donna

3 komentarze:

  1. Piękne są te świece :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa, jak pachną takie sojowe świece. U mnie też często świece są jako element dekoracyjny zanim je zapalę. Pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też pierwsze zawsze podziwiam świece, zanim je zapalę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...