17 cze 2023

ADOPT' Cubana woda perfumowana dla kobiet.

Witam,



Kto mnie zna, ten wie że kocham perfumy i lubię ładnie pachnieć. Bardzo się więc ucieszyłam kiedy w edycji Wild Flowers od Pure Beauty, ponownie pojawił się nowy zapach Adopt i prześliczna nowa woda perfumowana o pojemności 30 ml w sam raz do letniej torebki. Jeśli ktoś szuka małych pojemności na nadchodzące wakacje, to polecam wybrać coś z marki Adopt, ponieważ ma dużo różnych zapachów, a ich cena to tylko 39,99 zł (więc nie aż tak drogo), a perfumy dość długo utrzymują się w ciągu dnia. Zapachy dostępne są w perfumerii Rossmann, więc myślę, że łatwo można je zakupić.

Ja tym razem poznałam nowy zapach o nazwie Cubana i doskonale pasuje na letnie wieczory, gdyż jest to zapach słodko-zmysłowy. Mi kojarzy się z zachodem słońca, ciepłym piaskiem pod stopami - ogólnie wakacjami w ciepłych krajach.


Jak można przeczytać poniższy opis, można się od razu rozmarzyć i zakochać.

Tańcz w rytmach Kubańskich otulając się owocowymi nutami zapachowymi. Odkryj namiętną salsę między mango i kokosem, a następnie ognistą rumbę kwiatów ylang ylang. Stworzone w stolicy perfum – Grasse, a wyprodukowane w Bordeaux pod okiem Philippa Hardela. Zapach dostępny z lub bez drobinkami brokatu.

Perfumy dla kobiet z linii zapachowej Fruits & Pleasure w atomizerze. 

głowa: cytryna, marakuja
serce: jaśmin, mango
podstawa: akord słoneczny, wanilia

Składniki:
Alcohol Denat., Aqua (water), Parfum (fragrance), Mica, Ci 77891 (titanium Dioxide), Ci 77491 (iron Oxides), Benzyl Salicylate, Linalool, Limonene, Benzyl Benzoate, Citral, Alpha-isomethyl Ionone, Citronellol, Benzyl Cinnamate, Benzyl Alcohol, Geraniol, Farnesol.


Mi zapach Cubana się podoba i przypadł do gusty już przy pierwszym spotkaniu. Bardziej preferuję go na wieczór, bo ma w sobie taką elegancką słodycz, która przyciąga do siebie i ładnie otula opalone ciało. Woda perfumowana ma w sobie także mieniące się drobinki, które bardzo delikatnie połyskują, kiedy wstrząśniemy dynamicznie flakonikiem. Etykieta jaką ma w sobie ten prześliczny zapaszek, przypomina mi złote słońce i złoty piasek, więc co tu dużo mówić - to zapach wakacyjny, który warto poznać. Kompozycja zapachowa przypomina mi już gdzieś jakieś perfumy jakie posiadam w swojej kolekcji, a mam tu na myśli może nie same perfumy, a letnie egzotyczne mgiełki do ciała, właśnie z akcentem mango, wanilii, które są jednymi z moich ulubionych zapachów na wakacyjne chwile. Wersja Cubana jak dla mnie jest na plus, to elegancki, kobiecy zapach dla atrakcyjnej kobiety. 

Post przy współpracy reklamowej z marką Pure Beauty


Wiem, że w boxie można było poznać inne wersje zapachowe, więc jeśli macie kochani box z edycji Wild Flowers od Pure Beauty, to jestem ciekawa jaki zapach znaleźliście w środku.
Pięknego i pachnącego dnia :)


pozdrawiam,
Donna

5 komentarzy:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...