24 sty 2023

Naturalna baza pod makijaż myBEAUTYbase Miya Cosmetics.

Witam,



Boxy kosmetyczne od Pure Beauty jak co miesiąc potrafią mnie rozpieszczać, a wypełnione po brzegi pudełeczka, kuszą nowinkami kosmetycznymi. Edycja Believe in Magic, była naprawdę cudowną edycją, którą zapamiętam na długo. Kryły się w niej niesamowite perełki kosmetyczne, które właśnie poznaję. Już na początku skupiła na mnie uwagę naturalna baza pod makijaż myBEAUTYbase Miya Cosmetics. Marka jest mi już znana od dawna, ale jakoś mało od niej poznałam do tej pory kosmetyków. Kiedyś miałam tylko jakieś próbki i miło wspominam.

Jak spisuje się u mnie ta naturalna baza, która ma za zadanie wygładzić powierzchnię skóry, nawilżyć, pielęgnować i zmniejszyć widoczność porów, bez 'efektu maski'? Zapraszam kochani na dzisiejszy wpis.


Naturalna baza pod makijaż odpowiednia jest do każdego typu cery, w tym także skóry wrażliwej. U mnie przy tłustej/mieszanej też dobrze się miewa.

Zawiera m.in:
- aquaxyl™: który nawilża, wygładza, dodaje skórze miękkości.
- ekstrakt z nasion peruwiańskiej rośliny Tara: długotrwale nawilża.
- olejek z kamelii japońskiej: wygładza, nawilża, zmiękcza skórę.
- ekstrakt z dzikiej róży: nawilża, wygładza, poprawia koloryt skóry.
- masło mango: nawilża, poprawia sprężystość i elastyczność.
- alantoina: łagodzi podrażnienia, nawilża i koi, wygładza.
- witamina E: dodaje elastyczności.

Niewielką ilość bazy należy rozprowadzić na skórze twarzy oraz okolicy oczu i pozostawić do wchłonięcia. Następnie nałożyć podkład. Bazę należy stosować bezpośrednio przed nałożeniem podkładu, jako ostatni krok pielęgnacji (po serum, kremie).

96% składu pochodzenia naturalnego
0% zbędnych dodatków

Ingredients: Aqua*, Decyl Oleate*, Tripelargonin*, Glycerin*, GlycerylStearate Citrate*, Cetearyl Alcohol*, Coco-Caprylate/Caprate*, GlycerylStearate*, Methylpropanediol, Mangifera Indica Seed Butter*, HydrolyzedCaesalpinia Spinosa Gum*, Caesalpinia Spinosa Gum*, Rosa Canina FruitExtract*, Camellia Japonica Seed Oil*, Xylitylglucoside*, Anhydroxylitol*, Xylitol*, Glucose*, Allantoin, Hydroxyethylcellulose*, Carbomer, HydrogenatedPalm Glycerides Citrate*, Tocopherol*, Tocopheryl Acetate, Sodium Hydroxide, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Parfum.

*składnik pochodzenia naturalnego


Baza mieści się w wygodnej tubce o pojemności 30ml. Ma też ładne ala jasne różowe opakowanie, a sama baza w konsystencji jest aksamitna, biało-kremowa. Konsystencja nie tłuści, jest delikatna, lekka, przyjemna i doskonale rozprowadza się na skórze. Jej zaletą jest to, że szybko się wchłania. Jest bez zapachu, co mi zdecydowanie odpowiada, bo nie lubię jak bazy są czymś mocno naperfumowane. Bardzo podoba mi się to, że baza pięknie nawilża skórę i dodaje jej miękkości. Wygładza powierzchnię skóry i nie roluje się, nawet kiedy nałożę jej więcej. Skórze zapewnia świeży wygląd i przedłuża makijaż w ciągu dnia. Bazę można stosować zarówno pod makijaż, albo może też zastępować wygładzające serum bądź krem przy skórze normalnej lub mieszanej. Zawsze kiedy zastosuję tą bazę, mój makijaż wytrzymuje cały dzień w ładnym stanie, jestem zadowolona. Jest to najlepsza baza jaką miałam do tej pory. 


Znacie tą naturalną bazę pod makijaż z marki Miya Cosmetics lub macie zamiar ją poznać? Uważam, że każdy będzie z niej zadowolony.


pozdrawiam,
Donna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...