8 sty 2023

Duet dla pięknej skóry od Lirene. Szczotkowanie ciała i pikantna czekolada.

Witam,



Niedziela dziś to u mnie czas na dłuuuższą pielęgnację ciała, peelingi, maseczki, spa i szczotkowanie ciała na sucho, dlatego wybrałam ten wspaniały duet od marki Lirene, jakim jest: balsam do ciała Spicy Chocolate i szczotka do masażu ciała na sucho. Znalazłam go w 25 numerku w kalendarzu adwentowym Merry Christmas Pure Beauty. Zestaw może nie jest ze mną długo, (okienko w kalendarzu otworzyłam dokładnie 25 grudnia), ale już potrafił skraść moje serce na tyle, że pokochałam go od pierwszego użycia.


Kojący balsam do ciała SPICY CHOCOLATE to słodkość, którą można stosować bez ograniczeń. To połącznie pikantnej czekolady z bogactwem ekstraktów i olejów roślinnych do pielęgnacji skóry na ciele. Pachnie słodko, pachnie rozkosznie, pachnie czekoladą. Mieści się on miękkiej tubie o pojemności 200 ml. Opakowanie zamykane jest na klik. Balsam łatwo wydostaje się więc z opakowania. Już przy pierwszym użyciu można się zakochać w jego czekoladowym zapachu, gdzie na pewno tutaj nie przytyjemy, bo owa czekolada nie posiada żadnych kalorii. Skóra pięknie jest nawilżona i odżywiona, a do tego słodko pachnąca. Myślę, że z czasem stanie się też ujędrniona i bardziej elastyczna, bo razem ze szczotką, która również ma swoje działanie m.in. ujędrniające i działa przeciw antycellulitowi te produkty przyniosą fajne efekty.

Balsam posiada takie składniki jak:
- masło kakaowe, które wygładza i odżywia,
- olej moringa, który redukuje szorstkość,
- olej canola, który ujędrnia i uelastycznia,
- imbir, który długotrwale i głęboko nawilża,
- witamina E, która odżywia, to wit. "młodości"

Balsam zapewnia aż 48h nawilżenia.

INCI
Składniki/Ingredients: Aqua (Water), Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Dicaprylyl Ether, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate, Glycine Soja (Soybean) Oil, Dimethicone, Glyceryl Stearate, Pentylene Glycol, Canola (Canola) Oil, Zingiber Officinale (Ginger) Root Extract, Hydroxyacetophenone, Tocopherol, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Moringa Oleifera Seed Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Xanthan Gum, Sodium Stearoyl Glutamate, Propanediol, Saccharide Isomerate, Sodium Phytate, Propylene Glycol, Citric Acid, Sodium Citrate, Parfum (Fragrance), Caramel


Szczotka do masażu wykonana z drewna SCHIMA SUPERBA z włosiem dzika, która nadaje się do szczotkowania brzucha, nóg, czy pośladków. Działa antycellulitowo, poprawia krążenie, ujędrnia oraz pobudza tkankę podskórną do produkcji większej ilości kolagenu i włókien sprężystych.

Bardzo lubię szczotkować ciało, za to, że przynosi to rewelacyjne efekty. Początkowo skóra może stawać się czerwona od masażu (tu zależy jak mocno wykonujemy masaż), ale po czasie to zaczerwienienie znika. Zyskujemy za to fajnie usunięty martwy naskórek, wygładzenie i taką miękkość skóry, jak po jakimś zabiegu w salonie Spa. Skóra jest lepiej dotleniona, poprawia się krążenie i cały metabolizm całego ciała. Jednym słowem same zalety i plusy dla naszego zdrowia i ładnego wyglądu. Szczotkowanie przynosi szybko efekty, pod warunkiem, że wykonujemy je systematycznie. Ja uwielbiam szczotkować uda, całe nogi. Mój cellulit zdecydowanie szybko się zmniejsza, choć może nie mam go dużego, to zawsze pomarańczowa skóra jest u mnie mało widoczna i nie mam je wcale.


Szczotkujecie ciało i lubicie czekoladowy zapach kosmetyków do pielęgnacji ciała? Ja bardzo. W okresie zimowym tylko takie słodkie, otulające i przyjemne zapachy wybieram właśnie najczęściej. Cieszę się, że takie niespodzianki kosmetyczne + gadżety pielęgnacyjne pojawiły się w kalendarzu :) 


pozdrawiam,
Donna

3 komentarze:

  1. Ciekawy ten balsam 😀 Jeszcze nie szczotkowałam ciała i o tym póki co nie myślę 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekoladowe kosmetyki zawsze lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa zapachu, ta szczotka rewelacyjna mam podobną 😄

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...