14 sty 2023

Pure Beauty Box - Believe in Magic. Magia w codzienności pielęgnacji.

Witam,



Jeszcze grudniową porą tuż przed wigilią zawitał do mnie Mikołaj kurier z wypełnioną po brzegi nową edycją boxu od Pure Beauty BELIEVE IN MAGIC. To niesamowite, kiedy w ten magiczny czas byłam rozpieszczana pięknymi upominkami, a ten od Pure Beauty sprawił mi największą i przeogromną radość, kiedy tylko zobaczyłam grafikę i iście świąteczny grudniowo-wigilijny klimacik jakim była kula i ala piernikowe domki. Box ten dodał mi od razu energii do szarych i zimowych wieczorów i sprawił, że narodziła się magia i odkryłam nieznane mi nowości kosmetyczne. Wszystko, co najpiękniejsze… właśnie do mnie zawitało w te zimowe, zimne a zarazem baśniowe dni.

Tak jak w poprzedniej edycji tak i tutaj zawartość kosmetyków nie zmieściła się do samego pudełeczka i tak samo wiele z nich było już poza samym boxem, co mnie akurat bardzo ucieszyło i wprawiło w dobry humor.


Zapraszam Was kochani dziś na open box, bo skryły się tutaj same cudeńka, które chcę szybko Wam pokazać. A jest tutaj kilka nowości, które warto moim zdaniem poznać. Rozkoszuje się tym, że w tej edycji jest dużo produktów do samej pielęgnacji twarzy, bardzo to lubię, bo dbanie o skórę twarzy jest jednym z moich największych priorytetów, a ostatnio miałam mało czasu, stres by o tą pielęgnację zadbać jak należy. Jest też mnóstwo samej kolorówki do ust jak: pomadki, błyszczyki - super! A fajną niespodzianką było coś do domu w postaci odplamiacza i nie zabrakło suplementów diety w postaci kolagenu do picia. Wszystko jak zawsze doskonale dobrane dla urody, piękna i dobrego samopoczucia. Zaczynamy otwieranie...


Pielęgnacja twarzy:

Mixa Hialurogel serum nawilżające z kwasem hialuronowym
cena: 51,99zł/30ml

Łagodzi skórę wrażliwą od pierwszego zastosowania, redukując uczucie dyskomfortu i ściągnięcia. Lekka formuła zapewnia intensywne nawilżenie przez 24h. Po 4 tygodniach skóra jest bardziej miękka, gładsza, wypełniona i wygląda zdrowiej.

Kosmetyki marki Mixa bardzo lubię, zawsze kiedy jestem we Francji zaopatruję się w kremy do rąk, do twarzy właśnie z tej marki, bo ta marka jest tam bardzo popularna i tak jakoś mam do niej właśnie sentyment, kiedy chcę coś kupić kosmetycznego to wybieram właśnie tam Mixę. Nie da się ukryć ale ucieszyłam się, że znalazłam tutaj w pudełeczku aż dwa kosmetyki owej marki. Zarówno serum jak i krem z przyjemnością użyję u siebie.


Mixa Hialurogel bogaty krem intensywnie nawilżający
cena: 34,99zł/50ml

Krem do twarzy wzbogacony w czysty kwas hialuronowy, naturalny składnik budulcowy skóry, zdolny wchłonąć 1000 razy więcej wody niż sam waży. Krem ma właściwości nawilżające, koi i łagodzi podrażnienia, przynosząc ulgę. Szybko się wchłania, aby intensywnie odżywić skórę i zapewnić poczucie komfortu. Nie powoduje powstawania zaskórników. Bez parabenów.

Jak wspomniałam już powyżej nieraz miałam już kremy z tej marki i byłam z każdego z nich zadowolona, przede wszystkim za lekkie konsystencje, ale niekiedy treściwe, kremowe i takie aksamitno-przyjemne. Dlatego tego nawilżającego kremu jestem ciekawa jak spisze się u mnie, bo coś co nawilża to podstawa przy pielęgnacji. 


Soraya Aquashot nawadniająca mgiełka mineralna
cena: 14,99zł/200ml

To błyskawicznie nawadniający zastrzyk nawilżenia oraz ukojenia w wygodnej formie mgiełki. Ultra lekka formuła szybko się wchłania, pozostawiając skórę świeżą, promienną i nawilżoną. Naturalna betaina zawarta w składzie wzmacnia efekt nawilżenia.

Mgiełki to produkty, które zazwyczaj zostawiam sobie na lato, ale w okresie jaki mamy obecnie, czyli grzewczy skóra ma tendencję do szybszego przesuszania się, chętnie więc poznam tą mgiełkę właśnie teraz, bo tej ze Soraya jeszcze nie miałam okazji poznać. To będzie dla mnie też nowość, bo chyba jej nie kojarzę jeszcze i nie wiedziałam, że jest ona w ofercie marki. W boxie można było dostać też drugą wersję z witaminą C, która ma za zadanie odświeżać i nie ukrywam, ale może z tamtej byłabym lepiej zadowolona, bo lubię witaminę C pod każdą postacią w kosmetykach, ale nie mniej jednak wersja nawadniająca też do mnie pozytywnie przemawia.  


Germaine De Capuccini krem do twarzy rewitalizujący
cena: 270,00zł/50ml w boxie 15ml

Krem rewitalizujący o silnym działaniu antyoksydacyjnym, niezbędny w codziennej pielęgnacji. Jego regularne stosowanie daje efekt, młodej, promiennej, rozjaśnionej skóry. Maksymalną ochronę przed starzeniem się skóry zapewnia VC-IP silna skuteczna pochodna witaminy C, witamina E, oraz ekstrakt ze śliwki UME wzmocniona nanopolimerem HLG. Dzięki niemu skóra jest pełna energii i blasku. Krem polecany jest w okresach zmęczenia i nadmiernego stresu.

Kremy z tej marki miałam już kilkakrotnie okazję poznać i każdy z nich dobrze się u mnie spisywał. Tutaj pomimo, że jest to tylko 15 ml produktu, jestem zadowolona - zawsze taką pojemność zabieram na kilkudniowe wyjazdy, a ich ostatnio mam nawet dużo, więc zawsze taka pojemność mile widziana. Dodatkowo mogę poznać kolejną nowość i testować krem w różnych warunkach np. kiedy w podróży jestem zmęczona, czy zestresowana, a ten krem właśnie na to ma działać. 


Oxygenetic rewitalizujące serum pod oczy
cena: 31,99zł/15ml

Natychmiast dotlenia delikatną skórę okolic oczu stymulując procesy produkcji nowych komórek oraz wzmacnia jej naturalną warstwę ochronną. Rewitalizuje i poprawia elastyczność, nadaje promienny wygląd, utrzymuje optymalny poziom nawilżenia i działa przeciwzmarszczkowo.

Produkty pod oczy stosuję i cieszę się, że i na tą część są przeznaczone osobne kosmetyki. Z racji wieku nie mogę już pomijać tego kroku w pielęgnacji i zawsze u mnie pod oczy obowiązkowo już coś musi być. Markę Oxygenetic znam i lubię. To serum będzie kolejnym kosmetykiem, który poznam. 


Isdin K-ox eyes krem pod oczy
saszetka 2ml

Krem K-Ox dzięki zawartości oksydowanej witaminy K poprawia mikrokrążenie krwi redukując cienie i opuchnięcia pod oczami oraz wzmacniając naczynia krwionośne. Kwas hialuronowy redukuje zmarszczki oraz zapewnia 24-godzinne działanie nawilżające, dzięki czemu skóra odzyskuje blask i elastyczność.

Kolejny kosmetyk, a właściwie próbka kremu pod oczy. Pomimo, że jest to próbka, też chętnie zużyję, by mieć pierwsze wrażenia po zastosowaniu owego kremu i podjęcie decyzji, czy chce pełnowymiarowy jego produkt. Fajnie, że w boxach mam możliwość poznać coś z próbek :)


Dermika Clean&More tonik regulujący
cena: 29,99zł/200ml

Tonizująca formuła delikatnie oczyszcza oraz dba o odpowiednie pH skóry. Naturalny wyciąg z cykorii stanowi suplement dla mikrobiomu skóry, wspierając jej zdrowy wygląd i ochronę przed podrażnieniami. Kwas glikolowy głęboko oczyszcza i przywraca balans skórze normalnej, mieszanej i tłustej.

Ten tonik myślę, że będzie dla mnie idealny, ze względu na rodzaj skóry jaką posiadam, czyli mieszana/tłusta. Extra, bo swoim składzie posiada coś z kwasów, a to coś co moja skóra lubi najbardziej. Chętnie wypróbuję i dam znać coś więcej jak się u mnie sprawdził. 


Pielęgnacja ciała:

Vianek ujędrniający balsam do ciała
cena: 36,00zł/300ml

Silnie nawilżający balsam do ciała, przeznaczony do codziennej pielęgnacji i profilaktyki antycellulitowej. Zawiera ekstrakty z bluszczyku, kwiatów malwy i koniczyny, które działają wzmacniająco na skórę i spowalniają procesy jej starzenia oraz zmniejsza objawy cellulitu w pierwszym stadium.

Do balsamowania ciała nie trzeba mnie przekonywać. Zawsze z przyjemnością poznaje nowe balsamy, więc ten też chętnie poznam. Markę Vianek znam i z reguły lubię (raz tylko trafił mi się kosmetyk, co u mnie się nie sprawdził, ale na większość jestem na tak). Fajnie, że tutaj jest pompka, więc aplikacja będzie higieniczna.


Canabo emulsja do higieny intymnej - czarnuszka
cena: 12,99zł/250ml

Delikatnie myje i łagodzi podrażnienia, niweluje uczucie napięcia błon śluzowych. Zawarta w formule czarnuszka usprawnia działanie naturalnych funkcji obronnych naskórka, działa detoksykująco, pozytywnie wpływa na mikroflorę skóry. Polecana dla osób o skórze wrażliwej i skłonnej do alergii.

Z emulsji do higieny intymnej jestem zadowolona, właśnie te produkty powoli się u mnie kończą w zapasach, więc bardzo trafiony kosmetyk, jaki pojawił się w boxie. Tej konkretnej jeszcze nie znam z czarnuszką - chętnie poznam.


Pielęgnacja włosów:

Biokap Anticaduta szampon wzmacniający przeciw wypadaniu włosów
cena: 21,25zł/100ml

Formuła szamponu - oparta na roślinnych składnikach myjących, ekstraktach roślinnych oraz oczyszczonych olejkach eterycznych - jest niezwykle łagodna dla włosów, zapewniając im piękny wygląd i równowagę. Szampon stanowi pierwszy, ważny etap kuracji przeciwko wypadaniu włosów.

Z szamponu przeciw wypadaniu ucieszyłam się, bo moje włosy właśnie takie niestety są :( Nie jest to duża pojemność, bo tylko 100ml i wystarczy myślę, na kilka tygodni kuracji - ale super, bo jeszcze tego szamponu nie znam i to dobra okazja do zapoznania się z nim. 


Kolorówka/makijaż:

Miya Cosmetics naturalna pielęgnująca szminka All-in-one, Miya Red
cena: 39,99zł/2,5g

Pielęgnuje, nawilża, wygładza, regeneruje i odżywia usta. Uniwersalny, zmysłowy odcień, pasuje do każdego typu urody. Intensywność koloru i krycia można dowolnie budować, nakładając jedną lub więcej warstw.

Jakiś czas temu byłam tylko team nudziaki, fuksja i czerwienie na ustach. Inne kolory mnie nie interesowały. Fajnie, że trafił mi się teraz właśnie kolor czerwony, bo czegoś takiego szukałam na usta. Kredka wydaje się być dobrej jakości i mam nadzieję, że będzie trwała. Jeszcze nie używałam, ale mam już na nią wielką ochotę. 


Miya Cosmetics naturalny nawilżający błyszczyk do ust z olejkami woskami i witaminami
cena: 34,99zł/9ml

Kolor, intensywny połysk, pielęgnacja. Podkreśl piękno swoich ust! Już po jednej aplikacji usta są miękkie, gładkie i nawilżone. Efekt lśniących, wilgotnych ust, bez wrażenia lepkości. Nadaje długotrwały kolor, odżywia, wygładza.

Błyszczyk także kusi mnie swoim połyskiem ale i pielęgnacją na ustach. Dobrze, że ten ma zapewnić, że nie pozostawia wrażenia lepkości, bo tego nie lubię. Jak się spisze? Jestem nim zainteresowana :)


L'oreal Paris Color Riche Satin pomadka do ust w kolorze 112
cena: 74,99zł/4,8g

Satynowa pomadka Color Riche to innowacyjna formuła zawierająca aż 75% pielęgnujących olejków. Aksamitna konsystencja i unikalna kompozycja zapachowa pomadki zapewniają przyjemność stosowania, a napigmentowana formuła, wyrazisty kolor.

Kolor mocno przypominający fuksję, czyli to kolor, który także lubię nosić na ustach. Z tej marki wiem, że pomadki są dobrej jakości i ta pomadka, myślę że zostanie u mnie na dłużej. Jej ala złote opakowanie dodaje jej elegancji i mówi, że trzeba ją nosić w torebce. 


Miya Cosmetics naturalna baza pod makijaż
cena: 44,99zł30ml

Nawilża skórę, dodaje jej miękkości i łagodzi podrażnienia. Wygładza powierzchnię skóry, zmniejsza widoczność zmarszczek, porów i niedoskonałości. Przedłuża trwałość makijażu. Upiększa, dba o młody, promienny wygląd skóry. Zapewnia naturalne wykończenie, bez „efektu maski”.

Warto stosować bazy pod makijaż, o wiele lepiej i dłużej się on utrzymuje. Czy ta będzie bez efektu maski? - jestem ciekawa.


Suplementy diety/uroda:

Primabiotic Collagen kolagen do picia
cena: 149,99zł/15sz. po 30ml w boxie 1sztuka o poj. 30ml

Suplement polecany każdemu, kto skończył 25 lat i zaczyna odczuwać skutki niedoboru kolagenu. Wpływa na wygląd skóry, włosów i paznokci, poprawia też funkcjonowanie stawów. Występuje w wygodnej formie shotów, gotowych do spożycia od razu. Wyróżnia się na tle innych suplementów brakiem sztucznych dodatków czy cukru.

Jestem za, aby w każdym pudełeczku PB było coś z suplementów, witamin dla skóry, włosów i paznokci. Collagen Primabiotic do picia miałam już okazję poznać przy dłuższej kuracji i z efektów jestem zadowolona. 


Chemia domowa:

Zielko odplamiacz nowość!
cena: 25,00zł/400ml

Naturalny żel do usuwania plam z tkanin naturalnych i syntetycznych. Najskuteczniej działa w przypadku świeżych zabrudzeń. Można go używać bezpośrednio na plamy oraz jako dodatek do proszku lub płynu do prania.

W każdym domu takie środki muszą się znajdować, nigdy nie wiemy, kiedy mogą być potrzebne, dlatego ucieszyłam się, że poznam kolejny produkt od marki Zielko. 


Podsumowując edycję: Believe in Magic, nie wiem z czego bardziej się ucieszyłam, bo na początku był zachwyt grafiką, a później wcale nie mniejszy zachwyt kosmetykami i zawartością boxu. Box z kosmetykami, a w nim najwięcej produktów do pielęgnacji twarzy, to coś co na pewno przyciągnie wiele kobiet, które lubią dbać o swoją skórę twarzy. Kolorowych kosmetyków do ust też fajna gromadka. Chyba nie mam się do czego przeczepić, bo każdy produkt jak dla mnie jest super niespodzianką. Kosmetyki Mixa na wielki plus, szampon przeciw wypadaniu też na plus. No same cudeńka jeśli chodzi o dobrą i podstawową pielęgnację twarzy, ciała i włosów.


Macie swoich ulubieńców z tej edycji? Jak podoba Wam się ta zawartość i grafika samego pudełeczka? - która nie ukrywam u mnie skradła mocno serce. Buziaki :* 



pozdrawiam,
Donna

5 komentarzy:

  1. Grafika super, zawartość również 😀 Mgiełka i serum pod oczy chyba najlepsze 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, ze takie produkty domowe są jak Zielko pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa zawartość kosmetyczna tego pudełka i moje ukochane zielko, które zawsze wybieram przy zakupach do domu 😀

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...