27 sty 2023

Co poczujesz jak się do mnie przytulisz? Nowość - Lancome Idôle Nectar.

Witam,



Emocje po grudniowym adwentowym kalendarzu Merry Christmas od Pure Beauty nieco opadły, ale ja nadal i dalej zachwycam się jego zawartością i chyba jeszcze długo będę. 

Co poczujesz jak się do mnie przytulisz? 
Najnowszy zapach od Lancome Idôle Nectar. 

To właśnie takie cudeńko kryło się w 24 dniu kalendarza, ale nie tylko, bo był tam jeszcze krem do twarzy również z tej marki. Milutko jest być tak rozpieszczanym ekskluzywnymi kosmetykami, a marka Lancome właśnie do takich należy. Miniaturki od razu skradły moje serce, a perfumy w szczególności. Kocham zapachy i otaczać się im pięknem dookoła. A ta propozycja to zapach nowego pokolenia kobiet-liderek w drodze do lepszego jutra. 


Luksusowa buteleczka z holograficznymi refleksami jest przepiękna i kryje w sobie niezwykły zapach, który opiera się na połączeniu trzech akordów: różanego sufletu, apetycznego popcornu i słodkiej wanilii.

Zapach uzależnia słodką kompozycją, jest więc w sam raz na aktualną porę roku. Jego trwałość w ciągu dnia jest dość dobrze wyczuwalna, więc nie potrzebuję dużej ilości do aplikacji. Kwiatowe akcenty przeplatają się z otulającą wanilią - dla mnie to piękne zmysłowe, ciepłe kobiece perfumy na szczególne wyjścia. Zapach nie jest duszący. 


A Wam jak podobają się te perfumy?
Dla mnie są one wyjątkowe, bardzo mi się podobają.


pozdrawiam,
Donna

7 komentarzy:

  1. Zapach na pewno by mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe czy przypadłyby mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku, kocham ten zapach, cudo! Pozdrawiam :)

    https://kapuczinoiksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam klasyczny Idole, tej nowej wersji nie znam, pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapachy uwielbiam poznawać nowe ładny ten flakonik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczny ten zapach

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...