7 sty 2023

Nowość! Tisane farm żel propolisowy, moja kompleksowa pomoc.

Witam,


Poznałam wspaniałą nowość, która dołączyła do serii kosmetyków Tisane, czyli ŻEL PROPOLISOWY Tisane Farm. Zawiera on ekstrakt z propolisu min. 90% w nowej technologii APIGEL, a ponadto:
- zabija drobnoustroje,
- redukuje krostki, grudki i podrażnienia
- regeneruje skórę i błony śluzowe.


Propolis, czyli kit pszczeli, uznawany jest za jeden z najsilniejszych antybiotyków, jakie dała nam natura. Ma tak silne właściwości przeciwbakteryjne, przeciwwirusowe i przeciwgrzybicze, że naukowcy aktywnie publikują nowe sposoby wykorzystania propolisu w dermatologii, stomatologii, ginekologii, a także w żywności! Niektórzy badacze wykazali nawet wyższą skuteczność ekstraktu propolisowego w porównaniu do dedykowanych substancji czynnych w redukcji zmian skórnych towarzyszących opryszczce, czy trądzikowi. To są dopiero wyniki! Ale to już temat na dłuższy wykład...

Ja ze swojego doświadczenia powiem, że u mnie propolis sprawdza się, kiedy nasilają się łuszczące zmiany na skórze a mam ich kilka za uszami... uczucie swędzenia, czy czerwone plamy zostają złagodzone i ukojone. Mojej siostrze natomiast ten żel propolisowy pomógł przy pierwszej zimowej opryszczce, kiedy pojawiły się niskie temperatury.

Dostajemy go w małej i miękkiej tubce o pojemności 6g. Konsystencja ciemna, żelowa o specyficznym propolisowym zapachu, który jest mi już dobrze znany, więc tutaj nie było zaskoczenia. Jest słodki i lubię ten zapach. Bardzo się cieszę, że w takiej tubce dostajemy tak kompleksową pomoc. Żel można stosować zarówno na twarz, ciało i jamę ustną. Może nie jest to produkt, którego używa się codziennie, ale kiedy tylko pojawi się jakiś problem skórny, uważam, że warto taki żel propolisowy mieć w domu pod ręką.

Skład inci:
Propolis Extract, Propylene Glycol, Aqua, PEG-9, Alcohol, Silica, Potassium Hydroxide.


Dziękuję za tak fantastyczny żel, który przynosi niemalże natychmiastowe efekty, serdecznie wszystkim polecam. Stosujecie i lubicie propolis?



pozdrawiam,
Donna

5 komentarzy:

  1. bardzo ciekawy żel chętnie bym go wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tym żelu. Muszę go wypróbować, bo skład ma rzeczywiście rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. coś dla mnie chetnie wypróbuje pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...