25 sty 2023

Moje zimowe wieczory z rozgrzewającymi owocowymi herbatami Teekanne.

Witam,



Zima w kalendarzu trwa w najlepsze. U mnie w beskidach na południu sporo nasypało ostatnio śniegu i taką właśnie zimę lubię. Biały puch dookoła, długie spacery, bitwy na śnieżki - tak można cieszyć się zimową aurą. Trochę śniegu potrafiło już się stopić, ale w górach jest go naprawdę dużo i jeśli ktoś rozpoczyna ferie zimowe i urlop może spokojnie wybrać się tutaj i korzystać np. z zimowych sportów na śniegu. Po szaleństwach dobrze jest rozgrzać organizm, nie tylko przy ciepłym kominku, ale również przy ciepłym napoju. Nic tak nie rozgrzewa w taką chłodniejszą pogodę jak ciepła zimowa herbata. Ja wybieram z opcją, kiedy dodaję do niej miód, cytrynkę, czasem goździki, pomarańcze, a najlepiej smakują mi herbatki owocowe Teekanne. To właśnie ich kolorowe opakowania najbardziej wyróżniają się na sklepowych pólkach i to właśnie ich jest zawsze największy wybór.

Co polecam na zimową aurę? Zapraszam kochani na dzisiejszy herbaciany wpis, w którym zaprezentuję smaczne nowości! 


Herbatki piję w przepięknym dużym zimowym porcelanowym kubku z pokrywką o pojemności 0,45l. Ten kubek jest do nabycia w sklepie Homla i jeśli go spotkacie to są jeszcze w  kolorach czerwieni i zieleni. Niedawno widziałam nawet, że są one na wyprzedaży, więc warto skorzystać z oferty. Mój miał swoją historię, ale na szczęście wszystko dobrze się skończyło i cieszę się jego obecnością - jest cały i piękny, a picie z niego to sama przyjemność w zimowym okresie. Mam teraz solidny duży kubek, w którym robię owocowe ciepłe herbatki. Posiada on pokrywkę, która dłużej utrzymuje ciepło, przez co mogę wolniej pić, bo herbata szybko nie stygnie. 


Wracając do herbatek mam sporo różnych smaków. Sama nie wiem, który smak jest najlepszy, bo każdy z nich smakuje mi wyśmienicie. Każda torebka herbaty zapakowana jest oddzielnie, dzięki czemu zawsze zachowuje ona gwarancję smaku, świeżości i ma w sobie piękny owocowy zapach po zaparzeniu. Ciekawe herbatki, które mogą być podarowane nawet na prezent są w zestawie i kryją się one pod nazwą "Magic Winter". To herbatki dla smakoszy i do degustacji na zimowe chwile.

Znalazłam tutaj takie smaki jak:

- Fresh Orange - jabłko, hibiskus, liście słodkiej jeżyny, aromat pomarańczowy (6%), skórka pomarańczy (5%), regulator kwasowości: kwas cytrynowy, owoc dzikiej róży, korzeń cykorii.

- Forest Fruits - hibiskus, jabłko, liście słodkich jeżyn, skórka pomarańczy, owoc dzikiej róży, regulator kwasowości: kwas cytrynowy, aromat malinowy, aromat jeżynowy, jeżyna, borówka, truskawka, owoc czarnego bzu, malina

- Magic Moments - jabłko, hibiskus, owoc dzikiej róży, skórka pomarańczy (9%), cynamon, aromat rumowo-winogronowy (5%), aromat pomarańczowy. Aromatyzowana mieszanka herbatek owocowych o smaku pomarańczy, rumu i winogron.

- Ginger&Orange - hibiskus, jabłko, imbir (11%), owoc dzikiej róży, cynamon, aromat pomarańczowy, liście stewii, skórka pomarańczy (1%).

- Sweet Cherry - hibiskus, jabłko, owoc dzikiej róży, aromat wiśniowy, liście słodkich jeżyn, wiśnia (1%)

- Winter Time - jabłko, hibiskus, owoc dzikiej róży, skórka pomarańczy, aromat cynamonowy (7%), cynamon, aromat herbatników migdałowych (3%).


Nowościami dla mnie były też herbatki o nazwach: Let it Snow beza z maliną i Malina z cytryną. Ogólnie malinowe herbaty są dobre kiedy łapie nas przeziębienie, czy choroba. Gorąca malinowa herbata ma w sobie dużo pro zdrowotnych właściwości (działa przeciwgorączkowo i napotnie, działa przeciwzapalnie, czy przeciwbakteryjnie) i można ją pić tak naprawdę o każdej porze roku. Mi szczególnie zimą ona smakuje wyjątkowo najlepiej, bo fajnie rozgrzewa. Jej napar jest dopełnieniem każdego chłodnego wieczoru, kiedy z książką zasiadam pod kocyk i odpoczywam lub witam poranki i do śniadania towarzyszy mi owocowa smaczna zdrowa herbata. 


Jaki smak herbat od marki Teekanne jest Waszym ulubionym smakiem?
Lubcie owocowe herbatki?


pozdrawiam,
Donna



14 komentarzy:

  1. uwielbiam herbatkę szczególnie w takie wieczory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez bardzo, kiedy za oknem zimno i wieje, ciepła herbatka świetnie rozgrzeje :)

      Usuń
  2. Ja żałuję że tak mało jest ziołowych propozycji. Zazwyczaj do kompozycji rozgrzewających daje się owoce, imbir i cynamon, a moim zdaniem powinno się promować takie zielarskie wynalazki :) może Ty spotkałaś się z takimi mieszankami? Jeżeli tak to czy masz jakieś zaufane ich źródło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśle, że takie ziołowe mieszanki najlepiej można spotkać w sklepach zielarskich lub ze zdrową żywnością :)

      Usuń
  3. Uwielbiam herbaty z tej firmy :) pije też białe i zielone smakowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biała, zielona jest pyszna, aj zrobiłaś mi smaka na nie :)

      Usuń
  4. Ja jestem zdecydowanie herbaciara. Aktualnie zachwycam się biofix ale te też sprawdze

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam herbaty a Teekane to naprawdę dobry wybór. To bardzo aromatyczne herbaty, które naprawdę bardzo smakują mi i gościom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrycja D. u mnie też goście zawsze chwalą te herbaty i pytają co to za smaki :)

      Usuń
  6. Ja uwielbiam mango z chili, ale inne smaki także są pyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pije zimome herbatki i lubię ich za smak takich korzennych przypraw :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...