6 sty 2023

Multifunkcyjny suchy olejek Huile Prodigieuse Nuxe - luksus dla każdej kobiety.

Witam,



Jak ja lubię się rozpieszczać małymi, pachnącymi cudeńkami, a multifunkcyjny suchy olejek Huile Prodigieuse do twarzy, ciała i włosów Nuxe to luksus dla każdej kobiety. Mam już perfumy o tym zapachu, które kocham od dłuższego czasu, a olejek ten jest dla mnie nowością i bardzo się ucieszyłam, kiedy pojawił się w 23 okienku w kalendarzu Merry Christmas od Pure beauty.

Marka ta wywodzi się z Francji, gdzie powstała ponad pięćdziesiąt lat temu. Nazwa marki to połączenie dwóch słów – nature i luxury.


Oprócz olejku w upominku była też śliczna kosmetyczka, która wykonana jest z bawełny i lnu. Będę ją zawsze zabierać teraz ze sobą na wyjazdy, bo zmieszczę do niej moją kolorówkę. A, że na co dzień staram się, aby moje makijaże były naturalne i panował w nich minimalizm (podkład, puder, róż, czarna kredka, pomadka itp.), to właśnie taka wielkość tej kosmetyczki spełni moje oczekiwania. Jej ala złote wykończenie jest też eleganckie, bardzo kobiece i szykowne. Kosmetyczka z napisem i logo marki wyróżnia się na tle innych kosmetyczek, jakie do tej pory miałam okazję zabierać w podróż, więc z przyjemnością myślę, że ta posłuży mi teraz na długo. 

Wracając jednak do olejku to zawiera on wspaniałe składniki aktywne pochodzenia naturalnego jak:
- olej tsubaki, który mocno odżywia i chroni,
- olejek herbaciany - nawilża,
- olejek z ogórecznika - działa przeciwzmarszczkowo,
- olej z orzechów laskowych - łagodzi skórę,
- olejek wiśniowy i arganowy,
- dwa rodzaje witaminy E, które działają jako przeciwutleniacze.

caprylic/capric triglyceride, macadamia integrifolia seed oil, decyl oleate, oleic/linoleic/linolenic polyglycerides, prunus amygdalus dulcis (sweet almond) oil, corylus avellana (hazel) seed oil, camellia oleifera seed oil, parfum/fragrance, camellia japonica seed oil, tocopherol, argania spinosa kernel oil, borago officinalis seed oil, tocopheryl acetate, helianthus annuus (sunflower) seed oil, rosmarinus officinalis (rosemary) leaf extract, polyglyceryl-3 diisostearate, ascorbic acid, solanum lycopersicum (tomato) fruit extract, benzyl salicylate, linalool, limonene, citronellol, geraniol [n2214/a].

Jak widać jest tutaj dość na bogato, bo ilość i jakość olejków naprawdę tutaj chroni i dba o skórę w sposób szczególny. Konsystencja nie jest tłusta, bo jego 'sucha formuła' nie tłuści skóry, a ładnie się wchłania i nie pozostawia tłustej i lepkiej warstwy. W dotyku olejek jest aksamitny, a po rozprowadzeniu go na skórze (na włosy też można, ale jeszcze nie stosowałam), pozostawia ją miękką, odżywioną, zadbaną i z poprawionym kolorytem. Dodatkowo przed aplikacją można go też rozgrzać w dłoniach i aplikować na wybrane miejsce. Olejek prezentuje się na skórze jak satynowy połysk, ale bez tłustej warstwy. Do tego olejek przepięknie pachnie, co czyni go kosmetykiem luksusowym, eleganckim i można go wręczyć każdej kobiecie na prezent. Pobudza on zmysły właśnie przez jego wyjątkowy aromat. Zapach produktu to nuty pomarańczy magnolii i wanilii - dla mnie pachnie bosko i jest to identyczny zapach jakie mają w sobie perfumy też z tej samej serii, aczkolwiek perfumy są bardziej intensywniejsze i pachnące. Zapach olejku jest jednak delikatny i subtelny.


Ten zestaw zrobił dla mnie bardzo miłe wrażenie. Mała pojemność tego multifunkcyjnego suchego olejek Huile Prodigieuse do twarzy, ciała i włosów Nuxe dała się poznać na tyle, że mam teraz ochotę kupić większe jego opakowanie. Choć nieraz powtarzam, że za olejkami do pielęgnacji ciała nie przepadam, tak niektóre olejki są takie, że jak poznam i polubię, to mam ochotę na więcej. Polecam wcześniej wykonać peeling całego ciała, aby pozbyć się martwego naskórka i później wykonać masaż owym olejkiem. Na twarz wystarczy nałożyć kilka kropelek i najlepiej jak wykonamy wraz z olejkiem masaż - relaks gwarantowany jak w salonie Spa. Olejek można też aplikować na włosy, lub dodać do kąpieli. Zastosowań ma naprawdę dużo i każdy wybierze ten sposób, który jemu najlepiej odpowiada. To sama przyjemność z jego stosowania. 



A Wy kochani, który kosmetyk lubicie z marki Nuxe?


pozdrawiam,
Donna


5 komentarzy:

  1. Nie zwróciłam wcześniej uwagi na olejek akurat tej firmy, jednak widzę, że warto to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy produkt, z chęcią bym przetestowała

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe opakowanie jak na olejek - byłam przekonana, że to perfumy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam niestety tej marki, ale suchy olejek brzmi nieźle, może warto wyprobowac
    Agaman

    OdpowiedzUsuń
  5. Obłędny jest ten olejek, używam od kilku lat, klasyka 😄

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...