26 sty 2023

Dermika tonik regulujący cykoria + kwas glikolowy cera mieszana i tłusta.

Witam,



Tonik - kosmetyk, który nie może być pomijany w codziennej pielęgnacji. Niezależnie jaki posiadamy typ skóry, każda skóra potrzebuje toniku do twarzy. Po każdym demakijażu i oczyszczeniu skóry, tonik to must have i nie wolno o nim zapominać. Pełni on istotne funkcje m.in przywraca skórze prawidłowe pH, dzięki czemu odbudowuje barierę hydrolipidową naskórka, a to z kolei przyczynia się do poprawy wchłaniania składników aktywnych, jakie pojawiają się w kremach, serach, olejkach do pielęgnacji, jakie później aplikujemy na skórę. W edycji od Pure Beauty Believe in Magic, pojawił się tonik regulujący Clean&More od marki Dermika, do skóry mieszanej i tłustej, czyli idealny do mojej. Posiada on cykorię + kwas glikolowy.


Clean&More to coś więcej niż oczyszczanie:

- Tonizująca formuła delikatnie oczyszcza oraz dba o odpowiednie pH skóry,
- Naturalny wyciąg z cykorii (inulina) stanowi suplement dla mikrobiomu skóry, wspierając jej zdrowy wygląd i ochronę przed podrażnieniami,
- Kwas glikolowy głęboko oczyszcza i przywraca balans skórze normalnej, mieszanej i tłustej.

Nanieś tonik na płatek kosmetyczny i delikatnie przetrzyj skórę twarzy omijając okolice oczu. Testowany dermatologicznie z udziałem osób ze skórą wrażliwą.

skład:
Aqua, Glycerin, Glycolic Acid, Inulin, Alpha-Glucan Oligosaccharide, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol, Parfum.


Tonik regulujący z cykorią i kwasem glikolowym do cery mieszanej i tłustej, w moim odczuciu jest w porządku i spełnia swoje zadanie jak należy. I tutaj mogłabym skończyć moją opinię o nim, bo widzę w nim same zalety jeśli chodzi o działanie. Ale oczywiście tego nie zrobię, bo zasługuje on na pełniejszą ocenę. Mianowicie: tak jak obiecuje producent, tonizuję on skutecznie skórę jako jeden z elementów oczyszczająco-pielęgnacyjną skórę, dba o odpowiednie pH skóry, po aplikacji nie lepi się, a szybko wchłania. U mnie nie powoduje żadnego uczucia pieczenia, czy szczypania (nieraz przy innych tonikach właśnie pieczenie odczuwałam). Kwas glikolowy u mnie jest dobrze tolerowany przez skórę, więc akurat ten składnik jest u mnie mile widziany. Jego zadanie jeśli ktoś nie wie, to m.in. stopniowe złuszczanie i usunięcie martwych komórek naskórka, dzięki czemu skóra się rozjaśnia i staje gładka. Aplikacja toniku jest typowa przy oczyszczaniu twarzy i niezwykle prosta. Niewielką ilość nakładamy na wacik i przecieramy skórę, ale omijając okolice oczu. Tonik mieści się w prostej, plastikowej buteleczce o pojemności 200 ml, ale jego opakowanie hmm jest ciut niewygodne dla mnie, gdyż tonik nieco się rozlewa kiedy chcę go wylać trochę na wacik. Gdyby samo opakowanie miało 'inny' zgrabniejszy dziubek do nalewania, myślę że ułatwiłoby to 'nalewanie na wacik'. Może innym to nie będzie przeszkadzało - a ja może sobie przeleję do wygodniejszego pojemniczka :)


Pamiętacie o tonikach do twarzy?
Macie swój ulubiony, a może znacie ten z Dermiki?



pozdrawiam,
Donna

5 komentarzy:

  1. Używam i u mnie się sprawdza szczególnie na niedoskonałości 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze po umyciu buzi tonizuję skórę :)
    Nie mam ulubionego toniku :) Aktualnie mam jakiś z Avon z witaminą C

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wypróbuje ten tonik regulujący, w jakiej jest cenie? pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Tonik potrzebny jest zawsze, ja o nim zawsze pamietam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kwas glikolowy w toniku ma swietne wlasciwosci

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...