4 lis 2022

Serum przeciw niedoskonałościom z węglem, kwasami BHA, AHA od Garnier.

Witam,



Cza-cza czarno mi czyli przedstawiam Wam kochani nowe czarne serum przeciw niedoskonałościom od Garnier! To nowinka w mojej pielęgnacji skóry tłustej. Już kiedyś poznałam raz czarny krem do pielęgnacji twarzy, więc wielkiego zaskoczenia u mnie nie było, kiedy zawitało do mnie to oto czarne serum z Klubu Garnier. Bardzo się ucieszyłam.

Czy czarne kosmetyki brudzą? Zależy... raz miałam czarny peeling z aktywnym węglem i tak, brudził nawet bardzo i przyznam się, że nie lubiłam go, cieżko go było domyć w szczególności tłustą powłoczkę i sam czarny kolor jaki niestety pozostawiał na skórze. Kremy raczej nie brudzą, nie pozostawiają czarnych powłok, trzeba je dobrze rozsmarować, aby taki kosmetyk dobrze się wchłonął. Ja najczęściej takie kremy, czy to oto serum stosuje na wieczór (choć producent zaleca to serum stosować rano i wieczorem), więc jestem spokojna, że na twarzy nie będzie nic ala czarnego. Lubię też bardzo czarne pasty do zębów, one fajnie i stopniowo wybielają zęby i sprawiają biały jasny uśmiech. Oczywiście pasty muszą być bez fluoru, bo takie są najzdrowsze i najlepsze. Myślę, że nie trzeba się bać czarnych kosmetyków - choć wiem, że jedni je lubią bardziej inni się do nich zrazili. Ja? Lubię odkrywać takie perełki, więc z przyjemnością poznałam i poznaje caly czas serum przeciw niedoskonałościom, czyli nowość od Garnier Pure Active - z węglem aktywnym, kwasami BHA, AHA i niacynamidem. 

Czy będzie ono tak samo również cudowne jak serum z witaminą C, które zostało moim ulubieńcem i zużyłam go do ostatniej kropli? Zapraszam kochani na moje pierwsze odczucia.


Składniki serum to m.in:
- Oczyszczający węgiel, który detoksykuje skórę,
- Kwas BHA, który redukuje niedoskonałosci, by zmniejszyć produkcję sebum,
- Niacynamid, który wyrównuje koloryt, przebarwienia i zwęża pory,
- Kwas Aha, który usuwa martwy naskórek i wygładza skórę.

Potwierdzona skuteczność także brzmi zachęcająco:

- Po 1 użyciu, skóra staje się być bardziej miękka, zmatowiona co w moim przypadku ma kluczowe znaczenie, gdyż na co dzień mocno się świeci.
- Po 1 tygodniu zmiany trądzikowe są złagodzone, a skóra jest widocznie gładsza, koloryt staje się wyrównany.
- Po 4 tygodniach niedoskonałości są zredukowane, przebarwienia mniej widoczne, pory zwężone.

składniki
aqua / water / eau • alcohol denat. • niacinamide • glycerin • propanediol • sodium hydroxide • charcoal powder • hydroxyacetophenone • hydroxyethylpiperazine ethane sulfonic acid • hydroxypropyl guar • caprylyl/capryl glucoside • citric acid • lactic acid • phytic acid • polyglycerin-10 • polyglyceryl-10 myristate • polyglyceryl-10 stearate • sodium dehydroacetate • salicylic acid • ci 17200 / red 33 • ci 19140 / yellow 5 • ci 42090 / blue 1 • parfum / fragrance


Dopiero się poznaje lepiej z tą nowinką. Moje pierwsze wrażenia są pozytywne. Mam skórę tłustą/mieszaną, może wielkich niedoskonałości nie mam, ale jak to bywa przy skórze tłustej czasem coś się pojawi. Moja skóra dobrze też toleruje alkohol denat. to on jest na początku listy w składnikach, może niektórych podrażniać i wysuszać, ale u mnie on krzywdy nie robi, więc tu jestem spokojna. Serum dobrze się wchłania i nie brudzi skóry, może wydawać się, że jest taka powłoczka, ale ona szybko znika. Efekty pojawiają się nawet szybko. Można zauważyć przede wszystkim lekkie zmatowienie, to że skóra jest miękka w dotyku, stopniowo staje się być wygładzona i poprawia jej się koloryt. Przy aplikacji serum nie jest lepkie, więc nie ma takiego uczucia na skórze, że coś się przykleja (pod warunkiem, że nie przesadzimy z ilością). Warto jednak chwile odczekać. To serum oceniam, że jest dobre - natomiast muszę stwierdzić, że lepsze było to z witaminą C.


A Wy kochani znacie już to czarne serum i lubicie poznawać takie nowinki?
Wybieracie kosmetyki z węglem aktywnym?



pozdrawiam,
Donna

10 komentarzy:

  1. Czarne serum? nie spotkałam jeszcze takiego u siebie, pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :D to serum jest czarne z węglem aktywnym :) ale nie brudzi

      Usuń
  2. Lubię poznawać takie nowinki, ale tego serum jeszcze nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super, ta nowinka właśnie niedawno się pojawiła :)

      Usuń
  3. Cenię sobie aktywny węgiel w kosmetykach, a tą nowość mam okazję także poznawać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak się sprawdzi u Ciebie to czarne serum :)

      Usuń
  4. Uwielbiam kosmetyki z węglem aktywnym - nawet jeśli chodzi o pastę do zębów ;) Faktycznie świetnie oczyszczają i spełniają swoją funkcję, jak należy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ten węgiel aktywny jest bardzo dobry w kosmetykach i pastach do zębów :)

      Usuń
  5. Wygląda kusząco, chetnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przekonałam do wyboru tego czarnego serum :)

      Usuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...