7 lis 2022

PRZEWODNIK PO EMOCJACH. Jak lepiej rozumieć własne uczucia. Anna Cyklińska, wyd. W.A.B.

Witam,



Ostatnie tygodnie nie są dla mnie najlepsze, poznanie toksycznej osoby, źle wpływa na moje codzienne funkcjonowanie... czuje się źle psychicznie, mam w sobie totalną huśtawkę emocjonalną 🙂😑😵🙁😭😡 uzależnioną właśnie od tej osoby... smsy o północy, czy o 5 nad ranem... telefony w sobotni wieczór kiedy mam czas prywatny tylko dla siebie... a praca dawno się skończyła, to tylko mały wycinek kiedy mam być "na każde jej zawołanie". Dlatego moje emocje odgrywają tu istotną rolę, muszę nad nimi panować.

Mówiąc o emocjach to właśnie teraz na dniach przeczytałam też wspaniałą nową książkę z Wydawnictwa W.A.B. pt. PRZEWODNIK PO EMOCJACH. Jak lepiej rozumieć własne uczucia, autorki Anny Cyklińskiej.

Takiej książki właśnie teraz potrzebowałam.


To wyjątkowy poradnik psychologiczny będący przewodnikiem po dwudziestu ważnym emocjach, których doświadczamy w swoim życiu. Autorka nie tylko tłumaczy, czym są emocje i dlaczego są one tak istotne, ale przede wszystkim pokazuje, co dzieje się, kiedy ich nie dostrzegamy, nie wyrażamy lub je tłumimy.

Książce towarzyszy część ćwiczeniowa, pozwalająca zrozumieć, jak zauważyć emocje w ciele, jak praktykować uważność i pracować nad słownikiem emocji.

Data premiery: 25-10-2022
Liczba stron: 208
Wydawca: W.A.B.
Autor: Anna Cyklińska
Format: 145 x 210
ISBN: 978-83-83182-02-5
Kategoria Wydawcy: Poradnik
Typ okładki: twarda


Dodam od siebie, że książka jest w twardej eleganckiej oprawie, posiada ilustracje, a jej czytanie sprawiało mi przyjemność. Czułam się jak na takim wykładzie z dużą dawką wiedzy, ponieważ sporo tu zagadnień o których już wcześniej wiedziałam, ale były też nowe. Uważam, że to dobry psychologiczny poradnik, napisany prostym i zrozumiałym językiem, więc można czytać bez nudy...



A jakie emocje Wam dziś kochani towarzyszą?



pozdrawiam,
Donna

5 komentarzy:

  1. Mimo upływu lat nie zawsze potrafimy rozpoznać targające nami emocje, fajnie, że wydawane są tego typu książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. współczuję ci takiej znajomości i chyba jedyna rada to taka, żeby jak najszybciej odciąć sie od tej osoby. jeżeli to jest związane z pracą to moze być trudne, ale trzeba chyba ją zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa pozycja. Ładnie została wydana. Mam nadzieję, że kolejne dni będą dla ciebie lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z reguły nie przepadam za tego typu pozycjami, ale skoro piszesz, że dobrze się czyta i wszystko jest jasne, to może dam mu szansę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że książki o emocjach zawsze cieszą się też uznaniem czytelników.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...