18 lis 2022

Jedwab, witaminy i kolagen. Total Care - Sleek Line. Zestaw prezentowy na Święta od marki Stapiz. Nowość!

Witam,




A ze mną nowa seria profesjonalnych kosmetyków pielęgnacyjnych do włosów z marki Stapiz - Sleek Line "Total care". To szampon i odżywka z jedwabiem. Zawsze kiedy umyję włosy tym duetem, czuję się jak w salonie fryzjerskim.

Seria przeznaczona do włosów suchych matowych i uwrażliwionych. Moje z reguły wypadają i są słabe, cienkie, ale produkty z jedwabiem od czasu do czasu bardzo moje włosy lubią i już po pierwszym użyciu widać jak dobrze na ten składnik reagują. Staram się używać produkty naturalne, jednak moje włosy czasami wołają o coś profesjonalnego. Ostatnio dość modne stało się opisywanie produktów do włosów podając na opakowaniach porowatość włosów, jeszcze kilka, kilkanaście lat temu w blogosferze o tym nie pisano, teraz to nowy marketing i wszędzie się o tym pisze. Ja wybieram produkty te, które służą moim włosom. Najczęściej są to kosmetyki pielęgnacyjne dermokosmetyczne przeciw wypadaniu, hypoalergiczne na wrażliwy skalp, ale też takie, które przyniosą włosom trochę profesjonalnych efektów. Stapiz to profesjonalne kosmetyki fryzjerskie, a sama marka rozwija się dynamicznie nie tylko na rynku krajowym, ale i międzynarodowym.


Szampon jak i odżywka Total Care - Sleek Line są z jedwabiem, witaminami A+E, ceramidem NG i koenzymem Q10.


Szampon Sleek Line Total Care z jedwabiem, witaminami A+E, ceramidem NG i koenzymem Q10 przeznaczony do codziennej pielęgnacji włosów suchych, matowych i uwrażliwionych. Bogata piana doskonale oczyszcza skórę głowy i włosy. Nawilża i wygładza powierzchnię włosów, przez co stają się sprężyste, elastyczne i miękkie. Podkreśla naturalny blask. Otula włosy przyjemnym owocowo-pudrowym zapachem z nutą kwiatu pomarańczy.
Pojemność 300 ml.

Odżywka Sleek Line Total Care z jedwabiem, witaminami A+E, ceramidem NG i koenzymem Q10 do codziennej pielęgnacji włosów suchych, matowych i uwrażliwionych. Nawilża i wygładza powierzchnię włosów, przez co stają się sprężyste, elastyczne i miękkie. Nadaje włosom naturalny połysk i zdrowy wygląd, nie obciążając. Działa antystatycznie, ułatwia rozczesywanie i modelowanie.
Pojemność 300 ml.


Szampon zapewnia bogatą pianę i doskonale oczyszcza skórę głowy i włosy. Mój scalp jest wrażliwy i nie lubi kiedy zmieniam często szampony, ale włosy za to na długości znów lubią nowości, więc jak duet to tylko z odżywką, która szybko rozczesuje włosy, nie obciąża i nadaje fajnej miękkości i wygładzenia. Wiecie, że ja nigdy nie używam prostownicy? Wystarczy mi odpowiednia odżywka/maska i włosy na długości zawsze są tak wygładzone, że czasami ktoś myśli, że spędziłam długie godziny na ich prostowaniu. Odżywka z jedwabiem sprawia, że moje włosy aż ją wpijają, dzięki czemu po jej spłukaniu czuję od razu jak pasma stają się wygładzone i mocniejsze. Seria Total Care otula włosy również przyjemnym owocowo-pudrowym zapachem z nutą pomarańczy, więc mycie i pielęgnacja to dla mnie sama przyjemność.

Ten świąteczny zestaw to doskonały pomysł na upominek na mikołajki lub pod choinkę dla każdej włosomaniaczki. Na pewno oczaruje Was zapachem i tą miękkością, czy wygładzeniem na włosach. Znajduje się on już w gotowym zapakowanym kartoniku, wystarczy więc kokarda lub torebka i prezent dla najbliższych gotowy.

Jest to moje już kolejne spotkanie z marką Stapiz i muszę przyznać, że kolejna poznana nowa seria jest w porządku. Polubiłam tą serię, a Ty już znasz? Lubicie kosmetyki Stapiz?



Pięknego i cieplutkiego wieczoru.


pozdrawiam,
Donna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...