31 paź 2022

Elemis Pro-Collagen Energising Marine Cleanser - Goodiebox

Witam,



Chciałabym Wam dziś kochani pokazać mojego ulubieńca z pudełeczka Goodiebox z edycji The Spring Fling Box. To żel oczyszczający do twarzy Pro-Collagen Marine Cleanser marki Elemis. Wow! Miałam go zachować na jakiś wyjazd ze względu na małą pojemność 30 ml, ale już wiem, że muszę koniecznie zakupić większą jego pojemność, bo sprawdzając wiem, że takie też są. Dlatego cieszę się, że takie większe miniaturki znajdują się w różnych boxach, bo możemy je sprawdzić i ocenić, czy spodobał nam się dany kosmetyk.

Kochani mam dla Was także specjalny link:
pod którym możecie zakupić powitalne pudełeczko i cieszyć się kosmetycznymi niwinkami. Do powitalnego zamówienia extra serum z vit. C Ecooking o wartości 245zł


Elemis Pro-Collagen Energising Marine Cleanser to delikatna, a zarazem skuteczna formuła o wyjątkowej żelowej konsystencji, która odświeża i rewitalizuje cerę. Usuwa zanieczyszczenia i osady, zmywa makijaż i zanieczyszczenia, nadając cerze blask i naturalny wygląd. Żel zamienia się w kremową pianę, która łatwo się spłukuje, nie pozostawiając śladów. Zwalczając oznaki starzenia się skóry, preparat oczyszczający przybliża Cię do bardziej młodzieńczej iluzji, która ma więcej energii.

Skład:
- trio kwasów o działaniu przeciwstarzeniowym kwas bursztynowy i mlekowy delikatnie rozbijają wiązania między obumarłymi komórkami skóry, kwas ferulowy z jagód acai nawilża i dodaje skórze blasku,
- kompozycja minerałów Multi-Mineral Solution – magnez, cynk i miedź wspierają witalność skóry,
- brązowe alga Padina Pavonica – pozyskiwane z wybrzeża Morza Śródziemnego, poprawiają nawodnienie skóry.


Żelowa błękitno-przezroczysta konsystencja tego kosmetyku pachnie świeżo i jakby trochę tak 'ekskluzywnie', odświeża i rewitalizuje skórę. Żel w czasie masażu zamienia się w kremową pianę, która łatwo się spłukuje. W dotyku jest aksamitna i mega przyjemna. Bardzo mi się podoba to, że ten żel skutecznie usuwa u mnie zanieczyszczenia nagromadzone w ciągu dnia na skórze twarzy oraz ogólnie makijaż. Wystarczy odrobina do zaaplikowania, a czynność można powtórzyć. Skóra jest ładnie oczyszczona z nagromadzonego sebum, a w dotyku staje się miękka i gładka. Widzę też, że staje się ona oprócz odświeżenia i umycia również wygładzona. Zapach tego żelu umila mi zawsze jego stosowanie, dlatego bardzo polubiłam po niego codziennie sięgać. Ogólnie żel pobudza skórę do blasku i witalności. Najlepsze efekty w oczyszczaniu widać, kiedy żel stosuje się np. razem z jakąś szczoteczką do twarzy.


Jestem bardzo zadowolona z tego kosmetyku. Ach jak ja lubię odkrywać takie perełki
Znacie kosmetyki Elemis?



pozdrawiam,
Donna

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja markę kojarzyłam już od dawna, ale też nie miałam wcześniej żadnych produktów :)

      Usuń
  2. I przede wszystkim super odświeża, oczyszcza, ma przepiękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elemis ma same dobre kosmetyki, kiedyś miałam jeden krem do twarzy i polubiłam go. Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. To fakt, nie sposób się nie zgodzić. Kosmetyki tej marki są naprawdę świetne oraz różnorodne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam już o tej marce, ale jeszcze nie znam tych kosmetyków. Opakowanie prezentuje się bardzo elegancko 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez mało znam kosmetyków, a opakowania tak bardzo eleganckie :)

      Usuń
  6. Czytając opinię jestem pewna, że to idealna pora na sięgnięcie po taką perełkę. Ostatnio przez pogodę moja skóra (nie tylko ta na twarzy) jest w kiepskiej kondycji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi świetnie! Nie znam jeszcze tej marki, ale z miłą chęcią przetestowałabym jej kosmetyki. Do nadrobienia w najbliższej przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...