11 lis 2022

Aloesowa pielęgnacja włosów z marką Equilibra. #ProgramTesterekEquilibra + rabat niespodzianka.

Witam,



Myślę, że większość z Was zna wspaniałe włoskie kosmetyki marki Equilibra, które charakteryzują się wysoką zawartością składników naturalnych, a przede wszystkim aloesu. Moje 3 cudeńka jakie pojawiły się u mnie niedawno znam już doskonale i co jakiś czas lubię do nich powracać. Dłuższa recenzja już pojawiła się tutaj na blogu, więc dziś tylko pokrótce, zaprezentuję moją zawartość boxu. Bardzo się ucieszyłam, że będąc w #ProgramTesterekEquilibra taką niespodziankę zrobi mi linia Tricologica do włosów i Aloe serum do twarzy. Kosmetyki te znam i lubię bardzo.


Mam tutaj samych ulubieńców:
- wzmacniający szampon przeciw wypadaniu włosów - posiada 98% składników naturalnych, kompleks roślinny, witaminy A,E,C,B6 i H. U mnie on sprawdza się rewelacyjnie!

- nawilżającą odżywkę ułatwiającą rozczesywanie - posiada 98% składników naturalnych, olej makadamia i kokosowy.

- aloesowe przeciwstarzeniowe serum do twarzy z kwasem hialuronowym - o 50% stężeniu czystego aloesu. Serum jest o lekkiej konsystencji, łatwo się wchłania. To wspaniała kuracja przeciwstarzeniowa i rozświetlająca.

Kosmetyki dostępne są m.in w: Hebe, Natura, ZIKO Dermo i niektórych aptekach. Warto coś wybrać przy najbliższych zakupach.


Aloes jest jednym z najskuteczniejszych humektantów. Głęboko nawilża, napina skórę i wyrównuje drobne zmarszczki zapewniając długotrwały efekt liftingujący.

Aloe vera (50%) - nawilża, chroni i przywraca skórze równowagę.
Olej ryżowy - zapewnia doskonałe odżywienie.
Olej z pestek winogron - zmiękcza skórę.


A na hasło: TRICO15 mam kochani dla Was także super rabacik -15% w sklepie internetowym (nie dotyczy produktów będących w danym momencie w promocji). Ważny do 30.11.2022.

Zachęcam także do obserwowania profilu @equilibra_pl i zapoznania się z ofertą na sklepie online equilibrasklep.pl


Lubicie aloesowe kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów?


pozdrawiam,
Donna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...