27 lis 2022

Ecooking C-Vitamin Serum - mój hit!

Witam,



Edycja The Spring Fling Box od Goodiebox była niesamowita. Znajdowały się tam same wysokiej jakości produkty, z których byłam zadowolona. Na prezentację i open box zapraszam tutaj: Open BOX A dziś kolejny kosmetyk jaki udało mi się bliżej poznać i który okazał się być dla mnie mega hitem. To serum z witaminą C. Ecooking C-Vitamin Serum o pojemności 10ml, czyli jest to miniaturka, ale jak na te 10 ml bardzo wydajna miniaturka, która starczyła mi na dłuższy czas. Obecnie buteleczka to już moje wspomnienie, gdyż stała się denkiem i wykończyłam już do ostatniej kropelki. A jeśli chcecie dostać takie serum gratis to klikajcie kochani na specjalny link: https://bit.ly/goldonna pod którym możecie zakupić powitalne pudełeczko i cieszyć się kosmetycznymi niwinkami. Właśnie do powitalnego zamówienia to serum z witaminą C Ecooking jest niespodzianką i jest ono darmowe o wartości 245zł, więc naprawdę się opłaca.


Serum z witaminą C marki Ecooking to skuteczne serum z wysoką zawartością witaminy C, której działanie zostało udokumentowane klinicznie. Serum zapewnia skórze nawilżenie oraz redukuje linie, zmarszczki i przebarwienia (plamy pigmentacyjne). Dzięki takim składnikom, jak kwas hialuronowy i sód PCA, skóra otrzymuje dużo wilgoci i pozostaje nawilżona przez długi czas. Połączenie składników aktywnych zawartych w tym serum zapewnia świeży, młody i wyrazisty wygląd.

Kluczowe składniki:
Witamina C to silny przeciwutleniacz, który zmniejsza przebarwienia i drobne zmarszczki. Stymuluje również produkcję kolagenu.
Kwas hialuronowy działa łagodząco na skórę i utrzymuje jej nawilżenie bez efektu tłustości.
Sodium PCA to kompleks aminokwasów, który skutecznie zwiększa wchłanianie wilgoci przez skórę, dzięki czemu skóra pozostaje nawilżona.
Actibiome to składnik aktywny, który równoważy skórę oraz usuwa zaczerwienienia i zanieczyszczenia.
Gliceryna roślinna jest pozyskiwana z orzecha kokosowego. Zapewnia skórze nawilżenie i utrzymuje ją w dobrej kondycji.

Serum z witaminą C należy stosować wieczorem po oczyszczeniu skóry i przed nałożeniem kremu na noc. Serum należy nałożyć na twarz, szyję i dekolt.

Serum z witaminą C można również stosować rano; w takim przypadku należy pamiętać o nałożeniu po nim kremu z filtrem przeciwsłonecznym.

Aloe Barbadensis Leaf Extract*, Aqua**, Propanediol**, Glycerin*, Aloe Barbadensis Leaf Water*, Ascorbyl Glucoside**, Sodium PCA**, Xanthan Gum**, Cucumis Sativus Fruit Water*, Sodium Hyaluronate**, Sodium Levulinate**, Maris Aqua**, Potassium Sorbate, Laminaria Digitata Extract**, Phenoxyethanol, Citric Acid**, Sodium Benzoate, Chlorella Vulgaris Extract**, Saccharide Isomerate**, Ethylhexylglycerin.
* = organic · ** = natural


Od dłuższego czasu stosuje już różne sera do twarzy. Jeżeli dane serum przypadnie mi do gustu i moich potrzeb, używam go systematycznie i jak wspomniałam na początku zużywam do ostatniej kropelki. Bardzo cenie sobie właśnie sera z witaminą C, one potrafią zdziałać cuda i tutaj też zobaczyłam pierwsze efekty w krótkim czasie. Początkowo myślałam, że to będzie znów jakieś zwyczajne serum, które będzie tylko nawilżać i na efekty będzie trzeba długo czekać. Tymczasem było inaczej, bo samo działanie tego serum już przy pierwszych aplikacjach było rewelacyjne. Kiedy je nakładałam to był to taki porządny zastrzyk dla skóry z samymi dobrociami jak witamina C. Skóra szybko stawała się być odświeżona, jaśniejsza, promienna. Jej koloryt stawał się być zdrowszy, nawet miałam wrażenie, że małe niedoskonałości szybko znikały za każdym razem kiedy aplikowałam to serum na noc. Serum w konsystencji nie jest tłuste, może tak się wydawać przy jego wyglądzie, ale tłuste ono nie jest. Żałuję, że nie zrobiłam zdjęcia konsystencji i żałuję że ta buteleczka już mi się skończyła. Moje odczucia po poznaniu tego serum były naprawdę wow. Zrobiło ono wiele dobrego dla mojej cery, jakbym chodziła przynajmniej na kilka zabiegów do kosmetyczki. 


Odkrywacie czasem takie perełki, które robią na Waszej skórze wow? Pomimo że są nieco droższe to czasami uważam, że warto zrobić coś dobrego dla siebie. 



pozdrawiam,
Donna

2 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze okazji poznać kosmetyków tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro jest to Twój hit to na pewno będę miała go na uwadze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...