26 lis 2022

Gwiezdny żel do mycia ciała z drobinkami Stars from the Stars Oriental Star.

Witam,



Po aktywnym i niekiedy męczącym dniu marzę o przyjemnym prysznicu, czy pachnącej kąpieli. Najczęściej mam kilka wersji różnych żeli pod prysznic otworzonych w łazience, które używam na zmianę, ale to w okresie jesienno-zimowym lubię bardziej się rozpieszczać i wybierać też żele, które nie tylko myją i pielęgnują skórę, ale same w sobie przepięknie się mienią i połyskują. Gwiezdny żel do mycia ciała z drobinkami Stars from the Stars Oriental Star okazał się przyjemniaczkiem, którego nie może zabraknąć w czasie zbliżających się magicznych grudniowych dni, które już za pasem. Pojemność buteleczki to 400 ml, więc to fajne większe opakowanie, które starczy na jakiś czas. Oczywiście posiada on też wygodną pompkę, która jest higieniczna i ułatwia aplikację. W ofercie są też inne wersje zapachowe, kolorowe i wybierać można do woli. U mnie pojawiła się wersja z jaśminem i olejem ze słodkich migdałów (mało przepadam za zapachem jaśminowym, ale tu w połączeniu z innymi zapachami tworzy bardzo ciepły i zmysłowy, orientalny zapach). 

Zapraszam Was kochani na dzisiejszy wpis o ala złotym żelu pod prysznic z mieniącymi się drobinkami. Kogo już zachwycił i zauroczył jak mnie swoim wyglądem? Bardzo się ucieszyłam, że ten żel znajdował się w boxie od Pure Beauty, to kolejny kosmetyk, który mogę poznać z nowości - a nowości to ja uwielbiam poznawać!


Gwiezdny żel do mycia ciała Oriental Star mieni się milionem gwiazd, przyprawiając o zawrót głowy! Dzięki niemu ciało jest nieziemsko rozświetlone i odżywione. A jego zapach… po prostu przenosi w inny wymiar!

Naturalna formuła żelu delikatnie oczyszcza skórę, nie powodując podrażnień oraz jej nie wysuszając. Za sprawą kamienia księżycowego ciało przepięknie i efektownie się błyszczy. Olej ze słodkich migdałów działa regenerująco, a ekstrakt z jaśminu intensywnie odżywia skórę. W rezultacie każda kąpiel zamienia się w rytuał nie z tej ziemi!

- Kamień księżycowy,
- Jaśmin,
- Olej ze słodkich migdałów.

Sposób użycia: Zwilż skórę i delikatnie rozprowadź na niej niewielką ilość żelu. Spłucz wodą.

Składniki: Aqua, Coco-Glucoside, Sodium Coco-Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Glyceryl Oleate, Jasminum Officinale (Jasmine) Flower Extract, Moonstone Extract, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Gellan Gum, Citric Acid, Sodium Chloride, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Calcium Aluminum Borosilicate, Titanium Dioxide, Silicon Dioxide, Iron Oxides, Tin Oxide, Parfum, Limonene, Linalool.


Żel jak dla mnie jest pełen magii. Jego prześliczne opakowanie i mieniące się ala złote drobinki, które można podglądać przez buteleczkę, to nie tylko uczta dla zmysłów, ale i elegancja. Na pewno ten żel wyróżnia się na sklepowych półkach i zostanie zauważony przez wszystkich, którzy lubią świecidełka, błyszczeć i odrobinę szaleństwa. Cieszę się, że dzięki takim kosmetykom prysznice nie są nudne, a taki złoty żel może być fajną propozycją np. na świąteczny prezent. Wracając do żelu - konsystencja jak widać przez opakowanie jest jasno żółta z mieniącymi się drobinkami. W czasie mycia są na skórze, ale przy spłukiwaniu i wycieraniu ciała, nie robią śladów, skóra jest delikatnie muśnięta złotymi drobinkami, kamieniem księżycowym. Przy opalonej skórze taka promienna skóra bardzo ładnie się prezentuję, więc polecam ten żel na okres świąteczno-sylwestrowy, lub zawsze wtedy kiedy chcemy poczuć się wyjątkowo, ciepło, otulająco i zmysłowo. Konsystencja jest raczej gęsta, przyjemnie się pieni i tworzy relaksującą pianę o orientalnym zapachu. Tutaj obawiałam się tego jaśminu, ale nie jest on zbyt mocno wyczuwalny, mój nos bardziej czuje tu męską nutę, która też robi wrażenie.


Skusicie się na poznanie tego gwiezdnego żelu do mycia ciała z drobinkami?



pozdrawiam,
Donna

5 komentarzy:

  1. Super wygląda, taki brokatowy zachęca do kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  2. Już chyba gdzieś widziałam recenzję tego żelu - bardzo mnie zaciekawił

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, że chętnie się skuszę. Już od dłuższego czasu mam go na oku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja go już poznałam i mi odpowiada jego działanie jak i zapach jaki jest do przyjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś podobny żel do mycia. A jak on pachniał. Skóra była miękka, gładka i lekko polyskująca. Produktu tej marki nie znam. Chętnie przetestowałabym ten żel.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...