12 lis 2022

Numerologia wróżebna. Maciej Skrzątek (wróżbita Maciej), wyd. Buchmann.

Witam,



Pisząc wpis na instagramie o książce o której chcę dziś napisać, była październikowa pełnia. Teraz jesteśmy już po listopadowej, która była kilka dni temu. Powoli nadrabiam moje blogowe zaległości, dlatego mam mały poślizg - wydawać by się mogło, że pomimo godziny dłużej, którą dostaliśmy przy zmianie czasu na zimowy, mi tego czasu ciągle brakuje. Ale jestem, piszę i krok po kroku nadrabiam :)

Od ponad 20 lat interesuję się magią... światem duchowym.. aniołami.. numerologią... Jestem mistrzowską 11, silnym skorpionem i mam dużą intuicję, która przeważnie mnie nie zawodzi... Czarne koty, tajemnice, kadzidła, świece to można powiedzieć zaraz po kosmetykach mój drugi mały świat, który przez większość nie jest rozumiały. Jak tylko zobaczyłam nową książkę Macieje Skrzątka (Wróżbita Maciej) NUMEROLOGIA WRÓŻEBNA od razu zaczęłam ją czytać i zagłębiać się w jej przekaz.


Myślisz, że w numerologii ważna jest tylko liczba wynikająca z daty urodzenia? Maciej Skrzątek pokaże Ci, jak szeroka jest ta dziedzina, pomoże określić twój portret numerologiczny i wyjaśni symbolikę liczb.

Czy wiesz, że Dwójka jest naiwna i ślepo wierzy w dobroć innych, Piątka stworzy udany związek z obcokrajowcem, a Dziewiątka jest wrażliwa na krzywdę innych ludzi i zwierząt?

To, że przychodzimy na świat z konkretną datą urodzenia, wcale nie jest przypadkiem. Dowiedz się, jaką liczbą jesteś i co liczby w twojej dacie urodzenia mówią o tobie i o twoim losie. Zacznij rządzić swoim życiem.

Data premiery: 22-09-2022
Liczba stron: 352
Wydawca: Buchmann
Autor: Maciej Skrzątek
Format: 160 x 235
ISBN: 978-83-83180-24-3
Kategoria Wydawcy: Poradniki: Inne
Typ okładki: miękka



A Wy kochani wiecie jaką jesteście liczbą? Wystarczy policzyć swoje liczby z daty urodzenia i wszystkie dodać do siebie.

Jestem pod wrażeniem tej książki! A Wydawnictwu Buchmann bardzo dziękuję za to wydanie.  



pozdrawiam,
Donna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...