18 cze 2021

Koreańskie maseczki KORIKA do twarzy. Moje 3 top.

Witam,



Maseczki Korika znam już od kilku dobrych lat. Bardzo lubię do nich powracać, bo są przeze mnie sprawdzone i nigdy mnie nie zawodzą. Najczęściej zamawiam je przez internet. Są one w płacie, więc jeśli ktoś lubi taką formę maseczek to ja naprawdę polecam poznać Korikowe koreańskie maseczki. Ja byłam i jestem nimi zachwycona i zadowolona odkąd je poznałam. Teraz najczęściej je wykonuje na wieczór, kiedy są ciepłe dni, a moja skóra twarzy potrzebuje nawilżenia i regeneracji np. po opalaniu. Fajnie też jak na kilka minut dam je do lodówki, by przyłożony płat do skóry, dodał takiego orzeźwienia. To moje małe domowe Spa, które tak lubię i polecam wszystkim. Naprawdę przy systematycznym używaniu maseczek stan i kondycja skóry bardzo się poprawia. Nie jest taka spięta, szara - jest wypoczęta, zadbana i zdrowa. Myślę, że kiedy nabierzemy systematyczności, będzie to już tylko przyjemny wieczorny rytuał. 

 Moje 3 wersje top tych koreańskich masek to:
KORIKA NaturBeauty maska eksfoliująca w płacie
KORIKA NaturBeauty maska odżywcza w płacie
KORIKA NaturBeauty maska rozświetlająca w płacie

W zależności jaka to jest maska takie ma swoje właściwości. Jedna z nich odżywia, druga rozświetla, a trzecia oczyszcza i delikatnie złuszcza. Maski są mega nasączone, przez co skóra zaraz po ściągnięciu jest taka aż mokra. Na sam koniec opuszkami palców delikatnie wklepuje resztki z maski i rozprowadzam też na szyje, czy dekolt. 


Maska odżywcza:
Działanie:
- zapewnia równowagę hydrolipidową
- wygładza nierówności i zmarszczki
- łagodzi, rozświetla i zmiękcza skórę
- wzmacnia, odświeża i dodaje witalności

Skład:
wyciągi z migdałów – odżywiają, nawilżają i rozświetlają
ekstrakt z kokosa – zmiękcza, łagodzi i chroni
woda lodowcowa z Islandii – wzmacnia, dodaje witalności i świeżości


Maska łagodząca:
Działanie:
- głęboko odżywia i nawilża
- dodaje witalności, blasku i świeżości
- wygładza zmarszczki i wzmacnia cerę
- energetyzuje i poprawia wygląd skóry

Skład:
wyciągi z liczi – odżywiają, nawilżają i rozświetlają
ekstrakt z oczaru wirginijskiego – działa przeciwzapalnie
woda lodowcowa z Islandii – wzmacnia, dodaje witalności i świeżości


Maska eksfoliująca:
Właściwości:
- odżywia skórę i przywraca prawidłowy stopień nawilżenia
- nadaje skórze delikatności i sprężystości
- przyjemnie odświeża
- rozjaśnia cerę i przywraca jej witalność

Skład:
wyciąg z papai - oczyszcza, złuszcza i nawilża
ekstrakt z gujawy pospolitej - posiada właściwości antyoksydacyjne
woda lodowcowa z Islandii - dodaje witalności i świeżości



A Wy kochani lubicie maseczki Korika?


pozdrawiam,
Donna

2 komentarze:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...