22 cze 2021

Co sprawia, że perfumy niszowe są tak ekscytujące i wyjątkowe?

Witam,



Jako miłośniczka pięknych zapachów mam sporą kolekcję różnych flakoników. Perfumy zawsze sprawiają mi radość i zawsze mnie cieszą. Posiadam perfumy z wyższej, średniej czy niższej półki sklepowej, zależy też co dla kogo znaczy wyższa/ niższa cena. Przyglądając się moim perełkom, doszłam do wniosku, że nie posiadam niczego jeśli chodzi o perfumy niszowe. To już kategoria dla wybranych, bo perfumy oscylują w granicach nawet do kilku tysięcy złotych. Wiem, że gdybym tylko powiedziała mojemu połówkowi coś na temat takiego luksusu, natychmiast by spełnił moje życzenie, aczkolwiek to dla mnie zbyt wygórowana cena. 


Perfumy Montale, które należą do niszowych, nie są aż tak bardzo drogie, więc tu mogłabym już odłożyć sobie pewną kwotę i coś pięknego poznać. Ich flakoniki podobają mi się już od dawna. Charakteryzują się one przede wszystkim miłością do zapachów z Orientu i Arabii, a także do ich magicznej historii. Bardzo uwielbiam takie arabskie orientalne zapachy, więc tutaj wiem, że coś bym na pewno pokochała. Tak samo jak marzą mi się już od dawna podróże właśnie po takich orientalnych, arabskich krajach. Miałam okazję nieraz widzieć na żywo piękne arabki, ponieważ będąc we Francji np. tam nawet całe osiedla w miastach są zamieszkiwane przez tą narodowość. 

Jakie są więc perfumy niszowe?

Składają się one z najdroższych składników, takich jak ambra, kadzidło, damasceńska róża, egzotyczny oud lub drewno agarowe, absynt, proch strzelniczy, czy też liście jaśminu zbierane w księżycową noc. 


Dla mnie te perfumy Montale dalej są nieodkryte, tak samo jak perfumy Creed, które od ponad 250 lat wytwarza niezwykłe zapachy dla rodzin królewskich i innych wymagających klientów o wyrafinowanym guście.

Perfumy Creed z dumą nosiły wybitne postaci historyczne – królowa Wiktoria, austriacki cesarz Franciszek Józef i jego żona Sisi, Sir Winston Churchill i prezydent John F. Kennedy. Creed także dzisiaj pozostaje marką rodzin królewskich i przywódców państw, perfum Creed używają na przykład Michelle Obama i Kate Middleton.



A czy w Waszych kolekcjach kochani znajdą się niszowe perfumy?



pozdrawiam,
Donna

10 komentarzy:

  1. Zawsze uważałam że marka nie jest ważna. Liczy się dla mnie trwałość oraz nuta zapachowa która musi mi się spodobać : 0
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa zapachu tych perfum Montale :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy znajdą się niszowe perfumy, jest to bardzo możliwe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy się znajdą w najbliższym czasie, bardzo możliwe, że tak.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio mam ogólnie jakieś zaległości w perfumowym świecie. Już od dawna nie kupowałam żadnych perfum, bo przeważnie jakieś mam w domu i staram się je zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam niszowych perfum, ale to pewnie tak samo jak z książkami. Czasami brakuje po prostu dobrej reklamy, bo sam produkt jest genialny

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam nieraz niszowe perfumy, ale częściej sięgam po te "lepsze". Aktualnie mam z 20 flakonów perfum

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja od kilku lat hestem wierna tym samym sprawdzonym zapachom i raczej nie lubię eksperymentować z nowymi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej przekonuje mnie do nich to, że niewiele osób je używa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Montale wygląda cudownie. Już wiem co zasugeruje mężowi, żeby mi kupił na prezent urodzinowy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...